Ziggy Bubba 27.02.2004 10:12:11 | |
---|
Mää luulin et sä kyynärpäällä hinkkaat sitä. Miten nii koukkuun? Mullaki on tuo talla aika "takana" joten ostan viperin :-D Mulla noi PM:t lähtee tosiaan ranteella.... Eikös toi Viper ole aika paksu oikeeseen SG:seen verrattuna? Oli aika yllätys kun kaupassa semmosen näin. Onhan toi SG kyllä aika rimpula, ja hyvä niin :) |
jarkk0- 28.02.2004 21:54:23 | |
---|
heh poseraan aina peilin edes vähän aikaa sit kierrän taloo ja soitan jotain sekalaista ilman vahvarii tai meen sohvalle makaan ja soitan.Jos joskus soitan livenä niin harjotellen jo poseeraamista et näytän hyvältä :=) Rock'n Roll |
Capsu 11.05.2004 13:40:41 | |
---|
Ainoastaan istualtaan soittamisessa saan kunnon otteen koko kaulasta. Tuon uuden kitaran mukana tullut hihna on tosinjälleen kerran suunniteltu sellaisen 2 metrisen hujopin mukaan. Jos säädän sen lyhyimmilleen silti kitara roikkuu liian alhaalla :P Tuli hankittua samalla kertaa myös tuollainen koroke (stands for music) jonka korkeutta pystyy säätämään. Varsin oivallinen kapistus meille jotka soittavat istualtaan. Olen joskus yrittänyt soittaa seisten, mutta vasen käsi tuntuu työntyvän ihmeelliseen asentoon, jotta saisin sormet ylttämään myös alimmille kielille. Toisaalta vasta aloittelijana minun on myös tarve nähdä kielet joten sekin sulkee tuon seisomisen pois. Elämöinti on ihmisen parasta aikaa. |
toxic 11.05.2004 14:15:27 | |
---|
Eikös toi Viper ole aika paksu oikeeseen SG:seen verrattuna? Oli aika yllätys kun kaupassa semmosen näin. Onhan toi SG kyllä aika rimpula, ja hyvä niin :) Paksu? Kaulaako tarkoitat? Vai mitä... |
Yhtä hyvin onnistuu soitto seistaaltaan kuin erittäin-ergonomisessa-selkä-mutkalla-istuen-melkein-tuolin-reunalla™ -asennossa A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Tony Narrows 12.05.2004 13:24:11 | |
---|
Yleensä ku opettelen uutta biisiä,siis uuden biisin eri osioita ja rakennetta katson läpi,niin saatan reenata istualteen,mutta sitten ku muistan biisin ulkoa niin nousen ja opettelen sen soittamaan seisaalteen,mahdollisimman hyvin,koska jos sen joskus joutuisin esittämään jossain,niin tuskin sitä istualteen esittäisin ja minulle seisaaltaan soittaminen on paljon mukavempi asento. Tosin tulee kantapohjat kipeäksi ku seisoo joka päivä useita tunteja. :( Toni A Salmi |