slowdive 26.09.2013 21:50:46 | |
---|
Michael Monroen facebook-sivulta: "As many of you already know I won't be able to tour with Michael Monroe for the rest of this year. I was part of making TWO damn good Rock n' Roll records at the same time. BOTH records are too good not to tour them and neiter Michael Monroe or me will disappoint our fans! The fantastic guitarist Rich Jones will temporarily fill in for me. Please try to catch a show with both Dregen & Michael Monroe this autumn! They will both rock. And roll. /// Dregen" "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
Boyakasha 26.09.2013 22:42:30 | |
---|
slowdive: Michael Monroen facebook-sivulta: "As many of you already know I won't be able to tour with Michael Monroe for the rest of this year. I was part of making TWO damn good Rock n' Roll records at the same time. BOTH records are too good not to tour them and neiter Michael Monroe or me will disappoint our fans! The fantastic guitarist Rich Jones will temporarily fill in for me. Please try to catch a show with both Dregen & Michael Monroe this autumn! They will both rock. And roll. /// Dregen" Tulihan sitä virallisempaa tiedotetta vihdoinkin, kun tarpeeksi kitisi. Sattumaako? |
moikki 02.10.2013 19:50:35 | |
---|
Yhdeksän uutta biisiä setissä, vois lauantaina mennä keikalle. Croowed - Savo Rock n roll |
slowdive 13.10.2013 13:24:49 | |
---|
Eilen oli MM Oulussa ja täytyy sanoa että on kyllä kovassa vedossa tuo bändi, ei siitä mihinkään pääse! Aika harvassa on kyllä nuo 30+ vuotta uraa tehneet jotka pystyvät vetämään setillisen pääasiassa kahta uutta levyä eikä yleisöllä tunnu olevan mitään sitä vastaan. "Soul Surrender" toimi ihan mahtavasti livenä ja sen näytti huomaavan bändi itsekin. "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
Joees 13.10.2013 13:32:08 | |
---|
slowdive: Eilen oli MM Oulussa ja täytyy sanoa että on kyllä kovassa vedossa tuo bändi, ei siitä mihinkään pääse! Aika harvassa on kyllä nuo 30+ vuotta uraa tehneet jotka pystyvät vetämään setillisen pääasiassa kahta uutta levyä eikä yleisöllä tunnu olevan mitään sitä vastaan. Mua ei olisi yhtään haitannut vaikka niitä vanhempia veisuja ois ollut vaan pari-kolme ja loput noilta kahdelta viimeseltä. "Soul Surrender" toimi ihan mahtavasti livenä ja sen näytti huomaavan bändi itsekin. Olin erittäin posiitivisesti yllättynyt että tää oli keikkasetissä mukana. Levyltä yks mun suosikkejani ehdottomasti. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Pystyiskö joku muistamaan settilistaa? Mua ei haittaisi ollenkaan vaikka keikalla ei soitettaisi yhtään 80- tai 90-luvulta olevaa biisiä. Myös yhtään coveria ei tarvitsisi setissä olla. Muutenkin yleisöstä 95% ei tunne kuin biisin tai kaksi jos niitäkään. Senkin takia bändi voisi soittaa oikeasti hyvinkin vaihtelivia settejä. Mutta ainahan se näillä nuoruusiän suosikkiartistien kohdalla on nii,n että niitä itse valitsi kovin erillaisen setin kuultavaksi. |
JPapin 15.10.2013 15:21:59 | |
---|
Dirtyh: Pystyiskö joku muistamaan settilistaa? Mua ei haittaisi ollenkaan vaikka keikalla ei soitettaisi yhtään 80- tai 90-luvulta olevaa biisiä. Myös yhtään coveria ei tarvitsisi setissä olla. Muutenkin yleisöstä 95% ei tunne kuin biisin tai kaksi jos niitäkään. Senkin takia bändi voisi soittaa oikeasti hyvinkin vaihtelivia settejä. Mutta ainahan se näillä nuoruusiän suosikkiartistien kohdalla on nii,n että niitä itse valitsi kovin erillaisen setin kuultavaksi. Horns and Halos Trick of the Wrist TNT Diet Eighteen Angels Ballad of the Lower East Side '78 Stained Glass Heart Soul Surrender Child of the Revolution Got Blood? Modern Day Miracle Motorvatin' Hammersmith Palais Malibu Beach Nightmare Dead, Jail or Rock 'n' Roll Encore: Nothin's Alright Do Anything You Wanna Do Saturday Night Special I Wanna Be Loved Tuollainen setti oli. Keikka ylipäätään oli aivan mahtava ja bändi oli kovassa vireessä. Hyvä maku jäi suuhun lauantai-illasta. hedelmä-vihanneskitaristi |
Dirtyh 15.10.2013 16:19:59 | |
---|
HEVIKITARISTI: Do Anything You Wanna Do Oho, vaikkakin on nyt cover niin vedetään sen verran sanoja takaisin että tämän soittaminen on kyllä hyvä homma! Sen sijaan Superpowered superflyn puuttuminen harmittaa mutta kai niillä sitten oli Gingerin kanssa joku sopimus. Joku toimittaja saisi kysyä asiaa. |
Joees 15.10.2013 19:06:31 | |
---|
Dirtyh: Sen sijaan Superpowered superflyn puuttuminen harmittaa mutta kai niillä sitten oli Gingerin kanssa joku sopimus. Joku toimittaja saisi kysyä asiaa. Mikä sopimus niillä tuosta nyt olisi? Eihän se hyödytä kumpaakaan yhtään mitenkään jos biisiä ei soiteta. Ginger ei itse sitä ole soolona esittänyt kuin kerran tai pari, jos sitäkään. Gingerin touhuja seuranneena luulisin herran itsensä toivovan että sitä biisiä soitettaisiin. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
ekkedi 17.10.2013 12:48:33 | |
---|
Paras levy ehdottomasti Not fakin´ it. Parhaat biisit ja hyvin tuotettu. Uusimmatkin on ihan ok, mutta ei yllä samalle tasolle. |
Rodger 19.10.2013 03:56:11 | |
---|
|
Rodger 21.10.2013 02:44:16 | |
---|
Maikkeli on nyt ihan liian tasapaksu. Ja kenen elämästä ne biisit kertoo? Ei ainakaan minun. Oon mä kerran käynyt Nykissä ja jopa lower east sidessä - Ramonesin innoittamana. Biisejä jostain feikki-rock'n'roll-elämästä. Jos nyt sanoista saa ylipäätään selvää. Niin yli-turbo-kompressoitua huttua, että täytyy vaan ihmetellä, onko tuotannossa mukana olleilla enää ollenkaan sukulaisia, joilla olisi normaali kuulo. |
Rodger 21.10.2013 02:50:08 | |
---|
MM on artisti joka jää organisaationsa uhriksi ja Ginger taisi tajuta sen. Nää muut roikkuu mukana niin kauan kuin riittää keikkaa. Loputon Suomen kiertäminen johtaa ainoastaan Lallintalon raunioille. |
Boyakasha 21.10.2013 20:49:14 | |
---|
Rodger: Maikkeli on nyt ihan liian tasapaksu. Ja kenen elämästä ne biisit kertoo? Ei ainakaan minun. Oon mä kerran käynyt Nykissä ja jopa lower east sidessä - Ramonesin innoittamana. Biisejä jostain feikki-rock'n'roll-elämästä. Jos nyt sanoista saa ylipäätään selvää. Niin yli-turbo-kompressoitua huttua, että täytyy vaan ihmetellä, onko tuotannossa mukana olleilla enää ollenkaan sukulaisia, joilla olisi normaali kuulo. Kyllähän tää on ihan toista luokkaa kuin nämä nykyiset formaattirockin tusinarieskat: http://youtu.be/uHA4gMMrm_s |
teg 21.10.2013 21:05:45 | |
---|
Boyakasha: Kyllähän tää on ihan toista luokkaa kuin nämä nykyiset formaattirockin tusinarieskat: http://youtu.be/uHA4gMMrm_s Aijai onha se kova ! Ilo ja kunnia oli kerran tuo bändi nähdä lavalla. Pakkahuoneella 95 (kyseinen keikka löytyy juutuupista tai tästäkin viestiketjusta kokonaisuudessaan, kannattaa ettiä) ja pakko sanoo, että ehdottomasti yksi kovimmista keikoista ikinä. Lienee parasta, mitä Monroe ja Yaffa koskaan ovet tehneet/tulevat tekemään. Nykymenoa katselee hieman ihmetellen. Suomea ympäri kesällä ja talvella, muutamia keikkoja Englannissa, pari Japanissa. Taitaa se toivottu Jenkkirundikin jonkun ison nimen lämppärinäkin jäädä tekemättä. Sinänsä vähän ihmettelen, kun on kovasti muistettu mainita kaikki ne "tärkeät" henkilöt rock-maailmasta joiden kanssa ollaan tosi hyviä frendejä. Luulis nyt jostain paikka aukeavan. |
Panthera pardus 22.10.2013 21:59:07 | |
---|
The Muddy Twinsin comeback olisi toivottavaa. |
StJerky 09.11.2013 10:33:09 | |
---|
|
moikki 30.11.2013 16:16:07 | |
---|
Croowed - Savo Rock n roll |
haisu 30.11.2013 23:42:20 | |
---|
moikki: Hanoi faneille loistava pätkä, äänenlaatu tosin heikko.. Reading festarit -83 Pojilla ollut energiaa touhussa :) http://www.youtube.com/watch?v=I-QmCGuxoug&feature=share Kattelin sieltä täältä pätkiä ja tavaraa ainakin lentää lavalle, esim. kolmannen videon alussa saa Hulkko pullosta. Onko tää Readingin pullottelu tasapuolista vai merkki isommasta epäsuosiosta? |
mrk 01.12.2013 00:13:04 | |
---|
Paikallinen perinne ja kansanhuvi taisi olla. "Short On Long Term Goals" |