HeavyMan 11.05.2004 17:17:47 | |
---|
Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |
Eemil 11.05.2004 17:23:05 (muokattu 11.05.2004 17:24:24) | |
---|
Kyllä tuolla raskaampaa soittaa juurikin mukavasti. Hintaa kannattaa katsoa vaikka thomannilta mitä maksaa uutena ja siitä päätellä. Edit: thomannilla ei muuten olekaan tuota. Mutta sitten jostain muualta. |
hinta pyyntö on 500e....onko liikaa pyydetty? Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |
Härski 11.05.2004 19:41:48 | |
---|
hinta pyyntö on 500e....onko liikaa pyydetty? No ei. Tuo on melko halpa. Siis tuo torin tarjous. |
Sintti 11.05.2004 19:49:54 | |
---|
hinta pyyntö on 500e....onko liikaa pyydetty? Eipä kovin paha hinta ole... Tuo tf700 maksaa jo yksinään uutena n. 350e, että siitä voi päätellä... Kaappia veikkaisin suht saman hintaiseksi. Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... Käykää kattomassa kaverini kitaraa osoitteessa koti.mbnet.fi/erkkakar . Tunnettiin suurta tarvetta modaus projektiin... x) |
HeavyMan 11.05.2004 20:57:44 | |
---|
Pitänee sitten ostaa pois!!! :D Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |
Miikathebest 11.05.2004 21:47:33 | |
---|
Pitänee sitten ostaa pois!!! :D Etsi haulla juttua, nimittäin jollain on ollut rasittavia ongelmia kyseisen vahvistimen kanssa. |
JM 11.05.2004 21:50:20 | |
---|
Kannattaa vielä yrittää tingata, ei sitä tiedä kuinka loppuunhuudatettu peli on kyseessä. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
Jucciz 11.05.2004 22:33:46 | |
---|
Jälleen huono otsikko. Pelkän merkin ja mallin lisääminen otsikkoon olisi pelastanut tämänkin threadin. Miksette viitsi nähdä tuota naurettavan pientä vaivaa? Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Ben_D 11.05.2004 22:43:17 | |
---|
Jälleen huono otsikko. Pelkän merkin ja mallin lisääminen otsikkoon olisi pelastanut tämänkin threadin. Miksette viitsi nähdä tuota naurettavan pientä vaivaa? Kas kun tää asia ei taas ketään muuta vaivannut. |
Niq 11.05.2004 22:52:07 | |
---|
Kas kun tää asia ei taas ketään muuta vaivannut. Henk. koht mua ainakin vituttaa, en vaan jaksanut tähän(kin) vastata, tuntuu että joka neljännen threadin otsikko on tätä luokkaa. Jännä juttu että hyvän otsikon kirjoittaminen on niin vaikeaa. Tai edes kelvollisen. Kas näin: "Paljon kannattaa maksaa Laney siitäjasiitämallista" tai ytimekkäämmin: "Laney senjasen hinnasta". Mieluiten siis vähintään laitteen/kitaran jne. merkki otsikkoon, jos on kyse siis laitteesta... tätä voisi tietysti jatkaa loputtomiin, jääköön nyt tähän. ;) ugh. I have a cunning plan |
HeavyMan 11.05.2004 23:01:26 | |
---|
Henk. koht mua ainakin vituttaa, en vaan jaksanut tähän(kin) vastata, tuntuu että joka neljännen threadin otsikko on tätä luokkaa. Jännä juttu että hyvän otsikon kirjoittaminen on niin vaikeaa. Tai edes kelvollisen. Kas näin: "Paljon kannattaa maksaa Laney siitäjasiitämallista" tai ytimekkäämmin: "Laney senjasen hinnasta". Mieluiten siis vähintään laitteen/kitaran jne. merkki otsikkoon, jos on kyse siis laitteesta... tätä voisi tietysti jatkaa loputtomiin, jääköön nyt tähän. ;) ugh. Joo sori mun moka... Kattelin haulla noita kommenteja enkä nyt löytänyt paljonkaan huonoja kommenteja. Millaset säröt ja puhtaat soundit kyseisessä pelissä on? jos jollain on linkkiä ääninäytteisiin niin pistä ihmeessä tänne :D Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |
Miikathebest 11.05.2004 23:05:03 | |
---|
Se kunnollinen otsikoiminen helpottaa hakua huomattavasti. |