sickboy 27.09.2013 21:41:50 (muokattu 27.09.2013 23:03:18) | |
---|
Hmmm....roots-skaba ja osallistumisaika maanantaihin? Onko tota jatkettu maanantaihin asti ku on niin hiljaista vai onko hiljaista siksi, että osallistua voi maanantaihin saakka? Nyt on roots-skaban melko katkeamatonta sykliä järisytetty reilusti :) Pitäisiköhän sitä käydä vetämässä joku rykäisy kannatukseksi? Muita mukana? EDIT: Ei nyt kyllä ajatus kulje, täytyy katto jos ehtis sunnuntaina pistelemään. |
Zeeboo 27.09.2013 22:06:35 (muokattu 27.09.2013 22:06:46) | |
---|
sickboy: Hmmm.... Muita mukana? Yritetään, jospa jotain ennättäisi rapsutella narulle. White men can't Monk |
hasako 27.09.2013 23:40:20 | |
---|
sickboy: Hmmm....roots-skaba ja osallistumisaika maanantaihin? Onko tota jatkettu maanantaihin asti ku on niin hiljaista vai onko hiljaista siksi, että osallistua voi maanantaihin saakka? Nyt on roots-skaban melko katkeamatonta sykliä järisytetty reilusti :) Pitäisiköhän sitä käydä vetämässä joku rykäisy kannatukseksi? Muita mukana? EDIT: Ei nyt kyllä ajatus kulje, täytyy katto jos ehtis sunnuntaina pistelemään. Sori,Sunnuntaiko pitäis olla? En tiennyt. |
Zeeboo 28.09.2013 07:04:47 | |
---|
hasako: Sori,Sunnuntaiko pitäis olla? En tiennyt. Skabojen aikataulu on aina ollut sellainen, että osallistumisaika on loppunut perjantai-iltana, ja äänestysaika sunnuntai-iltana. Se on tuo time tärkeetä rootsin soitossa, niikus tiedät ;) White men can't Monk |
latuska90 28.09.2013 11:24:13 (muokattu 28.09.2013 11:30:38) | |
---|
Zeeboo: Skabojen aikataulu on aina ollut sellainen, että osallistumisaika on loppunut perjantai-iltana, ja äänestysaika sunnuntai-iltana. Se on tuo time tärkeetä rootsin soitossa, niikus tiedät ;) Skaba taisi alkaa jostain syystä poikkeuksellisesti vasta Ke 25.9. (vaikka olisi pitänyt alkaa jo Su-iltana 22.9 äänestystulosten jälkeen tai viimeistään Ma 23.9), joten siitä päivästä on laskettu skaban sääntöjen mukainen 4 päivän voimassaoloaika maanantaihin asti. Perjantaihin asti olisi vanha sykli pysynyt, mutta osallistujamäärän olisin epäillyt olevan vain kahtena päivänä melko olematon. Neljässä päivässä jengi "ehtii aktivoitumaan". Niin kuin näkyy, nyt on jo lauantai ja osallistujia yksi. Jos skaba olisi päättynyt jo eilen, siinä ei olisi ollut mitään järkeä. "Ihminen on sekin akustinen instrumentti, kun sen virittää niin se soi kuin enkeli." - Albert Järvinen |
hasako 28.09.2013 12:06:31 | |
---|
Kisa alkoi tosiaan ke 25.9. Viime kisassa voittaja ei selvinnyt vaan oli kolme parasta samoilla pisteillä. Meni muutama päivä siihen,että selvis kuka tekee taustan. |
blues guitar 28.09.2013 21:13:37 (muokattu 28.09.2013 21:29:33) | |
---|
Zeeboo: Skabojen aikataulu on aina ollut sellainen, että osallistumisaika on loppunut perjantai-iltana, ja äänestysaika sunnuntai-iltana. Se on tuo time tärkeetä rootsin soitossa, niikus tiedät ;) Pitää muistaa että kaima on savolainen :D http://youtu.be/TP_oidc_qEw ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Illu 30.09.2013 21:12:07 | |
---|
Oho, onpas kova ruuhka skabassa. Olis pitänyt osallistua, kun kerankin olis ollu pallipaikaa tyrkyllä.... |
velsa 06.10.2013 16:54:45 | |
---|
Alkaa jengi vissiin puutumaan noihin samoihin taustoihin.... Kauas on pitkä matka........ |
Illu 06.10.2013 17:03:48 | |
---|
velsa: Alkaa jengi vissiin puutumaan noihin samoihin taustoihin.... Kyllähän noi alkaa olla sahattu niin etu kuin takaperinkin.... |
Kuha 06.10.2013 21:19:31 | |
---|
Jos löytyypi joltain taustaa, niin heittäkää linkillä? Old Fenders never die |
BigPapa 06.10.2013 21:20:09 (muokattu 07.10.2013 11:37:39) | |
---|
Roots skaba 299 voittaja on Kuha. Onnittelut ja työt. Kuha: 15 mima: 14 BigPapa: 13 Vesa423: 3 korvaoo: 1 tjj2000: 1 Illu: 1 Seuraava onkin skaba 300, mukava tasaluku. 6 vuotta ja 300 skabaa. Kiitos kaikille näihin skaboihin osallistuneille, ilman teitähän nämä eivät olisi pyörineet näin, kuin nyt ovat tehneet. |
Gary Enfield 06.10.2013 22:02:34 | |
---|
Onnitttelut sekä skaban perustajalle, että juhlaskaban vetäjälle. Varsin onnistunut juhlistus. Lupaan osallistua juhlaskabaan ja tehdä parhaani, tyylistä riippumatta. |
Illu 06.10.2013 23:28:39 | |
---|
Onnea Kuhalle pre-juhlaskaban voitosta ja varsin pirtsakka taustakin oli juhlakaluun löytynyt. |
stratomaster 07.10.2013 10:55:27 | |
---|
Hienoa, että nää skabat on pyörineet näin säännöllisesti! Eipä tuosta monta viikkoa jää välistä, kun vuotta kohti on 50 skabaa. Onnittelut roots-skaballe ja kiiitokset erityisesti BigPapalle koko homman aloittamisesta! Omat skabasoittelut on jääneet vähiin viime aikoina, mutta kitara on soinut muissa projekteissa enemmän kuin koskaan. Tähän skabaan kyllä pitäis osallistua. |
Voisko joku laittaa perjantaina äänestyksen käyntiin, kun oon itse keikalla? Lasken kyllä pisteet sitten su. Old Fenders never die |
Urmas Potkuri 09.10.2013 23:22:21 | |
---|
Kuha: Voisko joku laittaa perjantaina äänestyksen käyntiin, kun oon itse keikalla? Lasken kyllä pisteet sitten su. Mie voin laittaa äänestyksen käyntiin. "Too Old To Rock 'n' Roll; Too Young To Die" |
Kuha 09.10.2013 23:39:18 | |
---|
Urmas Potkuri: Mie voin laittaa äänestyksen käyntiin. Tattis.----- Old Fenders never die |
krk 11.10.2013 18:43:50 | |
---|
Onnittelut meille kaikille ja erityisesti skaban isälle, BigPapalle! Itse olen ollut mukana aika tarkkaan viisi vuotta, ja alusta lähtien tämä on ollut minun silloin elpyneelle kitaransoittoharrastukselleni todella tärkeä juttu. Vaikka taukojakin olen välillä pitänyt, skaba on tuonut omaan harrastukseen jatkuvuutta ja ajoittain jopa motivaatiota. Täällä on hienoja nettipersoonia ja soittajia, monilta olen saanut vaikutteita ja pyrkinyt oppimaan juttuja. Laitearsenaalikin on innostuksen myötä uusiutunut vuosien varrella aika lailla - nyt kun mietin niin normaalissa skaba-signaaliketjussa on jäljellä enää yksi sama "komponentti" kuin lokakuussa 2008. Arvatkaa mikä...? :) Skaban puitteissa on käyty myös keskusteluja. Vaikka mielikuviin saattavat päällimmäisiksi jäädä ne negatiiviset jutut, pitää muistaa että joukossa on ollut myös paljon positiivista, ihan niin kuin oikeassakin elämässä. 300 on huikea luku: eläköön, eläköön, eläköön! - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
Gary Enfield 11.10.2013 20:02:03 | |
---|
Yksi uupuu 15:sta, musisoiville herrasmiehille (toivonsa menettäneenä) olisi vielä tilausta. |