Aihe: Thunderbird
1 2 3 4 5 6 713 14 15 16 17
JussiKoo
25.03.2009 00:44:41
Spandau-: http://www.thomann.de/fi/gibson_thunderbird_iv_vsb.htm

Onpa t-birdin hinta puonnut vai mahtaako olla kirjotusvirhe...

Ohhoh. Pitäisi melkein jo tilata...
leikkaa tästä -> --------------------------------------------------------------
Seba
26.03.2009 09:08:51

No ny on halpaa. Ei tarvii enää multa kysellä että myynkö omani kun uuden saa kaupasta samaan rahaan :)
Ihan jees, niin ei tarvitse enää koskaan miettiä myyvänsä.
mr.bungle
26.03.2009 09:12:01

Seba: No ny on halpaa. Ei tarvii enää multa kysellä että myynkö omani kun uuden saa kaupasta samaan rahaan :)
Ihan jees, niin ei tarvitse enää koskaan miettiä myyvänsä.

Noissa uusissa on näköjään ruusupuuotelauta. Mulla on eebeniä. Missäköhän kohtaa vaihdos on tapahtunu. Tais orggikset olla kyllä ruusupuulla?
bassolla hanuriin
Seba
26.03.2009 09:14:19

Joo ebeniä on mullakin -97 mallissa.
Ja käytön jälkeä ja hanoiroksia :)

Alkaa olla kohta sellaisen roadworn-fenderin näköinen :)
seak
26.03.2009 10:24:54 (muokattu 26.03.2009 10:42:43)
mr.bungle: Noissa uusissa on näköjään ruusupuuotelauta. Mulla on eebeniä. Missäköhän kohtaa vaihdos on tapahtunu. Tais orggikset olla kyllä ruusupuulla?

Vaihdos on tapahtunu 2000-luvun alkupuolella, nyt oon laiska ja en jaksa googlailla tarkkaa vuotta mutta niillä nurkilla kuitenkin.

EDIT: Ja lisäys että kyllä, orggikset siis ruusupuulla.
A veteran of a thousand psychic wars.
BassLass
26.03.2009 22:03:38
Kohta tuntuu että Seballa basso myynnissä, niin vakuuttavaa myyntipuhetta tulee.
jussimus
26.03.2009 23:09:15
Ai että, tänään käsiini rantautui Epipuhelimen Tandöböödi. Täytyy sanoa että on se vaan aika kovis noinkin halvaksi peliksi. Roch!
juici
27.03.2009 04:19:03

jussimus: Ai että, tänään käsiini rantautui Epipuhelimen Tandöböödi. Täytyy sanoa että on se vaan aika kovis noinkin halvaksi peliksi. Roch!

Joo, miekin tavallaan löysin jälleen omani. Tuli tuossa jokunen aika soiteltua P/J -mikityksellä olevalla korearitsalla, mutta viime viikonlopun keikkaa varten kaivoin komerosta Epin Thunderbirdin esiin ja kyllähän se jyräsi.

Ei tarvitse taas vähään aikaan miettiä siitä luopumista.
Maisteri
27.03.2009 13:33:00
Spandau-: http://www.thomann.de/fi/gibson_thunderbird_iv_vsb.htm

Onpa t-birdin hinta puonnut vai mahtaako olla kirjotusvirhe...

Mitähän v**tua! Ajatelin että onkohan ollu joku jämäerä thomannilla tohon hintaan, kun näytti lopussa olevan...

Mutta onpa näköjään täälläkin sama hinta:

http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/ … burst-incl.-Case/art-BAS0000723-004

Mitenkähän nuo hinnat voi tippua yhtäkkiä about 40%... Mitähän näistä uusimmista on karsittu nyt pois?
http://www.myspace.com/thegeorgedoubleuse http://www.thegeorgedoubleuse.com
Seba
28.03.2009 01:03:50

BassLass: Kohta tuntuu että Seballa basso myynnissä, niin vakuuttavaa myyntipuhetta tulee.

Höpöhöpö. Mä en raaski luopua huonommistakaan bassoista vaikka on tarjottu niistäkin yli uuden hintaa, niin enpä taida tuostakaan koskaan ihan äkkiseltään luopua.

Kitaroita voi raakata jaloista, bassoja voi vaan ostaa lisää :)

Aika rajut pudotukset tullut kun pari vuotta sitten se oli 2200 kaupassa, viime vuonna 1600 ja nyt jo alle 1200.
Ens vuonna alta tonnin saa jo varmaan uusia.

Mä kulutan tuon omani vaan puhki. Takaa on jo, ja edestä alkaa pikkuhiljaa bursti olla matta soittoasemista..
Ei tarvii hiekkapaperia, kuluu nuo muutenkin..
JussiKoo
28.03.2009 15:09:07
Thunderbirdissä sana uusi ei ole kova juttu. Soittimen pitää olla elämää nähneen oloinen. Vanhempi parempi. TB on oikeasti rock!

Niinpä, menin myymään omani ja kiroan sitä päätöstä joka päivä...
seak
28.03.2009 18:00:19
Rock-Ola: Niinpä, menin myymään omani ja kiroan sitä päätöstä joka päivä...

Kiroaisit enemmän kun tietäisit millaiseen modausrääkkiin se on mun käsissä joutunut! 8)
JussiKoo
28.03.2009 19:21:09
seak: Kiroaisit enemmän kun tietäisit millaiseen modausrääkkiin se on mun käsissä joutunut! 8)

Nein! Mitä sä olet sille tehnyt? Vaihdoit kielet :)
seak
30.03.2009 14:50:11
Rock-Ola: Nein! Mitä sä olet sille tehnyt? Vaihdoit kielet :)

No itseasiassa mä olen kyllä kieletkin vaihtanut, totta! Mä pidän sua vielä jännityksessä, jahka saan lopullisesti modaushommat siinä päätökseen niin näytän/kerron sitte! ;)
Vetehinen
18.08.2011 12:48:00 (muokattu 18.08.2011 12:48:21)
Ostin kakkosbassoksi Epi TB Gothicin ja semmoinen mukava yllätys oli, että näissä uusissa on hihnatappi valmiiksi järkevässä paikassa, siinä ylemmässä kaulanpuoleisessa kaulaliitosruuvissa. Eipähän tarvitse täytellä koloa tai ihmetellä muuta muutosta tuohon. Kaula on mukavan ohkainen ja satiinilakka tuntuu smuuthilta.
One man's trash is another man's treasure.
AndyH
18.08.2011 20:57:54
beliel: Ostin kakkosbassoksi Epi TB Gothicin ja semmoinen mukava yllätys oli, että näissä uusissa on hihnatappi valmiiksi järkevässä paikassa, siinä ylemmässä kaulanpuoleisessa kaulaliitosruuvissa. Eipähän tarvitse täytellä koloa tai ihmetellä muuta muutosta tuohon. Kaula on mukavan ohkainen ja satiinilakka tuntuu smuuthilta.

Mulla on muutaman viikon ollut tuo Epin Nikki Sixx Blackbird, ja siinä on myös hihnatappi noin. Gibsonin/Epin sivuilla olevassa kuvassa tosin tappi vielä siinä rungossa sojottamassa eteenpäin, vanha kuva kai.
jaajo2
08.10.2013 16:54:01
onko tietoa onko nuo uudet gibson tb,t huonommin tehtyjä kuin muutama vuosi sitte tehyt onko mikit muuttuneet tms,thomanilla hinta puonnu vähä yli tonniin
jukkajylli
08.10.2013 21:05:06
Mullon ihan tuore. Ei valittamista. Snadisti piti ruuvata intoluthmanin jaljilta, ku oli niin matalalla kielet yms. Mut hyva tuli.
I'm not the one to blame
jukkajylli
08.10.2013 21:06:59
Joku sano et ennen oli ebenii otelauta ja ny ruusupuuta. Oon aina tykanyny ruusupuusta..
I'm not the one to blame
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)