Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson Kitaroiden hintahaitari
1 2
N.P
08.10.2013 20:21:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen etsimässä uutta Jacksonin kitaraa. Budjetti on noin 1500e en ole uutena löytänyt mistään kyseisen hintaluoka Jacksoneita. Tämän hetkinen hintahaitari on 200-900e ja 2000-3500e missä siis ovat 900-2000e kitarat? Olen etsinyt nettikaupoista ja googlannut tuloksetta jos tiedät mistä löytyy olisin kiitollinen jos ilmottaisit. Liikkeen on oltava suomalainen.
 
Vihapiirakka
08.10.2013 20:25:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi ostaa uusi kun voisit ostaa käytettynä vaikka sieltä kalliimmasta päästä
 
N.P
08.10.2013 20:30:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osarilla on paha ostaa esim. Mnetistä :)
 
JaaGeRMaisTeR
08.10.2013 20:43:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö nuista hintaluokista löytynyt sitten hyvää?
 
zedder
08.10.2013 20:44:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkseni tuommoista hintaluokkaa ei tällä hetkellä ole tarjolla.
 
Jackson USA Select -mallit maksavat enemmän ja Indonesiassa tehtävän Pro -mallisarjan kitarat taas vähemmän.
 
Mitä kävi, ketä tietää.
N.P
08.10.2013 20:45:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

200-900e hintaluokasta en löytänyt mitään mikä herättäsisi "tunteita" ja 2000-3500e liian kalliita. Saatan olla hieman nirso kitaroiden suhteen, mutta minkäs sille mahtaa :)
 
hannlain
08.10.2013 20:52:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

N.P: Olen etsimässä uutta Jacksonin kitaraa. Budjetti on noin 1500e en ole uutena löytänyt mistään kyseisen hintaluoka Jacksoneita. Tämän hetkinen hintahaitari on 200-900e ja 2000-3500e missä siis ovat 900-2000e kitarat? Olen etsinyt nettikaupoista ja googlannut tuloksetta jos tiedät mistä löytyy olisin kiitollinen jos ilmottaisit. Liikkeen on oltava suomalainen.
 
tosta: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=797034
 
ei ole uusi, mutta on samalla kylällä, joten kunnon tsekkaus ennen ostopäätöstä onnistunee. Jos on pakko olla uusi, niin sit ei voi mitään.
 
G.A.S. works in mysterious ways.
JaaGeRMaisTeR
08.10.2013 20:55:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari euroa osarissa sinne tänne. Parin tontun keppiä kainaloon ja lavoille tienaan rahat takasin. :)
 
N.P
08.10.2013 21:06:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen siis osamaksulla ostamamassa kitaraa. En usko että täältä kunnon käytettyä kyseisellä maksutavalla irtoaa. :)
 
JaaGeRMaisTeR
08.10.2013 21:24:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

N.P: Olen siis osamaksulla ostamamassa kitaraa. En usko että täältä kunnon käytettyä kyseisellä maksutavalla irtoaa. :)
 
Ootko muuten käynyt kiertämässä liikkeet läpi. Kun netissä kuva ei kerro kun mallin ja värin.
 
hannlain
08.10.2013 21:31:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

N.P: Olen siis osamaksulla ostamamassa kitaraa. En usko että täältä kunnon käytettyä kyseisellä maksutavalla irtoaa. :)
 
lainaa saa pankistakin, jos ei just nyt cashiä tarpeeksi ole. Onko tuossa sit järkeä, on jokaisen itse arvioitava.
 
G.A.S. works in mysterious ways.
JaaGeRMaisTeR
08.10.2013 21:35:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hannlain: lainaa saa pankistakin, jos ei just nyt cashiä tarpeeksi ole. Onko tuossa sit järkeä, on jokaisen itse arvioitava.
 
Hyvään säkään osamaksun saa ilman korkoa ja avausmaksua. =)
 
ReBeat
08.10.2013 22:03:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Hyvään säkään osamaksun saa ilman korkoa ja avausmaksua. =)
 
Toisaalta ei toi kaikkia koske. Esim vakavimmin otettavan tyyppinen taiteilia eli työssäolematon / syrjäytynyt erikoishenkilö ei voi saada nykyään pankista enää minkäänlaista lainaa (mikä on tietenkin luonnollista). Myöskin pikavippihanat suljettiin tänä vuonna eli pikavipin voi saada ainoastaan työssäkäyvä. Varmasti jonkinlaista osamaksujärjestelyä tarjoavista soitinkaupoistakaan suurin osa ei tietenkään suostu maksusuunnitelmiin kyseisessä tulotilanteessa :)
 
JaaGeRMaisTeR
08.10.2013 22:10:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: Toisaalta ei toi kaikkia koske. Esim vakavimmin otettavan tyyppinen taiteilia eli työssäolematon / syrjäytynyt erikoishenkilö ei voi saada nykyään pankista enää minkäänlaista lainaa (mikä on tietenkin luonnollista). Myöskin pikavippihanat suljettiin tänä vuonna eli pikavipin voi saada ainoastaan työssäkäyvä. Varmasti jonkinlaista osamaksujärjestelyä tarjoavista soitinkaupoistakaan suurin osa ei tietenkään suostu maksusuunnitelmiin kyseisessä tulotilanteessa :)
 
No jos aloittajalla tämä osamaksu on suunnitteilla, niin kaippa hän on ihan luottokelpoinen.
 
Oma mielipidehän on asia erilseen. Ite mielummin ostan tavarani käytössä olevilla varoilla. Enkä mielellään turvaudu osiin. (Kokemuksen karu opetus. Sviduddaa vieläkin auton vaihto ja nuo kk erät.)
 
hannlain
08.10.2013 22:15:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Hyvään säkään osamaksun saa ilman korkoa ja avausmaksua. =)
 
tarkoitin toki käytettyä, jonka hankintahinnasta osa rahoitetaan lainarahalla, jos ja kun yksityinen myyjä ei osamaksukauppaan suostu. Jos toinen vaihtoehto on hankkia reippaasti (jopa tuplasti, jos kohteeksi otetaan USA Jacksonit) kalliimpi uusi soitin korottomalla ja kuluttomalla osamaksulla, jää ensin mainittu paljon halvemmaksi. Uuden jälleenmyyntihinnasta voi heti vähentää 20-30%, kun se kannetaan kaupasta ulos, jos gas iskee ja kamarumba kaipaa pyörittäjäänsä.
 
Itsehän jättäisit kitarat kauppaan ja torille, jos tarvitsee osamaksu- tai lainajärjestelyihin turvautua.
 
G.A.S. works in mysterious ways.
ReBeat
08.10.2013 22:18:38 (muokattu 08.10.2013 22:21:08)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: No jos aloittajalla tämä osamaksu on suunnitteilla, niin kaippa hän on ihan luottokelpoinen.
 
Juu, kirjoittelin yleisellä tasolla kun hahmotin väärin että edellisissä olis ollut yleisellä tasolla. Sori offtopic.
 
e: Ite suosittelisin käyttämään kaikki täysin urpot ja kalliitkin osamaksuvaihtoehdot hyväksi jos kiikarissa on joku halvalla hyvä keppi.
 
JaaGeRMaisTeR
08.10.2013 22:20:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hannlain: tarkoitin toki käytettyä, jonka hankintahinnasta osa rahoitetaan lainarahalla, jos ja kun yksityinen myyjä ei osamaksukauppaan suostu. Jos toinen vaihtoehto on hankkia reippaasti (jopa tuplasti, jos kohteeksi otetaan USA Jacksonit) kalliimpi uusi soitin korottomalla ja kuluttomalla osamaksulla, jää ensin mainittu paljon halvemmaksi. Uuden jälleenmyyntihinnasta voi heti vähentää 20-30%, kun se kannetaan kaupasta ulos, jos gas iskee ja kamarumba kaipaa pyörittäjäänsä.
 
Itsehän jättäisit kitarat kauppaan ja torille, jos tarvitsee osamaksu- tai lainajärjestelyihin turvautua.

 
Ok. Nyt käsitin yhteyden :) Pistetään turhan pitkät piuhat tällä kertaa vaikka flunssan piikkiin.
 
N.P
08.10.2013 23:44:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vastauksista ei kait tässä auta muu kuin odotella ensi vuoden mallistoa. :)
 
J.Nikkanen
09.10.2013 07:31:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

N.P: Kiitos vastauksista ei kait tässä auta muu kuin odotella ensi vuoden mallistoa. :)
 
Ostat multa Jaappanialaisen JS-30 Dinkyn, se jos mikä herättää suuria tunteita. Ja on halpa!
 
Tein itse ja säästin polttopuiden hankinnassa.
hannlain
09.10.2013 10:42:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

N.P: Kiitos vastauksista ei kait tässä auta muu kuin odotella ensi vuoden mallistoa. :)
 
Onko Jackson julkistanut mitään tulevia uutuuksia tuohon haluamaasi hintaluokkaan? Mun tietääkseni ei...
 
G.A.S. works in mysterious ways.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «