isojussi 09.05.2004 22:24:58 | |
---|
...mulla itselläni on kyllä sen verran adrenaliinia veressä muutenkin ennen esitystä, että en koe sitä mitenkään tarpeelliseksi/hyödylliseksi. Sama juttu. Sitäpaitsi selvinpäin kaikki tekee muutenkin enemmän "gutaa" Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Fuzzy Boner 10.05.2004 00:03:37 (muokattu 10.05.2004 00:03:57) | |
---|
Se on äkkiä sitten siinä että keikka kun keikka niin pitää se Jallupullo korkata...sitten se pitääkin jo juoda ennen keikkaa...sitten toinen keikan jälkeen...kyllä,mä tunne monta pahasti alkoholisoitunutta soittajaa,siksi en lähtis tolle linjalle? Eikö vapailla kerkee ottaa tarpeeks?? Mun on pakko tunnustaa että mä kyllä tarviin sen piiskan ennen vetoa.. Oon oikeestaan aina ottanu sen. Oon siis usein keikalla autolla, mutta ennen vetoa otan sen yhden. En jaksa hienostella, niin se on. Olen kyllä välillä ihan ilman yhtäkään vedelly; ei vaan lähe ihan niin vapautuneesti ja tarkasti(!) aina. Vielä kerran: psykologinen juttu, tiedän. |
WanhaWetäjä 10.05.2004 00:24:05 | |
---|
Mun on pakko tunnustaa että mä kyllä tarviin sen piiskan ennen vetoa.. Oon oikeestaan aina ottanu sen. Oon siis usein keikalla autolla, mutta ennen vetoa otan sen yhden. En jaksa hienostella, niin se on. Olen kyllä välillä ihan ilman yhtäkään vedelly; ei vaan lähe ihan niin vapautuneesti ja tarkasti(!) aina. Vielä kerran: psykologinen juttu, tiedän. Sehän on ihan jees jos pystyy pitään homman tossa...no sä teet vähän eri keikkaa kun me "turaajat",eli ymmärrän kyllä siinä mielessä...paineet on vähän eri luokkaa ;-) |
mr.muzak 10.05.2004 01:55:54 | |
---|
Mun on pakko tunnustaa että mä kyllä tarviin sen piiskan ennen vetoa.. Oon oikeestaan aina ottanu sen.. Kyllä mä komppaan. Mut tietty pitää muistaa että keikkojakin on erilaisia, jo pituudeltaankin, että välttämättä sen kuuden setin humppahelvetin jokaisella tauoilla ei kande vetää..:) |
M.i.k.key 10.05.2004 02:02:36 | |
---|
kuuden setin humppahelvetin jokaisella tauoilla ei kande vetää..:) Aina kannattaa vetää! Se on niinku laittais rahaa pankkiin.
Jonkun toisen tilille... My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
c64 10.05.2004 18:12:59 (muokattu 10.05.2004 18:13:45) | |
---|
Aina kannattaa vetää! Se on niinku laittais rahaa pankkiin. Ja mä komppaan. Voisko sen paremmin sanoo.... |
baron 10.05.2004 20:32:37 | |
---|
Kyllä mä komppaan. Mut tietty pitää muistaa että keikkojakin on erilaisia, jo pituudeltaankin, että välttämättä sen kuuden setin humppahelvetin jokaisella tauoilla ei kande vetää..:) No just niin. Jos vetää pikkukeikan, alle tunnin, niin siinä voi tehdä ihmeellisiäkin temppuja, mutta jos alkaa työjuhtana 5-8 tunnin soiton, niin siinä piiskat tahtoo tehdä "ylikunnon". Muuten tuo termi "humppahelvetti" oli musta hiukan epäonnistuneesti muotoiltu. Jos tarjoamme tanssijoille rytmin, jonka mukaan he voivat liikutella ruumiinjäseniään niin sehän aiheuttaa ikäänkuin olisimme yhtä tanssijoiden kanssa, yhtä suurta perhettä ja tämähän on jo elämää suurempi kokemus, lähempänä taivasta. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
mr.muzak 10.05.2004 21:27:00 | |
---|
Muuten tuo termi "humppahelvetti" oli musta hiukan epäonnistuneesti muotoiltu. Jos tarjoamme tanssijoille rytmin, jonka mukaan he voivat liikutella ruumiinjäseniään niin sehän aiheuttaa ikäänkuin olisimme yhtä tanssijoiden kanssa, yhtä suurta perhettä ja tämähän on jo elämää suurempi kokemus, lähempänä taivasta. *repee* HOHO, Sulla on ainakin sana hallussa!:) |
isojussi 11.05.2004 00:18:17 | |
---|
Pakko olla rehellinen: En arvosta kovinkaan paljon sellaisia ihmisiä, jotka eivät pysty esiintymään ilman kemikaaleja. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Harry Potter 11.05.2004 00:20:08 | |
---|
Pakko olla rehellinen: En arvosta kovinkaan paljon sellaisia ihmisiä, jotka eivät pysty esiintymään ilman kemikaaleja. Minulle riittää huispaus! |
mr.muzak 11.05.2004 11:04:09 | |
---|
Pakko olla rehellinen: En arvosta kovinkaan paljon sellaisia ihmisiä, jotka eivät pysty esiintymään ilman kemikaaleja. Kysymyshän ei ole siitä ettenkö esim. minä pysty soittamaan ilman kemikaaljea (kuten itse asian ilmaisit), vaan siitä auttaako se minua parempaan suoritukseen. |
Martso 11.05.2004 11:05:25 | |
---|
Kysymyshän ei ole siitä ettenkö esim. minä pysty soittamaan ilman kemikaaljea (kuten itse asian ilmaisit), vaan siitä auttaako se minua parempaan suoritukseen. Ai niin ko viimeksi Tahkolla!?! :) ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
mr.muzak 11.05.2004 11:08:15 | |
---|
Ai niin ko viimeksi Tahkolla!?! :) Tahko - kaikkea paitsi tylsää! |
R.W. Piuha 11.05.2004 12:38:51 (muokattu 11.05.2004 14:28:03) | |
---|
Pakko olla rehellinen: En arvosta kovinkaan paljon sellaisia ihmisiä, jotka eivät pysty esiintymään ilman kemikaaleja. Charlie Parker,Miles Davis,Jim Hendrix,Eric Clapton etc....aikansa totaalista pohjasakkaa tosiaankin ;-D Leikki leikkinä,tanssimusasta kun puhutaan niin kyllä on raskasta vetää bändissä jossa on noita elämäntapa- tissuttelijoita,raukkaparat kun luulee että on hyvä meininki vaikka tosiasiassa kontrolli katoaa yleensä ja väistämättä jossain vaiheessa ja sitten ei ole kellään kivaa! Puhumattakaan siitä kotimatkasta,kusitauoista ja paskanjauhamisesta mistä ei meinaa loppua tulla! |
Puhumattakaan siitä kotimatkasta,kusitauoista ja paskanjauhamisesta mistä ei meinaa loppua tulla! Kuulostaa tutulta..Mikään ei oo nii vittumaane ku iloone juappoo EDIT:topic;iskelmäradio
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
poppamies 11.05.2004 15:01:11 | |
---|
Kuulostaa tutulta..Mikään ei oo nii vittumaane ku iloone juappoo EDIT:topic;iskelmäradio No kyllä topiikissä pysytään, "iloisista suomalaisista itsemurhalaulujen esittäjistä", ja siitä millä ne käy keskustellaan koko ajan... "G-strings are for strippers" |
isojussi 12.05.2004 01:26:14 (muokattu 12.05.2004 01:29:14) | |
---|
Joka luulee soittavansa kännissä paremmin, kuin selvinpäin, luulee väärin. Sen sijaan hän tietää, ei paljon alkoholistista eroa. RWP on oikeassa. Sitäpaitsi nuo hänen mainitsemansa mestarit tekivät paljon hienoja juttuja selvinpäin ja tiesivät, etteivät kuuluneet kumpaankaan yllämainituista kategorioista. EDIT: Sitäpaitsi jos joku luulee olevansa Charlie Parker tai Jimi Hendrix, niin siihen tautiin ei auta enää viinakaan. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Fuzzy Boner 12.05.2004 03:35:12 | |
---|
Joka luulee soittavansa kännissä paremmin, kuin selvinpäin, luulee väärin. Sen sijaan hän tietää, ei paljon alkoholistista eroa. RWP on oikeassa. Sitäpaitsi nuo hänen mainitsemansa mestarit tekivät paljon hienoja juttuja selvinpäin ja tiesivät, etteivät kuuluneet kumpaankaan yllämainituista kategorioista. EDIT: Sitäpaitsi jos joku luulee olevansa Charlie Parker tai Jimi Hendrix, niin siihen tautiin ei auta enää viinakaan. aiai. Taas tänään jallua keikalla ja hyvin meni. Tosin "Nukahdin" taksiin mut se on pientä. Älkää ottako vakavasti. |
Neljä Ruuvia 12.05.2004 06:52:52 | |
---|
Mun on pakko tunnustaa että mä kyllä tarviin sen piiskan ennen vetoa.. Oon oikeestaan aina ottanu sen. Oon siis usein keikalla autolla, mutta ennen vetoa otan sen yhden. En jaksa hienostella, niin se on. Olen kyllä välillä ihan ilman yhtäkään vedelly; ei vaan lähe ihan niin vapautuneesti ja tarkasti(!) aina. Vielä kerran: psykologinen juttu, tiedän. Mut joskus ku ottaa yhdenkin Jallun tai viskin niin välillä lähtee käsistä,kädet menee läpi lapasista ja lapaset ja biisit on riekaleina pitkin lattiaa ,HO HO! |
Fuzzy Boner 12.05.2004 11:00:14 | |
---|
Mut joskus ku ottaa yhdenkin Jallun tai viskin niin välillä lähtee käsistä,kädet menee läpi lapasista ja lapaset ja biisit on riekaleina pitkin lattiaa ,HO HO! totta turiset. |