Insane Kane 11.05.2004 11:44:49 | |
---|
Eli onkos olemassa sähkökitaran kieliä, jotka olisi valmistettu jostain muusta kuin nikkelistä?? Ei sormenpäät kestä vaikka olen rämpyttänyt useamman vuoden. Eli epäilen allergisia oireita. Dean Markleylla olis blue steelet, mutta ne eivät kestä. Napsahtavat poikki, kun venyttää. Muita ehdotuksia?? "Portaat on perseestä ja kynnystenkin olemassaolo vituttaa!" |
wilo 11.05.2004 12:15:38 | |
---|
Eli onkos olemassa sähkökitaran kieliä, jotka olisi valmistettu jostain muusta kuin nikkelistä?? Ei sormenpäät kestä vaikka olen rämpyttänyt useamman vuoden. Eli epäilen allergisia oireita. Dean Markleylla olis blue steelet, mutta ne eivät kestä. Napsahtavat poikki, kun venyttää. Muita ehdotuksia?? Koitappa ruostumattomasta teräksestä tehtyjä, esim. D'Addariolta löytyy XLS -sarja: http://www.daddariostrings.com/DADProducts.aspx?ID=1&CLASS=AAAA |
rockitsb 11.05.2004 12:17:37 | |
---|
Dean Markleylla olis blue steelet, mutta ne eivät kestä. Napsahtavat poikki, kun venyttää. On miulla kestänyt ihan hyvin, mikäs paksuus siulla on? "Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne |
Dr. Muff 11.05.2004 12:19:05 | |
---|
Nikkeli on pieninäkin pitoisuuksina herkkyyttä aiheuttava notta teräskielet kehiin, esim. GHS Supersteel, Infinite steel, d'addario xls etc. Who's that wanker? |
Mitkä kielet kestäisi parhaiten mun vuolaana vuotavia hikirauhasia? :) Eli noi ruostumattomasta teräksestä tehdyt olisi varmaan omiaan? http://www.fretboardfromhell.tk/ |
PIM 11.05.2004 12:44:31 | |
---|
Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä. |
wilo 11.05.2004 12:46:31 | |
---|
Mitkä kielet kestäisi parhaiten mun vuolaana vuotavia hikirauhasia? :) Eli noi ruostumattomasta teräksestä tehdyt olisi varmaan omiaan? Eivät ole nekään täysin ruostumatonta, "ruostumaton teräs" on tietyn metalliseoksen nimi eikä sen kuvaus. Ruostumaton teräs on ruostumatonta tietyissä olosuhteissa, mutta jos kielet altistaa suolalle ja kosteudelle (hielle), menevät nekin kohta pilalle. Mutta ehkäpä ne hivenen paremmin kestävät, tiedä häntä? En tiedä parempaa keinoa kuin pyyhkiä kielet puhtaaksi aina soiton jälkeen. |
Volle 11.05.2004 12:53:40 (muokattu 11.05.2004 12:56:37) | |
---|
Ruostumattomia teräksiäkin on monenlaisia. Useissa niistäkin on nikkeliä mukana. Nam. |
Dr. Muff 11.05.2004 13:14:26 | |
---|
Ruostumattomia teräksiäkin on monenlaisia. Useissa niistäkin on nikkeliä mukana. On joo kun korkeat kromipitoisuudet haurastuttaa. Mutta korroosionkestoa saadaan kyllä muutenkin (kromi, molybdeeni). Mutta jotenkin vaan ajattelisin niin että kun mainostetaan teräksisiä kieliä vs. nikkelikieliä niin sillon teräskielissä ei olisi nikkeliä, koska toi nikkeliallergia on kuitenkin aika yleistä. Who's that wanker? |
superfly 11.05.2004 13:20:57 | |
---|
Mulla ainakin on sormenpään nahat täysin rullalla koko ajan vaikka ihan lääkäri sano, että allergioita ei ole. Harppu on alaston piano |
vaurio 11.05.2004 13:30:22 | |
---|
soita vähemmän :D perkele! kuka varasti allekirjoitukseni?! |
kalkkuna 11.05.2004 13:56:11 | |
---|
Ennenhän kieliä tehtiin lampaansuolesta? Niissä on kyllä varmaan mielenkiintoinen saundi.. |
Insane Kane 11.05.2004 14:05:50 (muokattu 11.05.2004 14:06:27) | |
---|
On miulla kestänyt ihan hyvin, mikäs paksuus siulla on? Paksuus on 10-52, aina kun vaan mahtoollista. Ja noissa super steele paketeissa oli vikoja, esim. 2kpl A kieliä, ei D:tä. 2kpl H:ta, ei E:tä jne. Ovat myös niin kalliita, että rupes viduttaan kun napsahti. Nyt olen käyttäny EB:n kieliä pari vuotta, eikä ole kertaakaan soittamalla menny poikki. Pitääpä kattoa joku rauta-setti ja tunnustella, lähteekö makkaroista kuori veks. "Portaat on perseestä ja kynnystenkin olemassaolo vituttaa!" |