Cathi777 10.05.2004 22:24:09 | |
---|
Kertokaas mitä levyjä kannattas hankkia tältä orkalta. Oon toki jotain kuullut, mutta en oo silleen perehtynyt kunnolla ja aattelin enemmän tutustua niin mitäs levyjä kannattaa hyllyyn hankkia aluksi?? Veri on vettä sakeampaa |
-Mickill- 10.05.2004 22:30:04 | |
---|
Itse olin ainakin ihan myyty kun kuulin ekaa kertaa Riskin' It All levyä. Ihan huippu plätty! Ja biiseistä pitää vielä erikseen mainita ainakin Grow Or Pay, aivan uskomattoman hieno ralli. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Salaud 10.05.2004 23:48:08 | |
---|
Helppoa olisi varmaan lähteä liikkeelle '95 ilmestyneellä kokoelmalla "Good clean family entertainment…". Se kattaa yhtyeen historiaa Helpyourselfish -levyyn saakka. Sen jälkeen D:A:D muuttuikin kovin heppoiseksi alternative-wanna-be-turhuudeksi. Levyistä suosittelen: - No Fuel Left For The Pilgrims (1989) - Riskin' At All (1991) Why does it hurt when I pee? |
Mechanizm 11.05.2004 09:45:24 | |
---|
Itse innostuin aikanaan Helpyourselfishin myötä bändistä. Sen jälkeen bändin linja muuttui tosiaan seesteisemmäksi mutta ei minusta ainakaan huonoksi. Varsinkin Simpaticosta tykkään. Mielestäni Helpyourselfish, No Fuel..., Simpatico ja Riskin it All ovat parhautta joista kannattaa lähteä liikkeelle. |
aikavaikea 11.05.2004 09:54:21 | |
---|
Hullaannuin aikoinaan Grow Or Pay -ralliin, jonka myötä Riskin' It All on se rakkain levy minulle. Sitä edeltävät kolme levyä ovat myös mainioita, Pilgrims etenkin. Kaksi ekaahan ovat vielä hiukkasen enempi sitä western-meininkiä. Helpyourselfistä pidän myös kovin. Alussa se kangersi, mutta onhan siinä ihan loistavia biisejä, kuten esim. Prayin' To A God. Simpaticolla on vielä muutama hyvä biisi, mutta sitten nuo Everything Glows ja Soft Dogs ovatkin jo olleet aikalailla pettymyksiä ja vain harvoja miellyttäviä kuulokokemuksia omaavia lättyjä. Niin ja Psychopaticohan on ihan loistava live. Ja ne kaksi ekaa saa kätevästi runsailla bonuksilla Early Years -tuplalla. Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko. |
kiss 11.05.2004 10:09:04 | |
---|
kannattaa hommaa riskin at all levy...se on kokonaisuudessaan ylivoimaisesti paras d.a.d. tuotos...suosittelen... oma arvio **** on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
kannattaa hommaa riskin at all levy...se on kokonaisuudessaan ylivoimaisesti paras d.a.d. tuotos...suosittelen... oma arvio **** Kiitosta vaan, näiden perusteilla sitten tuossa kolme levyä tilasin. :) Veri on vettä sakeampaa |
Antero 12.05.2004 09:40:12 (muokattu 12.05.2004 09:40:36) | |
---|
- No Fuel Left For The Pilgrims (1989) Tämä on SE levy joka voidaan varmasti lukea bändin klassikoksi. Täynnä hyviä biisejä. Mun mielestä bändin paras. - Riskin' At All (1991) Levy tehtiin Ameriikan malliin. Isompi suosio jäi saavuttamatta lahden toisella puolella, mutta se ei tee levystä mitenkään huonoa. Ehkä "liika" yrittäminen paistaa hieman läpi joissakin biiseissä. kakkosena mun listalla. |
Cathi777 12.05.2004 12:35:05 | |
---|
- No Fuel Left For The Pilgrims (1989) Tämä on SE levy joka voidaan varmasti lukea bändin klassikoksi. Täynnä hyviä biisejä. Mun mielestä bändin paras. - Riskin' At All (1991) Levy tehtiin Ameriikan malliin. Isompi suosio jäi saavuttamatta lahden toisella puolella, mutta se ei tee levystä mitenkään huonoa. Ehkä "liika" yrittäminen paistaa hieman läpi joissakin biiseissä. kakkosena mun listalla. Molemmat noista pistin tilaukseen. Veri on vettä sakeampaa |
Salaud 12.05.2004 13:00:50 | |
---|
Molemmat noista pistin tilaukseen. Hyvä, tuskin petyt. Hitto, huomasin just että minulla itselläni ei ole noista kumpaakaan levyä hyllyssä, perskules mihinköhän ne on joutuneet...? Why does it hurt when I pee? |
vaiktutus 12.05.2004 19:14:07 | |
---|
Itse innostuin aikanaan Helpyourselfishin myötä bändistä. Sama täällä. Tosin en ole sen jälkeen muita bändin levyjä jaksanut hankkia, vaikka syytä ehkä olisikin. Erityisesti Written in water ja Soulbender Helpyourselfishiltä potkivat erittäin lujaa. Behemot on elegantti elefantti |
Cathi777 12.05.2004 20:43:10 | |
---|
Sama täällä. Tosin en ole sen jälkeen muita bändin levyjä jaksanut hankkia, vaikka syytä ehkä olisikin. Erityisesti Written in water ja Soulbender Helpyourselfishiltä potkivat erittäin lujaa. Ton levyn tilasin kanssa. Että eiköhän niillä alkuun pääse. Veri on vettä sakeampaa |
RHirvela 15.05.2004 22:11:21 | |
---|
Ohhoh, täällähän on keskustelua meikäläisen ehdottomasta ykkösfanitusbändistä. Tosiaan kannattaa ostaa No fuel... ja Riskin' it all, aika amerrrikan meininki niissä. Sitte nuo Simpatico, Helpyourselfish ja Everything glows iskee kaikki omalla tavallaan. Vihreä Mennen. |