rabitti88 02.10.2013 22:49:22 | |
---|
keräiliä himoitsen jo lisää kiippareita. Varsinkin lisää rolandia... |
Basisti käveli baarin ohi |
L.Ruoska 09.10.2013 20:03:14 | |
---|
Torilla on 400€ Warwick Corvette Standard, ysäri wenge-kaulalla jne. Rohkenisin sanoa että aivan erinomainen ostos todella hyvään hintaan. There was a hole here. It's gone now. |
nisumaka 10.10.2013 08:04:51 (muokattu 10.10.2013 08:05:02) | |
---|
Komppaan Leo Lindgreniä. Mulla on Warwick työhevosena, ja se on hintaansa nähden ollut aina tosi hyvä. "Ammattilaatua harrastelijahintaan." |
L.Ruoska 10.10.2013 15:40:16 | |
---|
nisumaka: Komppaan Leo Lindgreniä. Mulla on Warwick työhevosena, ja se on hintaansa nähden ollut aina tosi hyvä. "Ammattilaatua harrastelijahintaan." Yeah :) "Tavalliset" warret liikkuu yleensä tuolla 600-900€ välillä ja erikoisemmat mallit tonnin ja kahden välillä. Eli jos toi neljänhuntin Corvette ei ole jotenkin rakenteellisesti kulahtanut tai muuten loppuunsoitettu niin siinä on raha tallessa ja saat varmaan enemmän kuin omasi takaisin. Ammattilaatua tosiaan, ei mitään lastulevybassoja. Saksassa tehty, laadukkaat runkopuut ja aivan mahtava wengekaula todella kestävillä nauhoilla. Ostin itse viitisen vuotta sitten Torilta edullisen, pienesti kolhitun '94 Fortressin joka on aika pitkälti samanlainen kun toi Corvette. Yleensä soittimet viipyy mulla vuodesta kahteen, mutta tuota parempaa ei ole alle 1500€ luokassa tullut vastaan joten tuossa se edelleen killuu. There was a hole here. It's gone now. |
jukkajylli 14.10.2013 08:38:21 | |
---|
Ma ostaisin ton epiphonen paljon mieluummin kuin meksikonfenkun tai warren. Hinta-laatusuhteeltaan hyva beisi. Liimakaula niin kuin asiaan kuuluu ja tanakka vanha gibson eb-soundi. Kaulapainoinen se on, mutta se ei oo koskaan mua haitannut. Yksi tuttu tollasen eb-3 just osti ja sita testatessani olin aika lailla positiivisesti yllattynyt. I'm not the one to blame |
Bruins 29.11.2013 19:37:40 | |
---|
Ostitko jo? Jos et, niin edullinen Schecter ja Ampegin combo! Säädä kielet alas, Schectereissä on loistava kaula ja Ampegissa on potkua. Jos homma ei kiinnosta niin pääset laitteista varmasti eroon! |
T.Nick 29.11.2013 19:46:20 | |
---|
L.Ruoska: Yeah :) "Tavalliset" warret liikkuu yleensä tuolla 600-900€ välillä ja erikoisemmat mallit tonnin ja kahden välillä. Eli jos toi neljänhuntin Corvette ei ole jotenkin rakenteellisesti kulahtanut tai muuten loppuunsoitettu niin siinä on raha tallessa ja saat varmaan enemmän kuin omasi takaisin. Ammattilaatua tosiaan, ei mitään lastulevybassoja. Saksassa tehty, laadukkaat runkopuut ja aivan mahtava wengekaula todella kestävillä nauhoilla. Ostin itse viitisen vuotta sitten Torilta edullisen, pienesti kolhitun '94 Fortressin joka on aika pitkälti samanlainen kun toi Corvette. Yleensä soittimet viipyy mulla vuodesta kahteen, mutta tuota parempaa ei ole alle 1500€ luokassa tullut vastaan joten tuossa se edelleen killuu. Mähän ton ostin. Ei oo ollu aiemmin mitään Warre-sympatioita ja oon kiertäny moiset kikottimet kaukaa, mutta neljällä huntilla oli pakko taipua. Ei midistä, hiton hyvä perusbasso. Ei ollu mitään erityistä syytä tuolle hinnoittelulle muuta kuin yksi viritin oli vaihdettu, mutta samanlaiseen. Kuulemma ei ollu ketään pahemmin kyselly, vaikka oli ollu noinkin halvalla torilla kuukauden ja ylikin.. Sin un condon. Siempre. |