tlevis 11.05.2004 06:49:11 | |
---|
Olis tarkoitus tehdä orkesterille kotisivut. Mitä ilmaisia kotisivusaitteja suosittelette? Tilaa sais olla sen verran että sais sinne mp3:sia, kuvia, ym. Vai voiko mp3:t esim. linkittää sivulle esim mikseri.netin kautta? |
Spiridon 11.05.2004 07:54:49 | |
---|
Mikseristä ei voi suoraan linkittää ämppäreitä, linkin pitää johtaa artistin (sinun) mikseri sivuille. Eipä noita mainoksettomia sivun tarjoajia kyllä liikaa ole. Löytäähän niitä kun etsiä jaksaa. http://www.mtv3.fi/liittymaEn tiedä paljonko tilaa tuossa on, mutta ainakaan mitään se ei maksa. Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
MTV3:lla oli 20Mt. Onko jollain kokemuksia tosta DOT.TK:sta? Ilmainen domaini, mikä tulee 90pvän jälkeen maksulliseks? Mitä sitten? |
kusve 11.05.2004 10:14:06 | |
---|
ilmeisesti haet tämmöstä ns. hotellipalvelua? omalla bändillä on sivut fateback.comissa. ihan tyytyväinen oonki vaikka ne on sinne semmosen mainoksen menny laittaan (aika huomaamaton mainos kuitenki). suurin sallittu tiedostokoko 200kt, että sinne ei mitään mp3:sia voi laittaa mut ne pitää sitte puskee just jonnekki mikseriin tms. mun käsityksen mukaan tää .tk on vaa nimipalvelu. eli että sulla pitäs olla ne sivut jossain muualla. en tiijä kyllä, en oo siihen kovin hyvin tutustunu. jos joku tietää paremmin nii kerro toki... ...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...! |
fireal 11.05.2004 10:34:53 | |
---|
|
J. Cool 11.05.2004 11:54:22 | |
---|
MTV3:lla oli 20Mt. Onko jollain kokemuksia tosta DOT.TK:sta? Ilmainen domaini, mikä tulee 90pvän jälkeen maksulliseks? Mitä sitten? www.tk on ilmainen, ei tule maksulliseksi 90 pvän jälkeen. vähän huolellisuutta lukemiseen (ellei ne nyt oo muuttanu tekstejään). jos ei oo 90 kävijää 90 päivän aikana niin domaini katoaa. ja tämähän on siis pelkkä domain, ei webbitila. tarvitaan siis eka joku paikka, minne sivut nakataan ja sit osotteen voi peilata myös käteväksi www.meikäjee.tk. aivan hirrveetä menoa! |
bedlam 11.05.2004 12:04:20 (muokattu 11.05.2004 12:06:17) | |
---|
Mikseristä ei voi suoraan linkittää ämppäreitä, linkin pitää johtaa artistin (sinun) mikseri sivuille. Siis kyllähän tuo on teknisesti mahdollista, olen joskus itse linkittänyt mikserin biisejäni toiselle saitille. http://www.mikseri.net/kiasma |
Aminohappo 11.05.2004 19:42:03 | |
---|
Geocities on kanssa hyvä. Se taitaa olla joku Yahoo palvelu. Siinä ei tilaa oo paljon mutta sillä saa helposti tehtyy siistit sivut. Suosittelen. Aminohappo = proteiinien perusyksikkö |
JuniperThree 11.05.2004 19:50:28 | |
---|
Itse käytän tuota tk:ta hotellina ja sivut olen tehnyt angelfireen(inhottavat mainokset) ja Freewebsiin(todella hidas)... Valitse kahden huonon väliltä se vähemmän huono. Angelfirellä taitaa tilaa olla 20MB ja Freewebsillä 20MB tai 50MB... |
soolo 11.05.2004 19:50:57 | |
---|
Voin myydä sulle kaikkea 1-100 mb väliltä jos kiinnostaa laita pikaviesti. Niin ja mainoksiahan noilla ei näy #clan.fin-company @ quakenet -=[FC]=-Jpukki ps. etsimme aktiivisia pro pelaajia. Meillä on peli ja ts serveri. Privaa vaan tai ircciin jos kiinnostaa... |
höpläkopra 11.05.2004 22:35:39 | |
---|
Minulla on (ei orkesterin) kotisivut www.omena.org issa, siellä on 50 MB tilaa, PHP Ja MySql tuet. Se on vain vaikea hankkia, ellei asia ole muuttunut, en ole nimittäin käynyt siellä pitkään aikaan. NIIN JÜST! |
Mr.Babbit 12.05.2004 10:27:34 | |
---|
Personal -palvelupaketti ei sisällä PHP, Perl, CGI ohjelmointimahdollisuuksia! mitä tuo tarkoittaa? tukeeko sivut kuitenkin flashia? Javaa? |
J. Cool 12.05.2004 17:11:04 | |
---|
Itse käytän tuota tk:ta hotellina ja sivut olen tehnyt angelfireen(inhottavat mainokset) ja Freewebsiin(todella hidas)... Valitse kahden huonon väliltä se vähemmän huono. Angelfirellä taitaa tilaa olla 20MB ja Freewebsillä 20MB tai 50MB... vielä väärinkäsitysten välttämiseksi, .tk _ei_ ole hotelli. tk on pelkkä domain, eli nimipalvelin. mitä tuo tarkoittaa? tukeeko sivut kuitenkin flashia? Javaa? javascriptit ja flashit toimii. nuo mitkä mainittiin vaatis, että ne olis asennettu servulle, koska niitä ajettaan siellä. javat ja flässit ajetaan omalta koneelta. se, että kantakielet ei toimi estää mm. loggaus-, haku- ja tietojen tallennuspalvelut. eli käytännössä hyötyä on vain yksityisen henkilön perussivuistoille. hyvä ei oo koskaan ilmasta. aivan hirrveetä menoa! |
J. Cool 12.05.2004 18:02:46 | |
---|
Minulla on (ei orkesterin) kotisivut www.omena.org issa, siellä on 50 MB tilaa, PHP Ja MySql tuet. Se on vain vaikea hankkia, ellei asia ole muuttunut, en ole nimittäin käynyt siellä pitkään aikaan. rekkasin tonne omenaan. mp3- ja videofilet tuhotaan. tiedoston maksimikoko 1 mega. tosi jees. aivan hirrveetä menoa! |
_tuomas_ 12.05.2004 21:05:14 | |
---|
Suosittelen http://www.int2000.net/ Ei kylläkään ilmainen, mutta palveluita löytyy. Tsekatkaa mitä siitä sanotaan uutisryhmissä. Katsokaa etenkin sfnet.keskustelu.kuluttaja ja sfnet.viestinta.roskapostit |
Mr.Babbit 13.05.2004 09:55:55 | |
---|
Tsekatkaa mitä siitä sanotaan uutisryhmissä. Katsokaa etenkin sfnet.keskustelu.kuluttaja ja sfnet.viestinta.roskapostit voitko referoida? |
fireal 13.05.2004 10:44:04 (muokattu 13.05.2004 10:45:05) | |
---|
http://groups.google.com/groups?oi= … 00&as_ugroup=sfnet.*&num=20(pitää copypasteta tuo koko linkki) Tuolla näyttäisi olevan aika paljon kaikenlaista ikävää. Mielenkiintoinen tuo sähköpostin vaihto spammin tukemisesta. Itselläni ei kuitenkaan toistaiseksi ole valittamista int2000 palveluista. Olen ollut nyt reilun vuoden asikkaana. |
Diablero 13.05.2004 13:08:14 | |
---|
http://groups.google.com/groups?oi= … 00&as_ugroup=sfnet.*&num=20 (pitää copypasteta tuo koko linkki) Tuolla näyttäisi olevan aika paljon kaikenlaista ikävää. Mielenkiintoinen tuo sähköpostin vaihto spammin tukemisesta. Itselläni ei kuitenkaan toistaiseksi ole valittamista int2000 palveluista. Olen ollut nyt reilun vuoden asikkaana. Samat sanat. Yli vuoden käyttäjänä oltuani ei pienintäkään ongelmaa Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |