samulijp 01.04.2004 12:11:10 | |
---|
Itseasiassa pari ongelmaa motiffin kanssa: 1. USB johto tuo jotain surinaa ääneen 2. Vasemmalla pyöritettävät potikat eivät pysähdy nolliin läheskään aina, vaikka nupin keskittää keskiasentoon. Eikä aina lähde filsut heti heilumaan kun nuppia pyörittelee. Koskas tulee uutta softaa motiffiin? |
M.i.k.key 01.04.2004 15:36:22 | |
---|
Eikä aina lähde filsut heti heilumaan kun nuppia pyörittelee. Koskas tulee uutta softaa motiffiin? Eikös tuo ole ominaisuus!? Sen takia että niitä ei vahingossa käännä vaan ne pitää käyttää "täysillä" ennenkuin ne vaikuttavat? My name is Baron, M.i.k.key Baron |
samulijp 01.04.2004 15:44:57 | |
---|
Eikös tuo ole ominaisuus!? Sen takia että niitä ei vahingossa käännä vaan ne pitää käyttää "täysillä" ennenkuin ne vaikuttavat? No mulla välillä jos vetää laidasta laitaan ja jättää siihen keskinaksulle, saattaa esim cutoff jäädä jonkin verran päälle. Pitää kattella ruudusta tai kuunnella korvalla, menikö nollille... Ei nyt suuri ongelma, mutta olis kiva kun toimis kuin kello! |
Fuzzy Boner 11.05.2004 07:30:31 | |
---|
Mitä? Eikö Motif(ES)Kilta enää kiinostakaan?! |
M.i.k.key 11.05.2004 07:46:38 | |
---|
Mitä? Eikö Motif(ES)Kilta enää kiinostakaan?! Ei kukaan näitä mun juttuja jaksa kuunnella!... höh. No niitä on alkanut nyt sentään kesän tullen näkyä katukuvassa... hehe, varma kesän merkki. Motiffeja vähissä vaatteissa := My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Fuzzy Boner 11.05.2004 07:54:28 | |
---|
Ei kukaan näitä mun juttuja jaksa kuunnella!... höh. No niitä on alkanut nyt sentään kesän tullen näkyä katukuvassa... hehe, varma kesän merkki. Motiffeja vähissä vaatteissa := välillä kaksin kappalein |
baron 11.05.2004 07:54:59 | |
---|
Mä olin Pe kuuntelemassa Finkkujen haitaristin tanssimusaesitelmää ja arvaatkaas, mikä humppamuusikon syntikka oli: Motif ES8! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Motiffeja vähissä vaatteissa := välillä kaksin kappalein Olen näköjään käsittänyt täysin väärin mistä Motif killassa on kysymys... My name is Baron, U.Honey Baron. |
samulijp 11.05.2004 17:51:41 | |
---|
Mikkey sai Moogin niin mitäs sitä nyt enään motiffillä leikkimään :) .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
Fuzzy Boner 12.05.2004 03:38:51 (muokattu 12.05.2004 03:39:04) | |
---|
Mikkey sai Moogin niin mitäs sitä nyt enään motiffillä leikkimään :) tietäsit vaan mihin sitä tänään käytettiin.. ;) siis moogia EDIT: no perverts. |
oizo 16.05.2004 19:43:38 | |
---|
Mä olin Pe kuuntelemassa Finkkujen haitaristin tanssimusaesitelmää ja arvaatkaas, mikä humppamuusikon syntikka oli: Motif ES8! Hienoa! Yllättävän usein osuu motifit silmään televisiosta ja livenä keikkoja seuratessa. Viimeksi tänään Teen Choice awardseissa motifi lauloi (en nyt muista artistia, mutta joku womani se oli) Born to be child. |
U.Honey 16.05.2004 23:09:31 | |
---|
(en nyt muista artistia, mutta joku womani se oli) En ole koskaan kuullutkaan. Minkä tyylistä musaa? My name is Baron, U.Honey Baron. |
samulijp 17.05.2004 00:07:42 | |
---|
tietäsit vaan mihin sitä tänään käytettiin.. ;) siis moogia EDIT: no perverts. Ei pervoja? No kerro! :) .::COB - Children Of Baron::.
oizo 17.05.2004 00:09:21 | |
---|
En ole koskaan kuullutkaan. Minkä tyylistä musaa? siis womani niinku nainen :) Ei sen parempaa tietoa, poppia se veti. Born to be child. |
U.Honey 17.05.2004 00:17:21 | |
---|
siis womani niinku nainen :) Ei sen parempaa tietoa, poppia se veti. :-) My name is Baron, U.Honey Baron. |
samulijp 17.05.2004 00:43:37 | |
---|
280!! .::COB - Children Of Baron::.
M.i.k.key 17.05.2004 04:26:54 | |
---|
Motif lauloi taas tänään, on se kyllä kova! My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
oizo 19.05.2004 14:16:31 | |
---|
Iltapäivää Nyt kun tässä on jo jonkin aikaa motifien kanssa räpelletty niin tähän threadiin vois jokainen motifin(es) onnellinen omistaja pistää hyviä käyttövinkkejä, hyviä saundeja, muita niksejä, yms kaikkea mistä voisi saada uusia vinkkejä laitteen tehokäyttöön. Aloitanpa itse: -Master-moodin käytännöllisyyttä livenä soitettaessa ei voi liioitella, pirun kätevä. Lisäksi bankkeja voi tehdä joka kirjaimelle (esim. hevipankki, bilepankki, humppapankki..) -Jos omasta digitaalipianosta löytyy huonot pianosaundit ja haluis silti soitella pianoja 88:lla, niin tallennappa vaikka pattern tai song-modeen jokaiselle kuudelletoista raidalle lempi-instrumenttisi ja jätä ykkösraidalle piano niin voit midin kautta ohjata pianollasi ykkösraitaa koko ajan vaikka ylemmällä motifilla vaihtasit esim. liidisaundin. -Sama homma jos reeneistä puuttuu rumpali ja rytmiä pitäs alle saada niin patternmodepäälle, tallenna mieleiset saundit raidoille ja nauhota sopiva rumpukomppi vaikka viimeselle raidalle. Näin voit vaihtaa kätevästi saundejakin biisissä vaikka rumpukomppi sois taustalla. -Modwheeliä kansii kokeilla monien synapadien kanssa, esim. Backpad MW. -Saundien parhaimmistoa mielestäni: Piano: kaks ekaa, Rhodesit: 1983,Vintagecase. Strings: Ens mix. Hammond: Jazzy 1, Swishie, Early bird. Brassit: (XDance), velofalls ;). Särökitarat: Bluelead. Synapadit: Paradies, Backpad MW. Liidit: makuasia. Urheilu on pilannut monta lupaavaa alkoholistia. |
Fuzzy Boner 19.05.2004 18:07:34 | |
---|
Kiitos Oizo! Mä tarviisin kyllä henkkoht opetusta mun soittimista. (Motif, Fantom) |
HK 20.05.2004 03:24:51 | |
---|
Kiitos Oizo! Mä tarviisin kyllä henkkoht opetusta mun soittimista. (Motif, Fantom) Fantomissa ei mitään opetusta tarvita, on siinä niin hyvä käyttöliittymä. :) Peltikorva puupäässä. |