Sir Härö 13.04.2004 13:32:32 (muokattu 13.04.2004 13:33:29) | |
---|
Näyttää Härön bändi olevan metalliliiton hommia, joten ilmeisesti ne soittaa jonkun tanssibändin tauoilla. Ja tanssibändihän ei hääkeikalle lähde alle 500 euron (toivottavasti ei). Metallimiehet voi "soittaa" sahtipalkalla. Juu on metalliliiton pojuja ollaan... sahtipalkalla ei saa muuta ku vattan sekasin... Ne eivät oo tanssihäät ja siinäpä syy miks me sinne mennään soittamaan... jotain ikivihreitä tai jotain.. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Tankoprinssi 13.04.2004 17:10:09 | |
---|
Juu on metalliliiton pojuja ollaan... sahtipalkalla ei saa muuta ku vattan sekasin... Ne eivät oo tanssihäät ja siinäpä syy miks me sinne mennään soittamaan... jotain ikivihreitä tai jotain.. Paranoid, Smoke on the Water, Whole lotta love, Easy leaving jne... (ikivihreitä) JESS! Niistähän tulee kunnon häät. Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
PJS 17.04.2004 16:50:12 | |
---|
vedetään härö siellä sitten tota toi noiniin money for nothing and the tsiks fo frii. Ja encoreks viimeinen päivä taivaan. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Ville81 27.04.2004 00:59:35 (muokattu 27.04.2004 19:17:07) | |
---|
Vanhamin kommentit oli kyllä enemmän kuin osuvia. Varsin usein tulee biisitoiveita lisää, vaikka ensin olisikin ollut kyse vaan parista biisistä. "voisittekste nyt soittaa viel vähän aikaa?". Siinä vaiheessa kuuluu kysyä akalta, että tekeekö hän itse ylitöitä ilman eri maksua. *wink wink* |
Sir Härö 06.05.2004 10:34:43 (muokattu 06.05.2004 10:37:28) | |
---|
Paranoid, Smoke on the Water, Whole lotta love, Easy leaving jne... (ikivihreitä) JESS! Niistähän tulee kunnon häät. No ennemmin niitä yhdellä keikalla, ko koko ikänsä leipäs etee jotai ##tun huumorihumppaa... Ja tiedoksi nyt vielä herra tangon taitajalle, että on suuri synti kirjoittaa väärin niinkin hienon biisin nimi kuin EASY LIVIN´ Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Martso 06.05.2004 10:39:08 | |
---|
No ennemmin niitä yhdellä keikalla, ko koko ikänsä leipäs etee jotai ##tun huumorihumppaa... Ja tiedoksi nyt vielä herra tangon taitajalle, että on suuri synti kirjoittaa väärin niinkin hienon biisin nimi kuin EASY LIVIN´ Just just, no ei siinä, onnea vaan, sitä tuut tarvitteen... Toivottavasti saat sen yhen keikan! HOHO ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
isojussi 07.05.2004 00:28:45 | |
---|
No ennemmin niitä yhdellä keikalla, ko koko ikänsä leipäs etee jotai ##tun huumorihumppaa... No voi harmi. Teinkö siis väärin, kun sovitin "Whiter Shade Of Pale:n" tangoksi ja sanoitin sen uudestaan? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Tankoprinssi 09.05.2004 22:37:49 | |
---|
No ennemmin niitä yhdellä keikalla, ko koko ikänsä leipäs etee jotai ##tun huumorihumppaa... Ja tiedoksi nyt vielä herra tangon taitajalle, että on suuri synti kirjoittaa väärin niinkin hienon biisin nimi kuin EASY LIVIN´ Olisinko taas ollut "Ken Hensley kännissä". No joka tapauksessa tangosta en tiedä muuta kuin ettei sitä voi ehkä syödä. Tangoista tiedän että ne on kiva riisua ja tanko on mulla housuissa, siitä siis kunniakas tankoprinssi nimi. Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Sir Härö 10.05.2004 00:22:35 | |
---|
Olisinko taas ollut "Ken Hensley kännissä". No joka tapauksessa tangosta en tiedä muuta kuin ettei sitä voi ehkä syödä. Tangoista tiedän että ne on kiva riisua ja tanko on mulla housuissa, siitä siis kunniakas tankoprinssi nimi. No ihan jees nimi... Siinä on MUNAa! :) Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Sir Härö 10.05.2004 11:10:05 | |
---|
Just just, no ei siinä, onnea vaan, sitä tuut tarvitteen... Toivottavasti saat sen yhen keikan! HOHO Painaako puperteetti vai auotko sairaaksi huviksesi? Vai ottaako päähän kun me satuttiin saamaan kyseinen keikka? Onko sulla ollu liian vähän leluja lapsena vai mikä painaa? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
baron 10.05.2004 11:27:25 | |
---|
Painaako puperteetti vai auotko sairaaksi huviksesi? Vai ottaako päähän kun me satuttiin saamaan kyseinen keikka? Onko sulla ollu liian vähän leluja lapsena vai mikä painaa? Kiva kun sait sen keikan. Ei sitä niin hirveästi tarvitse jännittää, ota iisisti, kyllä se siitä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Höh. Mun bändi ei pääse soittamaan minnekään, vaikka lahjos sen keikkajärjestäjän. Kai se mul on niin huono bändi! En oo mikään keikkajärkkäri,mutta jos teiltä löytyy tarpeeks massia ni enköhän mä jonkun keikan teille pysty järkkäämään.Olen lahjottavissa!Tutustumistarjous vois olla vaikka tommoset 100€/naama.Pistäkää pikaviestiä jos kiinnostaa! Koskettelen soittimia... |