Mä heittäisin evo/paf pro ja tone zone/air norton. Paf kuulostaa hyvältä kaulassa ja toi jälkimmäinen mikkiyhdistelmä on ehkä parhaiten yhdessä toimiva yhdistelmä, jota olen koskaan kuullut. Enpä muuten siitä tiedä, että onko toi Tone Zone mikään bassotykki. Mun mielestä se on enemmänkin pirun alakeskiäänipainotteinen ja sopii sen takia kitaroihin, missä on akustisesti kirkas soundi. Mitkä kitarat muuten on kyseessä ja mitä rungon materiaalia? Mulla on ykköskitara ESP-LTD M-100FM. Pidän sen kaulasta enemmän kuin stratomaisesta kakkoskitarastani, minkä olen kaulaa lukuunottamatta itse väsännyt. Tuo ESP on agathista ja omatekemä vaahteraa. Vaahterahan pitäis soida aika kirkkaasti mun tietääkseni, joten Tone Zone sopis siihen. Enkä oikein usko, että Evo sopis siihen kun on jo muutenkin aika middle. Olisin halunnut laittaa Evo/Air Norton yhdistelmän, mutta nyt on pakko vaihtaa, kun soundaa niin samalta. Onhan toi vaahteraskitta uniikimpi kuin LTD, mutta jotenkin toi LTD:n ohut kaula sopii mulle paremmin. Sen takia LTD 1. kitara. Myöskään en pidä siitä, että vaahteraskitta painaa ainakin kahden LTD:n verran. Kommentoikaa vaan mun mikkijuttua. Kiva kuulla mielipiteenne. |