hallu 26.09.2013 19:53:02 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Itse ainakin tein selväksi, että kyse on vain omasta mielipiteestäni ja etten kuulu tämän koneiston kohderyhmään, joten minun ei oletetakaan pitävän siitä. En ainakaan tietääkseni nostanut itseä muiden yläpuolelle, ei ainakaan ollut tarkoitus. Pahoittelut, jos näin kuitenkin tein. Ei kai se sen pahempaa ole, jos teinityttö kuuntelee Robinia kuin se, jos itse kuuntelen jotain muuta. Mutta lähtökohtaisesti pidän "wanhan ajan systeemiä" parempana kuin nykyistä tuotantokoneistoa, joka kertoo ihmisille, mistä kuuluu pitää ja sitten tuottavat sitä. Esiintyjäksi kelpaa kuka tahansa muodollisesti pätevä ja kun vanhasta on mehut rutistettu, niin roskiin vaan ja uusi tilalle... Ei mulla muuta... ;) No hei, jätetään tämä aihe. Minä vähän asähdin kukaties syyttä ja en tarkoittanut kohdistaa sitä kritiikkiä erityisesti kenellekään, mutta huomaan nyt sekä ylireagoineeni, että ylitulkinneeni ja vielä ilmaisseeni itseäni huonosti. Pahoittelen sitä ja totean, että te olette kaikki asiatyyppejä ja unohdetaan koko juttu. Tämä pääsi vähän levähtämään, niin en voi enää perua puheitani joten koitan olla enää pahentamatta tilannetta ja väistyn takavasemmalle. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
antnis 26.09.2013 19:57:21 | |
---|
Joo mutta kyllähän elitismi on elämän suola ja laatutietoisuus ennen kaikkea. |
Laulava Kylätohtori 26.09.2013 20:23:07 | |
---|
hallu: No hei, jätetään tämä aihe. Minä vähän asähdin kukaties syyttä ja en tarkoittanut kohdistaa sitä kritiikkiä erityisesti kenellekään, mutta huomaan nyt sekä ylireagoineeni, että ylitulkinneeni ja vielä ilmaisseeni itseäni huonosti. Pahoittelen sitä ja totean, että te olette kaikki asiatyyppejä ja unohdetaan koko juttu. Tämä pääsi vähän levähtämään, niin en voi enää perua puheitani joten koitan olla enää pahentamatta tilannetta ja väistyn takavasemmalle. Joo, sopii mulle. Olihan sulla siinä pointtia, ei sitä voi kieltää. Omassa tekstissäni taisi olla vähän ylimielinen sävy. Myönnän, että välillä tulee ajateltua, että se oma musiikki on parempaa kuin listakama, mutta ei kai musiikkia voi paremmuusjärjestykseen laittaa - ainakaan absoluuttisesti... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Tsugu Way 26.09.2013 21:23:12 | |
---|
Ei perhana - nyt on alkanu muutkin "vääränmalliset" kitarat kuumottaan! En tiedä oonko seonnut vai onko tämä viidenkympin villitystä ja kadonneen nuoruuden tavoittelua, mutta katoin tuossa illalla Steve Vain livevetoja Youtubelta, niin aivan järjettömän upealta näytti äijän Ibanezin soitto - etenki sen kammen käyttö. Oon aina iinhonnu niitä floikkajuttuja, mutta nyt siinä oli jotain hienoa. Yritin samaa mun tokain stratolla äsken. No eihän sillä tollanen Steve Vai -homma irtoo. Tosin ei oo kyllä taitookaan. En tiedä -pitäisköhän alkaa katteleen joku budjettiluokan floikkakitara ittelle? Tämä ei siis oo trolli, eikä huumoria.. Mitähän kannattais katella? Voi helekkari, tässähän alkaa vanha ukko nuortua ;-) Blues is allright! |
Muovinen 26.09.2013 22:26:29 | |
---|
Tsugu Way:En tiedä -pitäisköhän alkaa katteleen joku budjettiluokan floikkakitara ittelle? Tämä ei siis oo trolli, eikä huumoria.. Mitähän kannattais katella? Voi helekkari, tässähän alkaa vanha ukko nuortua ;-) Älä hyvä mies, nyt menee jo liian pitkälle! ;D |
Terry Pantheras 27.09.2013 11:11:34 | |
---|
Tsugu Way: Ei perhana - nyt on alkanu muutkin "vääränmalliset" kitarat kuumottaan! En tiedä oonko seonnut vai onko tämä viidenkympin villitystä ja kadonneen nuoruuden tavoittelua, mutta katoin tuossa illalla Steve Vain livevetoja Youtubelta, niin aivan järjettömän upealta näytti äijän Ibanezin soitto - etenki sen kammen käyttö. Oon aina iinhonnu niitä floikkajuttuja, mutta nyt siinä oli jotain hienoa. Yritin samaa mun tokain stratolla äsken. No eihän sillä tollanen Steve Vai -homma irtoo. Tosin ei oo kyllä taitookaan. En tiedä -pitäisköhän alkaa katteleen joku budjettiluokan floikkakitara ittelle? Tämä ei siis oo trolli, eikä huumoria.. Mitähän kannattais katella? Voi helekkari, tässähän alkaa vanha ukko nuortua ;-) Liity ny sitten kerralla kunnon douchebag-kerhoon! ;) http://www.youtube.com/watch?v=TiIm3tjCi7U Bothersome Employer Elimination Rebooter |
hallu 27.09.2013 11:26:30 | |
---|
Terry Pantheras: Liity ny sitten kerralla kunnon douchebag-kerhoon! ;) http://www.youtube.com/watch?v=TiIm3tjCi7U Mä en ole oikein ikinä tajunnut noita monikaulaisia kitaroita, että onko ne vaan tommoseen näytösluonteiseen soittamiseen, vai voisiko niitäkäyttää ihan oikeaan soittamiseen? toisaalta jos itseäni mietin, niin tuon luuppimasiinan kanssa kerrostellessa olisi näppärää esimerkiksi kuusikielinen kitara ja toisena kaulana nelikielinen basso ..... niin ja sormirumpupadit voisi olla vielä jossakin kulmassa. Muuten on vähän vaikea meikäläisen hahmottaa että miten noita värkkejä käytetään. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
PIM 27.09.2013 13:44:13 | |
---|
En tyytynyt tavanomaiseen. |
PIM: Vedä kunnolla överiksi ja osta tästä hyvä Vaccaro. Ei oo kyllä floikkaa, mutta alumiinikaula on profiililtaa hyvinkin modernin lättänä. Eikä tule toista taatusit vastaan ihan heti. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd. … _10150918011268026_1753812262_n.jpg No huh, ei ehkä aivan näin överiksi. Mulla ois varmaan riittävät överit, jos laitan jonku esim Iron Maiden-tyyppisen hevisuperstraton :-O Blues is allright! |
Osteri 27.09.2013 15:27:24 | |
---|
Ahaa, haluat siis soittaa Kramer Barretta Tiger Stripes'illä. Sopivasti överi ja kaikki haluamasi spexit löytyy. Tuosta click ja kelaat hieman alas http://www.kramerbaretta.com/Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |