Aihe: Silver Jubilee 2553 vs. JCM 800 2205 (vs. joku muu ...)
1 2
Samuel P.
15.11.2002 23:23:15

Eipä mitään. Ilmoittele sitten mihin suuntaan soundit taittuivat.

Jep Jep. Kyllä siitä soundista tuli ilmavampi ja jonkun verran syttyvämpi. Normaalisti marsun puhdas soundi on mun mielestä aika tuhnu, mutta etuasteen pois pudottamalla kipinää tuli lisää. Eihän se noinkaan mikään huippu ole, mutta kieltämättä parempi.
Kalm
16.11.2002 09:55:23
Jep Jep. Kyllä siitä soundista tuli ilmavampi ja jonkun verran syttyvämpi. Normaalisti marsun puhdas soundi on mun mielestä aika tuhnu, mutta etuasteen pois pudottamalla kipinää tuli lisää. Eihän se noinkaan mikään huippu ole, mutta kieltämättä parempi.

Jees. Toi on kyllä hyvä kikka ainakin siinä vaiheessa jos pedaali tukkii sen normaali-inputin. Saa sellaisen köyhän miehen Bassmanin yhtä plugia siirtämällä :)

Bossin line selectorilla saa vielä tehtyä "luksuskytkennän" missä voi lennosta valita kumman inputin kautta pedaalin signaali menee.
(ja itseasiassa noin juuri hoksasinkin että perkeles näähän laitteet toimivat aika eri sävyllä inputista riippuen. SansAmpin fendä- ja mesamallitkin ponnahtivat heti askeleen realistisempaan suuntaan kun normaalisti olivat aika latteita ja jubileen sävyttämiä).
Samuel P.
16.11.2002 10:10:18

Bossin line selectorilla saa vielä tehtyä "luksuskytkennän" missä voi lennosta valita kumman inputin kautta pedaalin signaali menee.
(ja itseasiassa noin juuri hoksasinkin että perkeles näähän laitteet toimivat aika eri sävyllä inputista riippuen. SansAmpin fendä- ja mesamallitkin ponnahtivat heti askeleen realistisempaan suuntaan kun normaalisti olivat aika latteita ja jubileen sävyttämiä).

Nyt vähän putosin. Siis onko siinä bossissa kaksi inputtia, vai jossain muualla? Mikä kytkentä, kerro kaikki!
Jabe
16.11.2002 19:25:03

Luen edellisiä kirjoituksia Jubileen etuasteen ohittamisesta ja kuuntelen samalla Eric Johnsonia ... voi räkä ... elämä on vaikeeta, ja kitarasoundin hakeminen vielä vaikeempaa :-(

Ehkä mun pitää kuitenkin etsiä hyvää pleksi-Marsua. Antakaa, kautta teutatexen, vinkkejä jos on kohtuuhintaisia myytävänä.
Samuel P.
16.11.2002 20:16:25

Oolrait, nyt meni jakeluun. Vänkän oloinen purkki, täytyy sanoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)