Humu 10.05.2004 09:17:25 | |
---|
Onko kellään kokemusta? Oon kuullu, ett nää ois aika hyvät?! Semmonen tanakampi stratosoundi kiinnostas, mutt tietysti sillain, ett se kuulostaa stratola..eli ei mitään humppareita! |
vale 10.05.2004 10:01:59 | |
---|
Onko kellään kokemusta? Oon kuullu, ett nää ois aika hyvät?! Semmonen tanakampi stratosoundi kiinnostas, mutt tietysti sillain, ett se kuulostaa stratola..eli ei mitään humppareita! Kaverilla on Tokain stratossa ja kyllä ne ovat todella loistavat mikit. Mallista en tiedä, mutta soundi on todella tanakka. Itse laitan stratoon jahka joskus sellaisen saan... Rock n' Roll is the only way to DIE |
Onko kellään kokemusta? Parasta A-ryhmää. Kinmanin mikkien kanssa todellista pro-tasoa. Suosittelen. Jos et tiedä niin ole hiljaa. |
Lilli 11.05.2004 03:25:31 | |
---|
Parasta A-ryhmää. Kinmanin mikkien kanssa todellista pro-tasoa. Suosittelen. Lindy Fralinit ja Kinmanit ovat varmaan loistavia mikkejä, mutta hieman omassa sarjassaan, hintansa vuoksi... Suosittelen Matti Nevalaisen blues-sarjan settiä - muuten em. mikkien tasoiset MUTTA satasen halvemmat! - Minne hoppu, poju ? |
Flash 11.05.2004 08:52:38 | |
---|
Suosittelen Matti Nevalaisen blues-sarjan settiä - muuten em. mikkien tasoiset MUTTA satasen halvemmat! Joo, mulla on nuo Nevalaisen blues mikit. Niistä lähtee aika tanakat saundit, mutta seuraavaan Stratoon (jos sellaista joskus tulee) laittaisin ehkä ennemmin ne Nevalaisen normaali mikit tai esim. Fralinin jotkut perusmikit. Nuo blues mikit ovat hivenen liian tummasointiset nykyiseen makuuni. Rock And Roll Can Never Die |
PoLFus 11.05.2004 08:56:39 | |
---|
Lindy Fralinit ja Kinmanit ovat varmaan loistavia mikkejä, mutta hieman omassa sarjassaan, hintansa vuoksi... Suosittelen Matti Nevalaisen blues-sarjan settiä - muuten em. mikkien tasoiset MUTTA satasen halvemmat! Minkäs hintaisia kpl. on noi mikit? Minkälaisia niillä on? ~ 7ender $tratocaster ~ |
mikasoi 11.05.2004 22:40:39 | |
---|
Suosittelen lämpimästi Lindy Fralinin mikkejä. Itsellä Lindyn p-90 mallit gibsonin 175 es:ssä, jotka laitoin alkuperäisten gibsonin 57 klassikkien tilalle. Ja juman kauta, ne gibsonit kalpenee ihan mennen tullen saundissa (vaikkakin nyt vertaan humppari vs. single mikkien saundia, mut kuitenkin). En meinannut uskoa korvia kun pääsin huudattamaan niillä mikeillä. Go Billy, Go and drink some jarruneste. |
Lilli 12.05.2004 06:48:02 | |
---|
Minkäs hintaisia kpl. on noi mikit? Minkälaisia niillä on? Taitaa olla 70 ekee kipale. Ehkäns koko setin saa kahteensataan. - Minne hoppu, poju ? |