Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soittajat syömähän ja rumpali kans
1 2 3
Roweami
15.09.2013 00:24:17 (muokattu 15.09.2013 00:57:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliskohan hyvä roreoratasastajana (päivää jäljessä läiskähtelyineen).
 
http://www.youtube.com/watch?v=TiEsVunCaUs
 
bossguitar
15.09.2013 01:01:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roweami: Oliskohan hyvä roreoratasastajana (päivää jäljessä läiskähtelyineen).
 
http://www.youtube.com/watch?v=TiEsVunCaUs

 
Ratas-Asta-jana?
 
ferodoz
16.09.2013 18:15:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko tossa rumpalin soitossa jotain vikaa vai?
 
telaketju.com
Sir Henry
16.09.2013 19:42:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Oliko tossa rumpalin soitossa jotain vikaa vai?
 
Tyylinmukainen veto koko taustabändillä, enpä kuule mitään mokia, vedetty luultavasti 100% livenä pohjat, eli ok veto eli samaa mieltä ferodoz-nimimerkin kanssa.
 
KoskPaavo
16.09.2013 22:50:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa mieltä olen parin edellisen kanssa, ei mitään korjattavaa. Ehkä on Erkki Valaste.
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
17.09.2013 06:58:02 (muokattu 17.09.2013 06:59:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Samaa mieltä olen parin edellisen kanssa, ei mitään korjattavaa. Ehkä on Erkki Valaste.
 
Jep ja vaikka rytmi on lähes koko ajan "marssimainen", niin ei häiritse ollenkaan päin vastoin, kyllä ne osaasivat siihen aikaan!
Sovittajana varmaankin Jaakko Salo, Valastehan soitti paljon J.S :n orkesterissa.
 
E: Ja toi lisäksi vielä Olan laulu, voi hitsi!!
 
friikki
20.09.2013 10:53:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Samaa mieltä olen parin edellisen kanssa, ei mitään korjattavaa. Ehkä on Erkki Valaste.
 
Jaa ei vaan löydy korjattavaa?
 
http://www.youtube.com/watch?v=kdPcd_r5_5U
 
(Miten joku kehtaakin laittaa nettiin)
 
Näillä mennään.....
sonor man
20.09.2013 21:18:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vois luulla että täti on ottanut väärää yskänlääkettä ja tuo helvetin vingutus niiku kissaa tapettas.
 
Roweami
21.09.2013 00:18:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sir Henry: ..vedetty luultavasti 100% livenä pohjat..
 
Selittää paljon
 
Roweami
21.09.2013 00:28:07 (muokattu 21.09.2013 01:30:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Oliko tossa rumpalin soitossa jotain vikaa vai?
 
Ei, ei kuullu tuubin läpi mitä hain, ei edes LP:ltä (CD:stä puhumattakaan), singleltä kuuluu (no limit) kuinka rumpali lyö back beatteja solistin päälle, kuin myös pee-osan violistin, kuin vierasta sikaa, koko LP jatkuu samoin.
 
Toinen LP samalta vuodelta (72?) on eri maata, ehkä "vispilät" on hukattu.
 
Pitää mainita, että kyse ei ole hauranvakavasta aiheesta, paremminkin vertailusta omakohtaisesta kokemuksesta Olan viime-esiintymisestä.
 
Josta teillä poijkaasilla ei ole mitää mielikuvaa.
 
ferodoz
21.09.2013 02:16:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No miksi sitten laitoit ton youtubelinkin?
 
telaketju.com
Roweami
22.09.2013 01:10:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: No miksi sitten laitoit ton youtubelinkin?
 
Hyvä kysymys, luotin ehkä liikaa teidän erinomaisuuteenne kuulla kaikki vivahteet
 
Olisin tietenkin voinut raahata jukeboksin (neljäsataa paunaa) sisälle ja liittää linjatasoisesti pöytäkoneeseeni ja laitaa singlen soimaan tuuppiin.
 
Silloin kenelläkään ei olisi ollut ihmettelemistä mistä on kyse (paitsi ei olisi kuulunut tuubin läpi).
 
Ainut tapa ratkaista ongelma on ostaa (Leirinuotiolla tahi Puatukkaiselle tytölleni) single ja laittaa se levylautaselle, anteeksi yltiöpäisyyteni.
 
ferodoz
22.09.2013 01:22:05 (muokattu 22.09.2013 01:22:42)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roweami: Hyvä kysymys, luotin ehkä liikaa teidän erinomaisuuteenne kuulla kaikki vivahteet
 
Olisin tietenkin voinut raahata jukeboksin (neljäsataa paunaa) sisälle ja liittää linjatasoisesti pöytäkoneeseeni ja laitaa singlen soimaan tuuppiin.
 
Silloin kenelläkään ei olisi ollut ihmettelemistä mistä on kyse (paitsi ei olisi kuulunut tuubin läpi).
 
Ainut tapa ratkaista ongelma on ostaa (Leirinuotiolla tahi Puatukkaiselle tytölleni) single ja laittaa se levylautaselle, anteeksi yltiöpäisyyteni.

 
Bändihän veti sen just niinku pitääkin! Miksi haluat todistella että Olavin taustabändi oli huono? Mä en nyt käsitä sun pointtia.
 
telaketju.com
Lennu
22.09.2013 03:09:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Bändihän veti sen just niinku pitääkin! Miksi haluat todistella että Olavin taustabändi oli huono? Mä en nyt käsitä sun pointtia.
 
Ehkä sieltä on joskus tullut pyyhkeitä kun ei lähe.
 
"Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine
Roweami
22.09.2013 22:01:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Bändihän veti sen just niinku pitääkin! Miksi haluat todistella että Olavin taustabändi oli huono? Mä en nyt käsitä sun pointtia.
 
Miksi sanailla joutavasta, osta single ja kuuntele omin korvin.
 
isojussi
22.09.2013 23:35:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

friikki: Jaa ei vaan löydy korjattavaa?
 
http://www.youtube.com/watch?v=kdPcd_r5_5U
 
(Miten joku kehtaakin laittaa nettiin)

 
Heh ... toi sairaalasermi jotenkin kruunaa ton kokonaisuuden...
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
ferodoz
23.09.2013 10:58:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roweami: Miksi sanailla joutavasta, osta single ja kuuntele omin korvin.
 
Ei mun tarvitse, kun mulla ei ole mitään epäiltävää. Et vastannu edelleenkään että miksi sä haluat todistaa että bändi on huono?
 
telaketju.com
Lennu
23.09.2013 11:33:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ferodoz: Ei mun tarvitse, kun mulla ei ole mitään epäiltävää. Et vastannu edelleenkään että miksi sä haluat todistaa että bändi on huono?
 
Mä kerroin jo. Takahuoneessa on naureskeltu paikallisen pändin poikien kohellukselle isällisesti ja siitä on kovasti mieli pahoitettu niin, että katkeruus kulkee vuosikymmeniä perässä kuin pukama.
 
"Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine
phren
23.09.2013 11:56:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Roweami:
Toinen LP samalta vuodelta (72?) on eri maata, ehkä "vispilät" on hukattu.

 
Mistä LP:istä on kyse?
 
ferodoz
23.09.2013 12:29:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Mä kerroin jo. Takahuoneessa on naureskeltu paikallisen pändin poikien kohellukselle isällisesti ja siitä on kovasti mieli pahoitettu niin, että katkeruus kulkee vuosikymmeniä perässä kuin pukama.
 
Käsittääkseni Roweami ei kuitenkaan ole tanssimuusikko vaan ihan tanssiharrastaja? Vai oonko käsittänyt ihan väärin?
 
telaketju.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «