Spirocore 17.09.2013 09:25:16 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ai sinä siis ostit sen, senkin kelmi! Mutta toisaalta hyvä, niin voin ostaa sen taas sinulta, kun myyt sen... Ei ollu kyllä pitkään torilla. :D Epäröin vartin, ja se meni. When you're dead, you don't know that you're dead. It's only difficult for others. It's the same when you're stupid. |
Dunga 17.09.2013 15:56:30 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ai sinä siis ostit sen, senkin kelmi! Mutta toisaalta hyvä, niin voin ostaa sen taas sinulta, kun myyt sen... Hehheh, näin siinä tulee varmaan käymään ;) War... war never changes. |
Laiskiainen 20.09.2013 01:54:00 (muokattu 20.09.2013 02:21:25) | |
---|
- The late bird catches a nap - |
Midrange 20.09.2013 02:01:22 (muokattu 20.09.2013 02:01:39) | |
---|
Kaikki fuzzit joita oon kokeillut ovat olleet enemmän tai vähemmän liian distortion tyyppisiä. Oon koko ikäni hakenut seuraavaa soundia: http://www.youtube.com/watch?v=qbjFTRN8auE&t=0m35s Tuossa jos missä on fuzzi. Se ulvoo, on töykeä ja reunaa on niin perkeleesti. Mutta yhdelläkään fuzzilla jota olen kokeillut en ole päässyt lähellekkään tuota Jimin soundia. Olenkin tullut siihen lopputulokseen, ettei tuota soundia millään purnukalla saa aikaan. Se on miksauksen ja editoinnin tulosta. Jos olen väärässä, niin kertokaa toki. 20% soittamista ja 80% muusikoiden.nettiä |
Laiskiainen 20.09.2013 02:19:33 | |
---|
Midrange:Olenkin tullut siihen lopputulokseen, ettei tuota soundia millään purnukalla saa aikaan. Se on miksauksen ja editoinnin tulosta. Jos olen väärässä, niin kertokaa toki. Ootko testannut töötätä fuzzfacella täböillä jylläävään pleximarsuun? Just tänään kokeilin jättää OD:n pois ja nostaa voluumia sen sijaan, futsin kanssa siis. Kun Superbassin vääntää kl.14 paikkeille niin alkaa kuulostaa ihan uskottavalta. Tosin suht äänekkäältä. Ainakaan itellä futsit ei toimi ilman OD:ta perässä tai sitten todella miehekkäällä desibelitasolla. - The late bird catches a nap - |
Artist 20.09.2013 08:00:49 | |
---|
Laiskiainen: Ootko testannut töötätä fuzzfacella täböillä jylläävään pleximarsuun? Just tänään kokeilin jättää OD:n pois ja nostaa voluumia sen sijaan, futsin kanssa siis. Kun Superbassin vääntää kl.14 paikkeille niin alkaa kuulostaa ihan uskottavalta. Tosin suht äänekkäältä. Ainakaan itellä futsit ei toimi ilman OD:ta perässä tai sitten todella miehekkäällä desibelitasolla. Just näin, monet fuzzit toimivat parhaiten, kun styrkkaria luukuttaa tarpeeksi kovalla. Tuo OD fuzzin perässä on ihan okei ja "sinne päin". "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
Laulava Kylätohtori 20.09.2013 08:50:07 | |
---|
Midrange: Kaikki fuzzit joita oon kokeillut ovat olleet enemmän tai vähemmän liian distortion tyyppisiä. Oon koko ikäni hakenut seuraavaa soundia: http://www.youtube.com/watch?v=qbjFTRN8auE&t=0m35s Tuossa jos missä on fuzzi. Se ulvoo, on töykeä ja reunaa on niin perkeleesti. Mutta yhdelläkään fuzzilla jota olen kokeillut en ole päässyt lähellekkään tuota Jimin soundia. Olenkin tullut siihen lopputulokseen, ettei tuota soundia millään purnukalla saa aikaan. Se on miksauksen ja editoinnin tulosta. Jos olen väärässä, niin kertokaa toki. Itse en usko, että olisi vain editoinnin ja miksauksen tulosta, koska soundi on livenä yhtä maukas tai vieläkin maukkaampi. Ehkä se on enemmän tuo lujaa luukuttaminen. Ja onhan se ikävä totuus, että jos soundi on luotu huudattamalla 3 Plexiä täysillä, niin ei sitä samaa soundia mistään purkista saa... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
McNulty 20.09.2013 09:37:26 (muokattu 20.09.2013 09:37:37) | |
---|
The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men. |
|
s8na 21.09.2013 12:16:35 (muokattu 21.09.2013 12:41:01) | |
---|
Rutuuttelin vanhaa DOD:in FX-52 fuzzia tossa ja kylläpä taas tuntu hauskalle. Ostakaa tommonen jos edukkaasti tulee vastaan. Uskoisin että studiojutuissa tuosta vois saada irti kivoja juttuja, keikalle ääni voi olla ehkä tumppu. Tää on jännä vehe kun musta toi kuulostaa parhaalle ja kieroimmalle just tukkoon mennessään. Pitäiskin ostaa lisää phutseja. :) |
Dunga 21.09.2013 13:20:00 | |
---|
Analogman NKT275 Sunface hallussa. Pirun hyvä ja eka fuzz joka toimii P90 SG:n kanssa ihan täysillä :D War... war never changes. |
sandelius 22.09.2013 14:38:28 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 22.09.2013 15:01:36 | |
---|
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
JaaGeRMaisTeR 22.09.2013 15:17:47 | |
---|
|
Kunnallisjäte 22.09.2013 15:34:44 | |
---|
"When I die, they'll say 'he couldn't play shit, but he sure made it sound good!'" - Hound Dog Taylor |
Myrkky Nuoli 24.09.2013 11:40:24 (muokattu 24.09.2013 11:40:56) | |
---|
Fuzzien rakenteluvimma menossa. Skreddy Lunar Module Deluxe tuli väsättyä ja onhan tää nyt pirulauta parhaita fuzzeja mitä oon koskaan testannut. Yks Silicon Fuzz Face tuli kans tehtyä ja aivan passeli tuli. Seuraavaks lähtee kasaukseen: Devi Ever Karaoke Party Muff Fuzz oparilla Black Arts Toneworks Pharaoh Fuzz Analogman Sunface BC108 Kattoo nyt kun saa nämä valmiiks, että mitäs sitä sitten keksii :D Devi Everit on kyllä ihania kun tommosia vartin vaivattomat -osaston kytkiksiä ja kaikki kunnon tuhoomisvehkeitä. Jonkun kunnon nintendosirinäboksin vois kyllä tehdä ihan vaan vittuilusyistä näiden rouheiden ja mehevien bändikelpoisten kaveriksi. |
jkourula 24.09.2013 19:05:24 | |
---|
Otin tässä ekat testit Foxrox CC Hybrid Fuzzista ja hitto tää on hyvä. Paras fuzz face (ja ehkä paras fuzz), mikä mulla on ollut. Puhdistuu volumen hipaisusta, toimii telellä ja sg:llä hienosti ja saundi on paksua ja dynaamista. |
Laulava Kylätohtori 30.09.2013 14:03:42 | |
---|
Mitä kytkentäkaaviotason eroa/samaa mahtaa olla transistoreihin perustuvassa boosterissa, Texas Ranger OC44/CV7003 transistoreilla (Dallas Rangemaster -klooni), ja Fuzz Face tyylisessä fuzzissa (Guitarsystems FuzzTool Jr.)? Tuli vaan mieleen, kun ovat soundiltaan saman luonteisia ja todella lähellä toisiaan? Onko näissä joku perustavaa laatua oleva ero, vai onko toiminta periaate sama? Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Muovinen 30.09.2013 14:24:20 | |
---|
jkourula: Otin tässä ekat testit Foxrox CC Hybrid Fuzzista ja hitto tää on hyvä. Paras fuzz face (ja ehkä paras fuzz), mikä mulla on ollut. Puhdistuu volumen hipaisusta, toimii telellä ja sg:llä hienosti ja saundi on paksua ja dynaamista. Justiinsa Custom Soundsin sivuilta kuolasin tätä! Mulla ei ole nyt yhtään fuzzia, kun ei ne oo sopinu mulle yhtään, mutta tuo Foxrox vaikuttaa mainiolta. Samoten se Crystal Dagger kummittelee edelleen... huoh, halpoja pelejä. |
rrroope 30.09.2013 14:38:09 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Mitä kytkentäkaaviotason eroa/samaa mahtaa olla transistoreihin perustuvassa boosterissa, Texas Ranger OC44/CV7003 transistoreilla (Dallas Rangemaster -klooni), ja Fuzz Face tyylisessä fuzzissa (Guitarsystems FuzzTool Jr.)? Tuli vaan mieleen, kun ovat soundiltaan saman luonteisia ja todella lähellä toisiaan? Onko näissä joku perustavaa laatua oleva ero, vai onko toiminta periaate sama? tuossa hyvä artikkeli treble boosterin sielunelämästä: http://www.geofex.com/Article_Folders/Rangemaster/atboost.pdf tuossa fuzz facesta http://www.geofex.com/Article_Folders/Rangemaster/atboost.pdf kaksi ihan eri eläintä on siis kyseessä. treble oboosterissa yhdellä Ge-transistorilla buustataan ylempiä taajuuksia ja ajetaan putkivahvistinta ruvelle. oma rupisuus tulee mukaan tietty jo tuossa transistorissa. Fuzz facessa taas yhdella Ge-transistorilla ajetaan toinen Ge-transistori ruvelle ja saadaan fuzzia. en oo päässyt vielä treble boosteria kokeilemaan, suunnitelmissa on sekin ollut jo pitkään, mutta luulisi että noissa kyllä jonkinlaista eroa on käytettäessä. |