Jamawala 17.09.2013 00:37:15 | |
---|
fox: No, kuitenkin se on Oeschilla käynyt laitossa, ilmoituksen mukaan, joten eiköpä se ole sevverran arvostettu remonttimies, että luulis kunnossa olevan.. Luultavimmin muutenkin läpi käynyt soittimen, huollon yhteydessä.. Ja hintapa on vallan edullinen, kuitenkin. Miksi hinta on edullinen?? kysyn vaan... ku muut myy jollai 750-900e ...Ja niin Devil loi Rock'n Rollin... |
fox 17.09.2013 00:40:39 | |
---|
Jamawala: Miksi hinta on edullinen?? kysyn vaan... ku muut myy jollai 750-900e Jaa'a..sitä sun pitää kysyä myyjältä, vaikka pikaviestillä... ;) Jos sillä on akuutti rahantarve vaikka, eikö se sanonu ettei soittelut kiinnostele enää?? |
Jamawala 17.09.2013 00:44:27 | |
---|
fox: eikö se sanonu ettei soittelut kiinnostele enää?? jooo sano sano...mutta myisin silti edes 600 tai 700eurol ;) ...Ja niin Devil loi Rock'n Rollin... |
J-PPP 17.09.2013 13:45:23 | |
---|
Siis toihan on käsittääkseni Les Paul Special Faded, eli tasaisella kannella, joten ei tosta ainakaan enempää mun mielestä voisi pyytää. |
Johann Onn 17.09.2013 14:11:47 | |
---|
|
Laulava Kylätohtori 17.09.2013 14:18:07 | |
---|
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Jamawala 17.09.2013 17:09:36 | |
---|
J-PPP: Siis toihan on käsittääkseni Les Paul Special Faded, eli tasaisella kannella, joten ei tosta ainakaan enempää mun mielestä voisi pyytää. Aaa taas tuli aloittelijan kömmähdys...hehhe eli en osta tasakantista mistään hinnasta. Hyvä etten ostanut... Näytti tavalliselta Les Paulilta, kun ei ollut Special fadedin plexiä Jos kuitenkin vaihtaisin Jacksonin, F-musiikissa/Vertikaalissa... keskittyisin siihen ja jos ei hinta/laatu suhde täsmää liikkeissä, kokeilen niitä lisää... ja ostan käytetyn joka, vastaisi samanlaista, jota olen kokeillut. Mutta siihen pitää Jackson myydä, jos siis käytetyn ostan :-) ...Ja niin Devil loi Rock'n Rollin... |
JaaGeRMaisTeR 17.09.2013 17:45:29 | |
---|
Jamawala: Aaa taas tuli aloittelijan kömmähdys...hehhe eli en osta tasakantista mistään hinnasta. Hyvä etten ostanut... Näytti tavalliselta Les Paulilta, kun ei ollut Special fadedin plexiä Jos kuitenkin vaihtaisin Jacksonin, F-musiikissa/Vertikaalissa... keskittyisin siihen ja jos ei hinta/laatu suhde täsmää liikkeissä, kokeilen niitä lisää... ja ostan käytetyn joka, vastaisi samanlaista, jota olen kokeillut. Mutta siihen pitää Jackson myydä, jos siis käytetyn ostan :-) F musiikki ei ota vaihdossa mielellään muita kun jenkkipelejä... Näin mainittiin kun kyselin kerran. Mutta yrittänyttä ei ammuta jne jne.. |
Jamawala 17.09.2013 17:50:33 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: F musiikki ei ota vaihdossa mielellään muita kun jenkkipelejä... Näin mainittiin kun kyselin kerran. Mutta yrittänyttä ei ammuta jne jne.. toivottavasti en ole perseeseen ammuttu karhu yrittämisen jälkeen :D ja mun Jackson on tehty melkeen Jenkeissä :D ...Ja niin Devil loi Rock'n Rollin... |
Laulava Kylätohtori 17.09.2013 18:38:48 | |
---|
Jamawala: ...ja mun Jackson on tehty melkeen Jenkeissä :D Luulen, että F-musiikkikin melkeen ottaa sen vaihdossa... ;) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Jamawala 17.09.2013 19:00:49 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Luulen, että F-musiikkikin melkeen ottaa sen vaihdossa... ;) toivottavasti ottaa... tai sitten Vertikaali saa sen :D ...Ja niin Devil loi Rock'n Rollin... |
Dinorocker 18.09.2013 10:02:01 (muokattu 18.09.2013 10:02:32) | |
---|
Jamawala: Aaa taas tuli aloittelijan kömmähdys...hehhe eli en osta tasakantista mistään hinnasta. Hyvä etten ostanut... Näytti tavalliselta Les Paulilta, kun ei ollut Special fadedin plexiä Special Fadedin plexiä? Turbo!!! |
Johann Onn 18.09.2013 14:17:01 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Oletko seurannut, kuinka korkeiksi myyntihinnat nousevat suhteessa torin hintoihin. Tuo musta Tokai alkoi kuumottelemaan harmillisen paljon... "Ehkä" olen. "Ehkä" just eilen tsekkasin, edelliset huutokaupat / soittimet osion. = Toisinaan / toiset nousevat, toisinaan / toiset eivät nouse. Tuolla nyt kuitenki on se ero, että jos jonkun mielestä joku soitin on tasan 68 € arvoinen - eikä yli 300 € - voi tarjota sen 68 €. Ei nyt välttämättä toimi torilla. (= Torilla aikoinaan oli yksi "LTD MMV(-06 ? - en muista ulkoa enää)" yli 300 € ikuisuuden -> Tuolla samaan aikaan, toisen loppuhinta oli 68 €.) |
Jamawala 18.09.2013 22:19:17 (muokattu 18.09.2013 22:21:36) | |
---|
...Ja niin Devil loi Rock'n Rollin... |
Dinorocker 19.09.2013 07:04:29 | |
---|
Turbo!!! |
Dinorocker: Niin, ei tuossa Torilla olevassa mallissa koskaan pleksiä ole ollut. kun ei näy ruuvin reikiä :) ...Ja niin Devil loi Rock'n Rollin... |