Aihe: Anneli Mattila
1 2
WanhaWetäjä
02.05.2004 21:28:22

No mikäs tuossa(kin) paikassa on vikana? Mun mielestä ihan normi tanssiravintola, mukava henkilökunta ja paljo tanssijoita!

Jos oikeen ryytepaikasta on kyse,niin eikös se ole Kymen Kartano?Oltiin bändillä joskus yötä siellä ja ainakin "hotelli"puoli oli kyllä jostain 60-luvulta ja esiintyjakaartikin mainosten perusteella aikalailla syvältä myöskin?Mahtaako sellasta paikkaa enää olla olemassakaan?

En kyllä ihan varma ole tosta nimestä,mutta sellanen melko pieni ravintola se oli ja varsin suttusen olonen.
Sandy
02.05.2004 21:43:01
Jos oikeen ryytepaikasta on kyse,niin eikös se ole Kymen Kartano?Oltiin bändillä joskus yötä siellä ja ainakin "hotelli"puoli oli kyllä jostain 60-luvulta ja esiintyjakaartikin mainosten perusteella aikalailla syvältä myöskin?Mahtaako sellasta paikkaa enää olla olemassakaan?

En kyllä ihan varma ole tosta nimestä,mutta sellanen melko pieni ravintola se oli ja varsin suttusen olonen.

En tiedä tuosta Kymen kartanosta, Kymenhovi on kait ollu tällä nimellä iät ja ajat.

Mie ku en oo niin vaativainen, huoneet kelpasi nukkumiseen ym. oheistoimintaan varsin mainiosti. Muut esiintyjät tuntuivat olevan perus "kakkosbändi" tavaraa, joukossa myös vähän isompaa staraa.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
M.i.k.key
02.05.2004 21:48:24 (muokattu 02.05.2004 21:48:34)
huoneet kelpasi nukkumiseen ym. oheistoimintaan varsin mainiosti.

Jahas, mitähän tuokin tarkoittaa...
Perus vappubailutko teillä oli?
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
baron
02.05.2004 21:51:50

Mikki, meniks sun juna siitä ohi vai?
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Candice
02.05.2004 21:52:29
Muutaman kappaleen kuultuani en voi muuta kuin todeta että kyllä on väkisin väännettyä s **taa. Oisko niin että kun isosisko on levyttänyt niin minäki? :)

Isosiskon jalanjäljissä kulkee...
Keikalla olen kerran ollu ja ihan hyvin Anneli laulo mutta iso miinus siitä,että kappaleet ei olleet pareja..:( Nopea biisin ensin ja sille pariksi joku nojailu,ei hyvä...
Kuulostaa ihan Annelta,mikä tavallaan huono ja persoonaton juttu..
"Istua voin kyllä mutta kierimisen,noutamisen ja kerjäämisen voit unohtaa!";)
Sandy
02.05.2004 22:02:03

Aika perus vappushöy oli keikan jälkeen. Siis, meikä ja neljä äijää turjottaa humalassa sakean tupakansavun keskellä!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
baron
02.05.2004 22:10:24

humalassa sakean tupakansavun keskellä!

Ai sielläks' se olikin. Ilmankos en löytänyt.
Sandy
02.05.2004 22:15:40
Ai sielläks' se olikin. Ilmankos en löytänyt.

Jaa, Mikki vai? Saattoi vaikka olla... ;)
baron
02.05.2004 22:17:13

Jaa, Mikki vai? Saattoi vaikka olla... ;)

Eiku humala (Siis mä tarkoitin sitä)

No tää selittää, miksi Mikki on ollut tänään vähän vaisu.
M.i.k.key
02.05.2004 22:19:06

Eiku mä tulin muualta yöjunalla kotiin. Rytmi kääntyi niinkuin tapani kansalla ikään! Pitkät päivätirsat ja kaupungilla hoitamalla asioita. Nyt aloin treenaamaan tässä mnetin ohessa
Sandy
02.05.2004 22:19:12
Eiku humala (Siis mä tarkoitin sitä)

Joo, mun seura tais viedä kaikki mehut miehestä!
baron
02.05.2004 22:20:57

Eiku mä tulin muualta yöjunalla kotiin. Rytmi kääntyi niinkuin tapani kansalla ikään! Pitkät päivätirsat ja kaupungilla hoitamalla asioita. Nyt aloin treenaamaan tässä mnetin ohessa

Joo, mun seura tais viedä kaikki mehut miehestä!

Synkatkaa ens kerralla mitä sanotte. Tää vie kaiken uskottavuuden teistä molemmista.
Sandy
02.05.2004 22:21:13

Selityksen makua.. Myönnä nyt vaan itelleskin miten asiat on!
baron
02.05.2004 22:22:46

Selityksen makua.. Myönnä nyt vaan itelleskin miten asiat on!

Mikki, voisit käyttää sitä normaalia: Mä en muista mitään!
M.i.k.key
02.05.2004 22:28:37
Mikki, voisit käyttää sitä normaalia: Mä en muista mitään!

Myönnän, muisti meni. Löysin vaan junalipun taskusta ja luulen tulleeni sillä. Nyt löysin myös taksikuitin Kouvolasta helsinkiin ?
Sandy
02.05.2004 22:31:50
Myönnän, muisti meni. Löysin vaan junalipun taskusta ja luulen tulleeni sillä. Nyt löysin myös taksikuitin Kouvolasta helsinkiin ?

Usko opettajaa!
Tankoprinssi
09.05.2004 22:32:29

Kyllä tytöt laulaa osaa ja nyt on keikkailun aloittanut jo kolmaskin sisar, eli Anniina Mattila (tosin Annea ja Annelia vanhempi)
Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Anarkiapurilainen
10.05.2004 18:56:22

Kyllä tytöt laulaa osaa ja nyt on keikkailun aloittanut jo kolmaskin sisar, eli Anniina Mattila (tosin Annea ja Annelia vanhempi)

Kyseisellä sisarusparvella täytyy olla melkoisen mielikuvituksettomat vanhemmat.
mr.muzak
10.05.2004 21:29:06 (muokattu 10.05.2004 21:29:40)
Kyseisellä sisarusparvella täytyy olla melkoisen mielikuvituksettomat vanhemmat.

(=lue ahneet)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)