Einherjar 18.09.2013 04:16:02 | |
---|
EP: Toisaalta jos olisi vetänyt loppuun asti niin olisi voinut mennä ylitöiksi, jos encoret olisiki tulleet. Eihän niitä ole pakko vetää. Encorethan nimenomaan meinaa ylimääräisiä kappaleita jotka esitetään varsinaisen ohjelmanumeron jälkeen. Ei niitä pitäisi ainakaan minun järjen mukaan laskea settiin kuuluviksi kappaleiksi. "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
EP 18.09.2013 06:59:43 (muokattu 18.09.2013 07:41:24) | |
---|
Einherjar: Eihän niitä ole pakko vetää. Encorethan nimenomaan meinaa ylimääräisiä kappaleita jotka esitetään varsinaisen ohjelmanumeron jälkeen. Ei niitä pitäisi ainakaan minun järjen mukaan laskea settiin kuuluviksi kappaleiksi. Jep ei, niinhän se on tietenkin. Tankero: Mitä vitun väliä jollain varttitunnilla oikiasti on. Niinpä, varsinkin jos sinne lauteille kuitenkin on vielä mentävä. |
Tankero 18.09.2013 12:09:18 | |
---|
Einherjar: Eihän niitä ole pakko vetää. Encorethan nimenomaan meinaa ylimääräisiä kappaleita jotka esitetään varsinaisen ohjelmanumeron jälkeen. Ei niitä pitäisi ainakaan minun järjen mukaan laskea settiin kuuluviksi kappaleiksi. Niinhän ne meinaa, mutta nykyään on aika usialla starballa sellainen malli, että jättävät viime setin vähän vajaaksi, jotta encore mahtuu setin sisälle. Humppajyrä |
Tankero 18.09.2013 12:10:21 | |
---|
EP: Jep ei, niinhän se on tietenkin.
Niinpä, varsinkin jos sinne lauteille kuitenkin on vielä mentävä. Me satuttiin vielä olemaan lauteilla. On vähä tullut tikusta asiaa, kun huvikseni päivitin. Humppajyrä |
ferodoz 18.09.2013 14:05:15 (muokattu 19.09.2013 14:01:21) | |
---|
Ehkä sitten pitää lopettaa soittaminen jos se ei enää ole kivaa. Rahaa saa muistakin töistä. E: WW:n kommenttiin viitaten. telaketju.com |
Kankaanpään kuntoutuskeskus eilen. Kunnon humppameininki. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
baron 18.09.2013 14:17:23 | |
---|
Einherjar: Eihän niitä ole pakko vetää. Encorethan nimenomaan meinaa ylimääräisiä kappaleita jotka esitetään varsinaisen ohjelmanumeron jälkeen. Ei niitä pitäisi ainakaan minun järjen mukaan laskea settiin kuuluviksi kappaleiksi. Me vedetään encoret heti alkuun: 1. Siltä varalta että kukaan ei pyydä 2. Jos joku pyytää lopussa, voidaan sanoa että on jo soitettu! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Tankero 18.09.2013 14:49:05 | |
---|
baron: Me vedetään encoret heti alkuun: 1. Siltä varalta että kukaan ei pyydä 2. Jos joku pyytää lopussa, voidaan sanoa että on jo soitettu! Hyvä taktiikka. Humppajyrä |
Tankero 18.09.2013 14:49:16 | |
---|
ferodoz: Ehkä sitten pitää lopettaa soittaminen jos se ei enää ole kivaa. Rahaa saa muistakin töistä. Nimenommaa Humppajyrä |
Tankero 18.09.2013 14:49:59 | |
---|
WanhaWetäjä: Niin, mitäpä vitun väliä on oikeestaan yhtään millään ? Kyse on periaatteesta ja sovituista jutuista ja työajoista. "Kyllä sir" ....KAIKKI otetaan vastaan mukisematta ja vielä varuiks nuollaan perseet ettei vaan ne omat vaivaiset keikat mene! Tämähän se on tämän forrester kuvion ydin...sori vaan, ei pysty enää tuohon. Se on aivan eri asia jos 1. bandilta hajoaa kamat/solistilta menee ääni tms, silloinhan on kyse AUTTAMISESTA, ko tapauksessahan oli kyse umpitollon LH:n mokasta kun hän kuvitteli saavansa encordet ja lopetti settinsa 15 min liian aikaisin. Mun mielestä homman olis pitänyt mennä jotenkin näin ; rav.päälliikkö tulee kysymään "voisitteko soittaa tuon vartin, saatte siitä kyllä korvauksen" sen sijaan että se meni käskyttämällä "menkää soittamaan !" Ja solistilta, ei bandilta, pois se liksa mikä meni olisi mennyt siihen 2. bandin soittamaan ylimääräseen varttiin! Työuupumus vaikuttaa edenneen aika pitkälle. Humppajyrä |
Begemoth 19.09.2013 12:45:40 | |
---|
ferodoz: Ehkä sitten pitää lopettaa soittaminen jos se ei enää ole kivaa. Rahaa saa muistakin töistä. Oon samaa mieltä. Sieltä keikalta ei kotiudu kukaan yhtään sen aikaisemmin, vaikka ne ylimääräiset vedetään. Mieluummin soitan keikalla, kuin käkin taukotilassa esim. tunnin taukoja. Näitä postauksia kun lukee, niin tulee miettineeksi että mikähän siinä on, kun keikalla ollessa täytyy yrittää luimistella siten ettei vain tarvitsisi soittaa "liikaa". Onko soittaminen perseestä vai eikö bändi/ohjelmisto ole kunnossa? Vai..? .. ja sitten vielä. Viisi settiä on tullut monesti soitettu, joskus neljä ja ennen muinoin kuusi. Eniten illan aikana 11 settiä primavistaa parilla kusitauolla ryyditettynä. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Begemoth 19.09.2013 12:51:24 | |
---|
Mariellalla komppaukset ja slabit/trinksuliput. Sitä saattaa inehmo juoda janoonsa vaikka Meukovin XO:ta. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Tankero 19.09.2013 14:00:49 | |
---|
Begemoth: Oon samaa mieltä. Sieltä keikalta ei kotiudu kukaan yhtään sen aikaisemmin, vaikka ne ylimääräiset vedetään. Mieluummin soitan keikalla, kuin käkin taukotilassa esim. tunnin taukoja. Näitä postauksia kun lukee, niin tulee miettineeksi että mikähän siinä on, kun keikalla ollessa täytyy yrittää luimistella siten ettei vain tarvitsisi soittaa "liikaa". Onko soittaminen perseestä vai eikö bändi/ohjelmisto ole kunnossa? Vai..? .. ja sitten vielä. Viisi settiä on tullut monesti soitettu, joskus neljä ja ennen muinoin kuusi. Eniten illan aikana 11 settiä primavistaa parilla kusitauolla ryyditettynä. Komppia lykkää. Kyllä oli taas pitkäveteistä Pölökkybaarissa, kun oli 45min tauot. Huvittava esimerkki luimistelusta on muuan basisti, jolla oli tapana pistää tupakiksi kuuttatoista vailla. Sai kuulemma säästettyä soittoaikaa. Ei osannut sanoa, mitä säästöillään tekee. Humppajyrä |
WanhaWetäjä 20.09.2013 00:07:33 | |
---|
Tankero: Työuupumus vaikuttaa edenneen aika pitkälle. Jaa...a. Voi olla, ehkä enemmän on/oli kyse motivaation puutteesta, helvetin raskasta on vetää bandissa jossa joutuu itse laulamaan lähes koko illan ja jossa vedetään samat rallit illasta toiseen, toimintamallina se että tehdään settilistat ja käännellään kansiosta seuraava ja sitten seuraava...ei ole mun soittofilosofiaa tuo. Ehkä sen takia ylimääräinen varttikin oli liikaa... Kaiholla muistelen aikoja kun olin bandeissa joissa jokainen lauloi niin sooloa kuin stemmojakin, illat meni mukavasti kun ohjelmisto EI OLLUT etukäteen suunniteltua ja kyettiin vetämään jotain myös hatusta kuin myös turakaisten toiveita pystyi toteuttamaan. Soittaminen ja keikkailu on kivaa myös forrestereissa kun on soittofilosofian suhteen samanhenkiset kaverit bandissa ja kaikki laulavat ja on korvat päässä...btw, sinähän et laula edes stemmoja? Niinpä... |
Tankero 20.09.2013 13:34:40 | |
---|
WanhaWetäjä: Jaa...a. Voi olla, ehkä enemmän on/oli kyse motivaation puutteesta, helvetin raskasta on vetää bandissa jossa joutuu itse laulamaan lähes koko illan ja jossa vedetään samat rallit illasta toiseen, toimintamallina se että tehdään settilistat ja käännellään kansiosta seuraava ja sitten seuraava...ei ole mun soittofilosofiaa tuo. Ehkä sen takia ylimääräinen varttikin oli liikaa... Kaiholla muistelen aikoja kun olin bandeissa joissa jokainen lauloi niin sooloa kuin stemmojakin, illat meni mukavasti kun ohjelmisto EI OLLUT etukäteen suunniteltua ja kyettiin vetämään jotain myös hatusta kuin myös turakaisten toiveita pystyi toteuttamaan. Soittaminen ja keikkailu on kivaa myös forrestereissa kun on soittofilosofian suhteen samanhenkiset kaverit bandissa ja kaikki laulavat ja on korvat päässä...btw, sinähän et laula edes stemmoja? Niinpä... Jos se ei ole sun soittofilosofia ja ahistaa, niin piruako änkeyt keikoille. Jää kotiin, tai tee jotain muuta, niin ei ahista. Humppajyrä |
Timi 21.09.2013 15:14:04 | |
---|
Lohjalla eilen 60v synttärit.Kliffa keikki ja sankarikin roudaamassa kamoja lauteille,vaik kerrottiin jotta kyl tää tästä hoituu.Mutta huumorikundi ja ja kahvaan kiinni.Skulattiin alussa enempi perinteistä.Mutta kyllä menobiisit upposivat.Hiukan harmitti tuon Lexiconin kaiun hyytyminen heti alussa.Son jotenkin tarkenpaa laulaminen ilman kaikua.Vissiin Jammarit jatkaa juhlia lauantaina. Vaikea.Mutta varma! |
Qsine 22.09.2013 10:52:24 | |
---|
Kuus'kymppiset. Urheilutalo ja urheilutalon akustiikka. Yhteen tahtiin tuli vahingossa maj9-sointu, vitutti. Eräs puhetta pitänyt nainen kuulosti ihan trumpetilta. Jossain vaiheessa tuli distradille sambaryhmä. Sitä katsoessa tuli ajatuksenvoimaisia erektioita suunnaton ikävä. http://www.jannekuusinen.net http://jannekuusinen.blogspot.fi http://shitegeistcomics.blogspot.fi https://twitter.com/janne6nen https://plus.google.com/111152890229847814584 |
Epämuusikko 22.09.2013 11:13:12 | |
---|
Qsine: Kuus'kymppiset. Urheilutalo ja urheilutalon akustiikka. Yhteen tahtiin tuli vahingossa maj9-sointu, vitutti. Eräs puhetta pitänyt nainen kuulosti ihan trumpetilta. Jossain vaiheessa tuli distradille sambaryhmä. Sitä katsoessa tuli ajatuksenvoimaisia erektioita suunnaton ikävä. Hymyilin läpi tiedotteesi. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Tankoprinssi 23.09.2013 10:12:02 | |
---|
Lasasen Pentti päätti kesällä keikkansa Pori Jazzeilla seuraavasti: "Mä olen jo niin vanha mies, että jos mä poistun lavalta niin en enää takaisin jaksa tulla, joten soitetaan mahdollinen encore nyt pois". Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Veksi 23.09.2013 14:02:37 (muokattu 23.09.2013 14:03:02) | |
---|
Mäntsälän Seuris ,omasta mielestä meni aika hyvin, en tiedä miten yleisön mielestä???? |