Megamättö 15.09.2013 21:18:38 | |
---|
Kiitos kaikille! Olen melkein varma,että mmv on parempi valinta. Olen kuitenkin sitä mieltä ESP LTDn omat tuunerit on sen verran lelut (omaa kokemusta on) ,että voisin vaihtaa ne vaikka sperzeleihin. Onko se sitten ite tehtynä kovin vaikeaa? Ja satulalukko kaulassa (headstockin ja kaulan välissä) mikä on floikkakitaroissa niin saako niitä erikseen jostain ja onko se sitten vaikea laittaa? Kiitos jo jälleenkerran ja etukäteen vastauksista! |
JaaGeRMaisTeR 15.09.2013 21:24:52 | |
---|
Torilta löytyis allu 600:nen alle tonnilla. Sanoisin silti, että alottaja lähtisi ostamaan sen skeban minkä tahtoo. Mikit voi vaihtaa ja floikan blockata. Jne jne :) Eli tästä ei apua löydy yhtään. |
Decadetroll 15.09.2013 21:25:20 | |
---|
Megamättö: Kiitos kaikille! Olen melkein varma,että mmv on parempi valinta. Olen kuitenkin sitä mieltä ESP LTDn omat tuunerit on sen verran lelut (omaa kokemusta on) ,että voisin vaihtaa ne vaikka sperzeleihin. Onko se sitten ite tehtynä kovin vaikeaa? Ja satulalukko kaulassa (headstockin ja kaulan välissä) mikä on floikkakitaroissa niin saako niitä erikseen jostain ja onko se sitten vaikea laittaa? Kiitos jo jälleenkerran ja etukäteen vastauksista! Ihan hyviä perusvirittimiä ne yleensä on. Mutta jos vaihtaa haluat, niin tarkista, että reiät on sopivan kokoiset ja se kiinnitystappi/ruuvi osuu kohdilleen, muuten joudut porailemaan. Ja unohda ne kielilukot, et niitä tartte tuohon. Varsinkaan kun ei ole hienoviretalla. :) I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
fhl 15.09.2013 21:26:44 | |
---|
Normaaliin kiinteätallaiseen ei kyllä kannata mitään lukkosatulaa asennella, siis jos tallassa ei ole hienovirittimiä. Kielilukkojen kiristämisen jälkeen vire on kuitenkin todennäköisesti ainakin hiukan pielessä, joten vaatii virittämistä tallan hienovirittimillä. |
Decadetroll 15.09.2013 21:29:07 | |
---|
benny: Decadetroll, Olen omilla soitinvalinnoillani vähän jäävi vastaamaan tuollaisiin. Mutta mun tarkoitus on kyllä ollut hyvin pitkälti hommailla ns. "keepereitä". Ehkä mulla oli joku 30:n villitys kun toi Icemani piti hommaa, mut on seki silti kokonaan musta :D Uskaltaisin silti väittää, että pidemmällä juoksulla ESP MMV 09TE maksaa itsensä takaisin. No, veikkaanpa, että kumman tahansa noista valkkaakin, niin vaihtoon se ennen pitkää menee. Ainakin useimmiten näin tuntuu käyvän, kun laitetaan hevikeppi suht halvalla budjetilla. Mutta eipä se mitään haittaa. Jos alkaa keppi jossain vaiheessa tuntua väärältä, niin vaihtoon vaan. Näinhän sitä tehdään parhaimmillaan muutamia tonneja kalliimmille peleille. Itsekin tykkäisin noita pitopelejä harrastaa, mutta mistäpä niitä löytää, jos ei kokeile vuosien varrella erilaisia. ;) I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
santa 16.09.2013 06:56:45 | |
---|
Mulla olis myynnissä. 81 mikillä varustettuna. mukaan tulee h4 passiivi. kattokaa ostoilmoitukset... lähes mikkien hinnalla. |
Megamättö 16.09.2013 22:51:34 | |
---|
Ei viddu. Mite jonku kitaran valitseminen voi olla näin hankalaa. Löysin uuden ehdokkaan joka vaikuttaa kaikinpuolin parhaalta (paitsi alexi 600 blackyssä ja greenyssä hienompi maali) http://www.thomann.de/fi/jackson_kvmg_pro_king_v_wh.htm Nyt en osaa noitten 3 mainitun välillä -.- |
Trendkeel 16.09.2013 22:53:35 | |
---|
Megamättö: Mite jonku kitaran valitseminen voi olla näin hankalaa. 1. Sulla ei oo rahaa uuteen kitaraan ja/tai 2. Et oikeesti tarvi uutta kitaraa Tiedän sun elämästä kaiken. |
Decadetroll 17.09.2013 04:37:22 (muokattu 17.09.2013 04:38:55) | |
---|
Megamättö: Ei viddu. Mite jonku kitaran valitseminen voi olla näin hankalaa. Löysin uuden ehdokkaan joka vaikuttaa kaikinpuolin parhaalta (paitsi alexi 600 blackyssä ja greenyssä hienompi maali) http://www.thomann.de/fi/jackson_kvmg_pro_king_v_wh.htm Nyt en osaa noitten 3 mainitun välillä -.- Kyllä meikä laittas ihan karjahdellen tuon kunkkuveen ennemmin ku ltd:n. Muuttuva kaarevuus otelaudassa, öljykaula, eben-otelauta, kaks mikkiä, paljon parempi ulkonäkö (musta...) ja onhan se sentään jacksonin king v. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
goatpit.weebly.com |
Moimies 17.09.2013 13:06:53 | |
---|
Decadetroll: Kyllä meikä laittas ihan karjahdellen tuon kunkkuveen ennemmin ku ltd:n. Muuttuva kaarevuus otelaudassa, öljykaula, eben-otelauta, kaks mikkiä, paljon parempi ulkonäkö (musta...) ja onhan se sentään jacksonin king v. Tämä ^ Tosin tuo 800-1000e hintaluokka on siinä haarukassa että maltilla toria selatessa voi löytää vaikka mitä kun ei haksahda mihin tahansa luikkuun. |
Meikältä RR3. Kyllä japanilainen Jackson noi LTD:t pieksee. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
JaaGeRMaisTeR 17.09.2013 13:40:24 | |
---|
Jeszse: Meikältä RR3. Kyllä japanilainen Jackson noi LTD:t pieksee. Ihan helpostikkin vielä :) |