PIM 17.09.2013 07:58:31 | |
---|
Nazareth: Perinteistä muusikoiden.nettiä.. ennemmin tai myöhemmin aletaan väittelemään onko telecaster hyvä vai ei. Tää on vähän kuin kaaosteorin vastakohta. Oli alkuarvot mitä tahansa niin telecasterin hyvyydestä päädytään kiistelemään. En tyytynyt tavanomaiseen. |
mpekkanen 17.09.2013 08:26:23 | |
---|
PIM: Tää on vähän kuin kaaosteorin vastakohta. Oli alkuarvot mitä tahansa niin telecasterin hyvyydestä päädytään kiistelemään. Näinhän tässä käy. Ensin on varmaan porukka sitä mieltä, että se on perushyvä kitara kaikkeen ja sitten tulee kaverit joiden mielestä juuri strato on se paranneltu malli jne... Varmaan tässä kohtaa kannattaisi muistaa ,ettei varmaan sellaista mallia olekkaan että kaikki sen muotoiset kitarat ovat aina aivan älyttömän hyviä. Kaikkea on tehty monenhintaista ja laatuista. Siinä mielessä tele on kuitenkin aika peruskitara ,että jos halutaan niin se on paljon yksinkertaisempi ja edullisempi valmistaa todella hyväksi soittimeksi kuin monet muut kitarat. Varmasti tästäkin ollaan erimieltä,mutta eipä tuo minua haittaa. Massatuotantohan on aina kuitenkin erikseen kuin sitten pienemmissä erissä tehdyt soittimet. Rahansa kun voi jokainen sijoittaa itseä miellyttävään soittimeen,oli ne sitten uusia tai vanhoja. |
Rämppy 17.09.2013 10:04:53 | |
---|
PIM: Tää on vähän kuin kaaosteorin vastakohta. Oli alkuarvot mitä tahansa niin telecasterin hyvyydestä päädytään kiistelemään. Paluu perusasioiden ääreen on vääjäämätön. :D En sitten malttanut olla sanomatta. |
Telecaster - uhka vai mahdollisuus? JIÄKYLYMMEE JEHKUA |
Laulava Kylätohtori 17.09.2013 10:22:07 | |
---|
Karvamammutti: Telecaster - uhka vai mahdollisuus? Kriisi. *** Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
korvaoo 17.09.2013 11:16:21 (muokattu 17.09.2013 11:17:49) | |
---|
niinno mun mielestä yamahan 3000s sopii vielä paremmin kaikkeen musiikkiin (kantri ehkä poisluettuna) ja lisäksi sitä voi katsella tuntematta suunnatonta pahaa oloa :) muoks: paitsi omaa tällä hetkellä joka on rapistumassa silmissä koko aika :( kaikki paitsi on turhaa. |
Muovinen 17.09.2013 12:17:52 | |
---|
Rämppy: Jep. Telen ergonomia on erittäin hyvä. Kunnon tele on kevyt ja tasapainoinen sekä istualtaan että seisten soitettaessa, asettuu itsestään hyvään soittoasentoon, potikat on hyvin sijoitettu, ei vireongelmia... Reunaviisteiden puuttuminen ei ole mua häirinnyt koskaan. Joo, kyllä siinä on heti alkuun tehty todella monta asiaa oikein. Itse ottaisin telen milloin vain ennen stratoa. Miksei mulla oo teleä prkl?! |
Nazareth 17.09.2013 15:32:53 | |
---|
Mutta, palataksemme aiheeseen, tosi hyvin ja nimenomaan coolisti korjattu tilanne. Soitto jatkuu eikä katkea pieniin tapaturmiin. Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa. |
Funkånaut 19.09.2013 23:59:18 | |
---|
Rämppy: Aijaa...munsta tele on makeen näköinen. Se on ulkonäköään myöten työkalu eikä lelu. Tele on soitin eikä lelu tahi koriste. Työkalu, jolla uskaltaa soittaa. Hitler ei ois kyllä Funkon alkoholitottumuksilla saanut yhtäkään juutalaista kiinni. - kid ego
Kuuntelen tämmöistä |
Ossi 20.09.2013 00:10:57 | |
---|
Krice: Telecaster on enemmänkin pitkä puupala yhdistettynä isompaan puupalaan, kuin varsinainen kitara. Sen vuoksi se kestääkin paremmin. Tämä ei ole todellakaan henk.koht. hyökkäys, ennemminkin kommenttisi herättämä ajatus :) Nykyään alkaa olla vähissä soittimet, joissa on sellaisenaan oma tunnistettava klangi - ilman että sitä täytyy yrittää hakea mallintamalla, equttamalla, re-amppaamalla tai mitä näitä konsteja nyt onkaan. Jos joku juttu kaipaa Telecasterin soundia, se löytyy helpoimmin juuri em. soittovehkeellä. On jokaisen oma vamma jos kapineen väri, muoto, headstock tai mikä hyväjää ei miellytä - se on sitten no can do. |
Old Joe 20.09.2013 00:41:57 | |
---|
Ossi: Tämä ei ole todellakaan henk.koht. hyökkäys, ennemminkin kommenttisi herättämä ajatus :) Nykyään alkaa olla vähissä soittimet, joissa on sellaisenaan oma tunnistettava klangi - ilman että sitä täytyy yrittää hakea mallintamalla, equttamalla, re-amppaamalla tai mitä näitä konsteja nyt onkaan. Jos joku juttu kaipaa Telecasterin soundia, se löytyy helpoimmin juuri em. soittovehkeellä. On jokaisen oma vamma jos kapineen väri, muoto, headstock tai mikä hyväjää ei miellytä - se on sitten no can do. Tämä on aivan totta. Vaikka miuluisin keppi on strato, niin huolimatta itselleni vastenmielisestä ulkonäöstä, joihinkin biiseihin on vaan noukittava tele hyppysiin. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |