Aihe: Andy McCoy
1 2 3 4 550 51 52 53 54137 138 139 140 141
BigPapa
15.09.2013 19:45:37

PsychedelicWarlord: Andyn vahvuudet on biisinteossa ja hienoissa melodiakoukuissa joita se on saanut yllättävän paljon aikaan.SRV:n vahvuus taas ei todellakaan ole biisinteko.

Minkä biisien? Yhtään biisiä en muista nimeltä. Ei oo jäänyt mitään mieleen, että niin hienoja sävelteoksia ne on.
J.Hollström
15.09.2013 19:53:48
BigPapa: Minkä biisien? Yhtään biisiä en muista nimeltä. Ei oo jäänyt mitään mieleen, että niin hienoja sävelteoksia ne on.

Up Around the Bend? Eiku...
Stradlin
15.09.2013 20:06:25
BigPapa: Minkä biisien? Yhtään biisiä en muista nimeltä. Ei oo jäänyt mitään mieleen, että niin hienoja sävelteoksia ne on.

Joo, eihän biisi voi olla hyvä jos mä en tiedä sitä. Oikeastaan voisin saman tien samalla logiikalla sanoa että esimerkiksi suurin osa jazzista on pelkkää paskaa, mutta en sano niin koska en ole mikään ahdasmielinen idiootti.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Boyakasha
15.09.2013 20:20:24

Kyllä minä muistan ainakin nämä:

1) Tragedy
2) Motorvatin
3) Boulevard of broken dreams
4) Street Poetry
5) Café Avenue
6) Obscured
7) Hypermobile
8) Fashion
9) Love s an injection
10) Whatcha Want
11) Problem Child
12) Mental Beat
13) Underwater world
14)Power of persuasion
15) A Day Late, a dollar short
16) I cant get it
17) Back to mystery city
18) Until I get you
19) Beer and Cigarette
20) Worldshaker
21) Don you ever leave me
22) 11th street kids
23) Malibu beach
24) High school
25) Travelin band
26) Taxi driver
27) Lost in the city
28) People like me
29) Delirious
30) Oriental Beat
31) Million Miles away
32) Up Around the bend
BigPapa
15.09.2013 20:25:54 (muokattu 15.09.2013 20:26:48)

Boyakasha: Kyllä minä muistan ainakin nämä:

32) Up Around the bend

John C. Fogerty. Tuon muistan minäkin CCR:ltä.
Boyakasha
15.09.2013 20:27:04
BigPapa: John C. Fogerty.

Kuinka suuri osa Hurriganesin tuotannosta on originaalisävellyksiä?
BigPapa
15.09.2013 20:33:19 (muokattu 15.09.2013 20:35:26)

Stradlin: Joo, eihän biisi voi olla hyvä jos mä en tiedä sitä. Oikeastaan voisin saman tien samalla logiikalla sanoa että esimerkiksi suurin osa jazzista on pelkkää paskaa, mutta en sano niin koska en ole mikään ahdasmielinen idiootti.

Melko horjuvaa logiikkaa. Jos sanotaan olevan hyviä sävellyksiä, niin kyllä kai niiden olisi jollain tapaa pitänyt helisyttää kelloja ja jäädä mieleen. Mutta kun ei, ei sitten millään. Vaikka silleen kun pikkusysteri aikoinaan niitä Hanoi Rockseja kuunteli 80-luvulla. Mutta kun ei. Oon tietääkseni itsekin jotain konserttitaltiointeja nähnyt ja luultavasti eri medioissa, kuten radiossa kuullut, mutta kiun ei. Ei Tartu. Ei sitten millään.
BigPapa
15.09.2013 20:33:41 (muokattu 15.09.2013 20:34:35)

Boyakasha: Kuinka suuri osa Hurriganesin tuotannosta on originaalisävellyksiä?

Onhan siellä niitä oikein paljon. Tällä vertauksella Up Around The Bendistä ei tule Hanoi Rocksin tai Andyn biisiä. Kysy vaikka Fogertyltä.
aivokuolio
15.09.2013 20:36:50
BigPapa: Melko horjuvaa logiikkaa. Jos sanotaan olevan hyviä sävellyksiä, niin kyllä kai niiden olisi jollain tapaa pitänyt helisyttää kelloja ja jäädä mieleen. Mutta kun ei, ei sitten millään. Vaikka silleen kun pikkusysteri aikoinaan niitä Hanoi Rockseja kuunteli 80-luvulla. Mutta kun ei. Oon tietääkseni itsekin jotain konserttitaltiointeja nähnyt ja luultavasti eri medioissa, kuten radiossa kuullut, mutta kiun ei. Ei Tartu. Ei sitten millään.

Noh, nythän sulla aikaa tarttua niihin lättyihin ja perehtyä ajan kans jos noin hataralle pohjalle jääny. Eihän niitä levyjä ole kuin muutama kappale.
BigPapa
15.09.2013 20:38:48

aivokuolio: Noh, nythän sulla aikaa tarttua niihin lättyihin ja perehtyä ajan kans jos noin hataralle pohjalle jääny. Eihän niitä levyjä ole kuin muutama kappale.

On niitä siinä muutama liikaa.
Boyakasha
15.09.2013 20:38:55
BigPapa: Onhan siellä niitä oikein paljon. Tällä vertauksella Up Around The Bendistä ei tule Hanoi Rocksin tai Andyn biisiä. Kysy vaikka Fogertyltä.

No on tuolla Hulkon pojalla aika paljon muitakin lauluja kuin Fogertyn sävellyksiä:
http://www.fono.fi/TekijaHakutulos.aspx?tekija=mccoy+andy
BigPapa
15.09.2013 20:39:30

Boyakasha: No on tuolla Hulkon pojalla aika paljon muitakin lauluja kuin Fogertyn sävellyksiä:
http://www.fono.fi/TekijaHakutulos.aspx?tekija=mccoy+andy

Niin, siitä ei ollutkaan kyse.
Boyakasha
15.09.2013 20:40:25
BigPapa: Ei Tartu. Ei sitten millään.

Kannattaa kuunnella enemmän, niin eiköhän ala Hulkon pojan laulut soimaan sinunkin päässäsi ennen pitkää vastustamattomasti. Nautinnollisia kuunteluhetkiä!
BigPapa
15.09.2013 20:40:53

Boyakasha: Kannattaa kuunnella enemmän, niin eiköhän ala Hulkon pojan laulut soimaan sinunkin päässäsi ennen pitkää vastustamattomasti. Nautinnollisia kuunteluhetkiä!

Joo, ei kannata.
aivokuolio
15.09.2013 20:40:54
BigPapa: On niitä siinä muutama liikaa.

No jos tässä nyt vihjaat että sisältö olis kehnoa niin mites sinä sen tiedät jos et oo kuullu niitä edes sen vertaa että muistasit miltä ne kuulostais? :D
Artist
15.09.2013 20:41:39
aivokuolio: No jos tässä nyt vihjaat että sisältö olis kehnoa niin mites sinä sen tiedät jos et oo kuullu niitä edes sen vertaa että muistasit miltä ne kuulostais? :D

En muista biisejä, en halua kuunnella = eivät ole hyviä sävellyksiä. Pistämätöntä logiikkaa.
"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will"
BigPapa
15.09.2013 20:42:55

Artist: En muista biisejä, en halua kuunnella = eivät ole hyviä sävellyksiä. Pistämätöntä logiikkaa.

Niinkö kirjoitin:

"Kun pikkusysteri aikoinaan niitä Hanoi Rockseja kuunteli 80-luvulla. Mutta kun ei. Oon tietääkseni itsekin jotain konserttitaltiointeja nähnyt ja luultavasti eri medioissa, kuten radiossa kuullut, mutta kiun ei. Ei Tartu. Ei sitten millään."
aivokuolio
15.09.2013 20:43:59
BigPapa: Niinkö kirjoitin:

"Kun pikkusysteri aikoinaan niitä Hanoi Rockseja kuunteli 80-luvulla. Mutta kun ei. Oon tietääkseni itsekin jotain konserttitaltiointeja nähnyt ja luultavasti eri medioissa, kuten radiossa kuullut, mutta kiun ei. Ei Tartu. Ei sitten millään."

No mitä sitten täällä jankkaat jos artisti kappaleineen ei kuulu millään tavoin sun mielenkiinnon kohteisiin? Logiikkaa kehiin ny äijä!
Stradlin
15.09.2013 20:45:17
BigPapa: Melko hirjuvaa logiikkaa. Jos sanotaan olevan hyviä sävellyksiä, niin kyllä kai niiden olisi jollain tapaa pitänyt helisyttä kelloja ja jäädä mieleen. Muttakun ei, ei sitten millään. Vaikka sillen kun pikkusysteri aikoinaan niitä Hanoi Rockseja kuunteli 80-luvulla. Mutta kun ei. Oon tietääkseni itsekin jotain konserttitaltiointeja nähnyt ja luultavasti eri medioissa, kuten radiossa kuullut, mutta kiun ei. Ei Tartu. Ei sitten millään.

Se on ihan sitä sun omaa logiikkaasi. Mun mielestä se ei ole automaattisesti mikään huonouden merkki, jos en muista jonkun artistin biisejä, vaikka sitten olisinkin niitä kuullut joskus mahdollisesti jossain tilanteessa mistä en ihan tarkkaan muutenkaan muista mitään.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)