M4ss3 m/ 14.09.2013 19:01:47 | |
---|
No sääh. Ei saa lukea tätä ketjua enää ennen ensi lauantaita etten spoilaa ihan kaikkia biisejä iteltä. :( musta ripulihevikitara |
reaper666 15.09.2013 05:22:57 | |
---|
FatSam: Tuli! Upeaa. no viddu ku on työvkl sitte.. oon nähnyt bändin ainakin 10 kertaa livenä vuosien -02-13 -välisenä aikana ja noita biisejä en kyllä muistais kuulleeni :/ |
|
janezki_ 15.09.2013 19:47:43 | |
---|
Mie oon vaan basisti... |
Jeszse 16.09.2013 07:05:12 | |
---|
Megamättö: http://www.setlist.fm/setlist/child … /logomo-turku-finland-5bc643f8.html noi oli turussa! Angels Don't Killin olis voinu kyl tiputtaa pois kokonaan mummiälestä, nyt ku Dead Man's Hand on You on mukana. Encorebiisin valinta on menny metsään, mut RRF:n ja Blooddrunkin edustus on hyvä. :D Enemmän kahta ekaa levyä olis kova, mut ymmärtäähän tän nyt ku uutta kiekkoo viedään rundille. Kyllähän ton menee ihan mielellään perjantaina tsekkaamaan. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Jeszse 18.09.2013 07:26:39 | |
---|
Tampereen aikataulut FME:n sivuilta. 19:00: Ovet auki 19:40: Lost Society 20:30: For The Imperium 21:30: Children Of Bodom Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Megamättö 18.09.2013 11:44:22 | |
---|
Jeszse: Tampereen aikataulut FME:n sivuilta. 19:00: Ovet auki 19:40: Lost Society 20:30: For The Imperium 21:30: Children Of Bodom Society oli iten mielestä jees (olin jo kuunnellu poikien levyä enne keikkaa jo hyvissä määrin), FtI ei oikee iskeny tai en saanu siitä oikee otetta. Niitte kitaristi on iha jees ja Bodom oli tietty bodom :D |
Jeszse 18.09.2013 11:49:30 | |
---|
Megamättö: Society oli iten mielestä jees (olin jo kuunnellu poikien levyä enne keikkaa jo hyvissä määrin), FtI ei oikee iskeny tai en saanu siitä oikee otetta. Niitte kitaristi on iha jees ja Bodom oli tietty bodom :D Bodomit oon nähny viimeks 2006, sen jälkeen on tullu mun mielestä niin huonoja lättyjä ettei oo jaksanu kiinnostella. Halo of Blood oli vaan niin vitummoinen parannus tyyliin neljään aiempaan et nyt alko taas kiinnostaa. Lost Societyn näkemistä ekaa kertaa odotan melkeinpä yhtä paljon, ku kaikki kesän keikat meni syystä tai toisesta ohi. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
M4ss3 m/ 21.09.2013 12:21:19 | |
---|
Tänään räjähtää, heh. Ei ole kyllä hirveästi fiilistä edes lähteä katsomaan. Pitää varmaan kuunnella nyt koko päivä Bodomia, että saisi virittäytyä tunnelmaan. Toivottavasti ei tarvitse taas jonottaa hirveässä vesisateessa. musta ripulihevikitara |
Jeszse 21.09.2013 14:45:08 | |
---|
Lievähkö pettymys. Ei ollu huono, muttei erityisen hyväkään. Vitummoista teknistä suorittamista, mut siinä se vähän sit oliki. Lost Society oli ihan saatanan hyvä. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
M4ss3 m/ 22.09.2013 01:47:13 (muokattu 22.09.2013 01:47:58) | |
---|
Vitummoista oli. Lost Society oli kyllä tajuttoman tiukka. For The Imperium taas ei sytyttänyt yhtään, ei itseä eikä muutakaan yleisöä. Ei se musa paskaa ollut, mutta sellainen proge/groove-häröily ei kyllä sopinut yhtään LS:n ja Bodomin musan kanssa yhteen. Bodomi taas oli aikamoista tykitystä. Bändistä kyllä paistoi jonkin asteen väsymys/tylsyys, mutta yleisö oli senkin edestä liekeissä ja kyllä Laihokin aika tiuhaan tahtiin yleisöä kuitenkin kehui ja kiitteli. Hyvä biisilista myös. Joka levyltä jotakin. Ehkä pari lempibiisiä olisi mielellään kuullut, mutta niitäkin on niin paljon ettei olisi kaikkea saanut mitenkään mahdutettua samaan settiin. musta ripulihevikitara |
joku muu sikko 22.09.2013 20:25:37 | |
---|
Munattomat ja suttuiset soundit Helsingin keikalla. Harmi koska Bodom jos joku vaatisi sitä että soundi käy ärhäkkäästi päälle eikä kuulosta niinkuin bändi soittais viereisessä huoneessa. |
janezki_ 22.09.2013 21:01:37 (muokattu 22.09.2013 21:02:34) | |
---|
Huh, helvetin kova keikka Savonlinnassa! Kissing the Shadows, Towards Dead End, Lake Bodom, Silent Night... ja Everytime I Die, kyllä maistuu. Eikä yhtään biisiä Bloodrunkulta, kiitos. Heh, Wirman hyppäsi yhden biisin aikana eturiviin moshaamaan ja Laiho meinasi revetä nauramaan. Mie oon vaan basisti... |
haunted 22.09.2013 21:22:59 | |
---|
janezki_: Huh, helvetin kova keikka Savonlinnassa! Kissing the Shadows, Towards Dead End, Lake Bodom, Silent Night... ja Everytime I Die, kyllä maistuu. Eikä yhtään biisiä Bloodrunkulta, kiitos. Heh, Wirman hyppäsi yhden biisin aikana eturiviin moshaamaan ja Laiho meinasi revetä nauramaan. Voi jesusauta mitä piisejä. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
M4ss3 m/ 22.09.2013 22:36:38 | |
---|
janezki_: Huh, helvetin kova keikka Savonlinnassa! Kissing the Shadows, Towards Dead End, Lake Bodom, Silent Night... ja Everytime I Die, kyllä maistuu. Eikä yhtään biisiä Bloodrunkulta, kiitos. Heh, Wirman hyppäsi yhden biisin aikana eturiviin moshaamaan ja Laiho meinasi revetä nauramaan. Siellä on näköjään ollut paremmat biisit kuin Helsingissä. Kissing The Shadows olis ollut kyllä kova. musta ripulihevikitara |
Jeszse 23.09.2013 05:48:09 | |
---|
M4ss3 m/: Siellä on näköjään ollut paremmat biisit kuin Helsingissä. Kissing The Shadows olis ollut kyllä kova. Tampereella tuli kans noista pelkästään Towards Dead End ja Lake Bodom. :| Bodom After Midnight tuli, ja Blooddrunkilta nimibiisi joka olikin oiva kusitauko. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Räkkipeli 25.09.2013 09:41:59 | |
---|
Ei tainnu soittaa kuitenkaan Towardsia loppuun asti. Kunnon vammailua tuo biisien puolittaminen, ihan paskaa! |
haunted 25.09.2013 09:57:33 | |
---|
Räkkipeli: Ei tainnu soittaa kuitenkaan Towardsia loppuun asti. Kunnon vammailua tuo biisien puolittaminen, ihan paskaa! Toi on ihan väsynyttä paskaa. Ainoa hyväksyttävä syy lyhennellä veisuja on jos tekee munatseisottavia medleyjä niistä. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
fgh 06.12.2014 18:04:19 (muokattu 07.12.2014 13:34:04) | |
---|
E: Ei mitään |
fgh 30.12.2014 14:03:31 | |
---|
|