Aihe: vahvistin semialoittelijalle
1 2
Vallu-Veke
12.09.2013 15:35:51
Kyllä tuo Fenderin super champ x2 on aika hyvä kotisoittoon (omakotitalo, autotalli tms.).
15W, hinta kait 400-450eur?
1-kanava. Aika kivat ja puhtoiset soundit.
2-kanavasta lähtee hevimenoakin tarvittaessa.
Fender fusen saa tietsikalla kiinni ja sillä saa 2-kanavaa muokattua, mutten itse käytä.
Ei kerrostaloon kuitenkaan.
johjeli
12.09.2013 16:35:16 (muokattu 12.09.2013 16:37:15)
Jos metalli saundia haetaan tuohon hintaan niin itse lähtisin suosittelemaan ensimmäisenä kokemuksien pohjalta bugeran SISO kopioa eli 6260 tai sitten 6262. Hinta-laatusuhde mainio.. Toki tehoa ja painoa näillä vehkeillä on melkoisesti.. Tuohon hintaan käytettynä saisi jo nupin ja kaapinkin. Mutta pärjäät varmaankin combolla?
blackforever
14.09.2013 11:41:54
Nyt kävikin sitten näin:

En tarvitsekkaan uutta vahvistinta. Luulin nimittäin että tuo edellinen oli menyt rikki ja että sama ostaa uusi ja vähän pienempi, mutta vika olikin kitarassani. Onneksi kaverin kanssa saatiin vika selville. Olisi vissiin pitänyt aluksi kysyä täällä että missä mahtaa olla vika ennenkä alan suoraan uuden vahvistimen ostoon kyseleen vinkkejä. *pienimuotoinen facepalm itselleni*

Jatkan siis tuolla 80w Peaveylla naapureiden kiusaamista. Kiitos kuitenkin kaikille hyvistä neuvoista! Pitää kyllä katsoa jos tuota ostaisi tuon Yamahan THR:n joskus kun olen rahoissani jos kerran kuitenkin kotona pääasiassa soittelen. Voisi olla järkevää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)