Vesa423 01.09.2013 13:40:59 | |
---|
rheinosen leffasountrack etsiskelyistä mileen tuli eilisiltanan telkkarista tullut Into the night-elokuva, jonka sountrack BB Kingin käsialaa. Piti oikein alkumusiikin innoittamana katsoa ekat 15 minuuttia muilta osin aika toivottomaksi osoittautuneesta leffasta. Alkubiisi aitoine kasarisoundeineen näköjään myös youtubessa: http://www.youtube.com/watch?v=yuFNMj6eU0A |
poppamies 01.09.2013 16:08:54 | |
---|
mondo: POPPAMIES;Oliko videolla soittava bändi LENAMAATE?? Kyllä. Perustimme bändin Gustn kans 60-luvulla. Alunperin soitin rumpuja mut tuossa vaiheessa olin jo siirtynyt basson varteen Antonin tilalle. G strings are for strippers |
Illu 02.09.2013 16:14:19 | |
---|
|
Kuha 02.09.2013 16:37:32 | |
---|
Old Fenders never die |
MadMatt 02.09.2013 18:50:04 | |
---|
|
Illu 03.09.2013 09:05:08 | |
---|
MadMatt: Kyllä. Ytimessä ollaan! Thunderbirdsien vinyyli-kokoelmaa kannattaa täydentää vielä mainiolla Tuff Enuff albumilla ja ehkäpä myös Walk that walk, talk that talk lätyllä jossa mukana on Robillard. Tuff Enuff oli ensikosketus Thunderbirdsiin kirjastosta lainatun tallenteen muodossa, se sopisi kyllä hyvin tuohon jonon jatkoksi. Pitää kyllä tsekata tarkemmin tuota Robillard-lättyäkin. |
antnis 03.09.2013 13:37:59 | |
---|
|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Kuha 12.09.2013 11:57:28 | |
---|
Old Fenders never die |
krk 12.09.2013 12:38:06 (muokattu 12.09.2013 12:42:31) | |
---|
- So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
Kuha 12.09.2013 12:45:14 | |
---|
Old Fenders never die |
stratomaster 12.09.2013 15:23:34 | |
---|
Tulkaapas roots-skabakollegat ja muutkin tsekkaamaan lauantaina 14.9.Triple Treatment Blues Bandin keikka Sture21:een Helsingissä, mukana myös BigBlueS. Osoite loogisesti Sturenkatu 21. Showtime klo 21, liput 6 eur. http://www.sture21.fi/tapahtumat |
rheinone 13.09.2013 21:04:19 | |
---|
krk: Joo toi on tosi makee pätkä Jees, mainio meininki! aikanaan selvittelin mistä noita saa Hankit, soitat ja myyt mulle ku kyllästyt? , lienee tämä: http://www.premierguitar.com/articl … nic_C_Melody_Electric_Guitar_Review tallensin tuon konsertin joskus TV:stä (DVD:hän on tietenkin julkaistu myös) ja nimenomaan tuota vetoa tulee vielä edelleen silloin tällöin tsekattua Mä näin ekaa kertaa nyt ku Kuha linkkas. Kiitos! |
rheinone 13.09.2013 23:26:55 | |
---|
Pitäiskö kokeilla täällä semmosta "vittuiluvapaata" höpöttelyä? Bassodadaa aikoinaan, viitisen vuotta sitten, kokeilin, ja skittadadassa oon roikkunu niin kauan ku se pantiin pydeen. Bassodadassa kitaristi sai kylmää suhtautumista; frendejä tietty lukuunottamatta. Vaihtoehtona skittadada lähti lentoon kuin pink floydin sika taivaalle. Skittadadan paisuttua nyt vain tuntuu siltä että tarttis saada vähän enemmän "nostalgiahenkistä" porukkaa saman höpöttelysateenvarjon alle. Onnistuisko? |
blaekie 14.09.2013 00:34:48 | |
---|
rheinone: Pitäiskö kokeilla täällä semmosta "vittuiluvapaata" höpöttelyä? .. Onnistuisko? Hmm, miksei onnistuis ? Kyllä tässä osastossa on ollut asiakamaa. Ettet vaan sekota nyt johonkin rootsien jälkipyykkiin tätä ketjua ? (Eikä tämä ollut vittuilua) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
rheinone 14.09.2013 00:54:54 | |
---|
blaekie: Hmm, miksei onnistuis ? Kyllä tässä osastossa on ollut asiakamaa. Jeee! Mahtavaa, jos oot sitä mieltä. Ettet vaan sekota nyt johonkin rootsien jälkipyykkiin tätä ketjua ? (Eikä tämä ollut vittuilua) Eiköhän unohdeta ne vanhat ihan tykkänään. |
Illu 14.09.2013 01:55:37 | |
---|
rheinone: Pitäiskö kokeilla täällä semmosta "vittuiluvapaata" höpöttelyä? Bassodadaa aikoinaan, viitisen vuotta sitten, kokeilin, ja skittadadassa oon roikkunu niin kauan ku se pantiin pydeen. Bassodadassa kitaristi sai kylmää suhtautumista; frendejä tietty lukuunottamatta. Vaihtoehtona skittadada lähti lentoon kuin pink floydin sika taivaalle. Skittadadan paisuttua nyt vain tuntuu siltä että tarttis saada vähän enemmän "nostalgiahenkistä" porukkaa saman höpöttelysateenvarjon alle. Onnistuisko? Kuulostais hyvälle, vanhanliiton dada... |
rheinone 14.09.2013 02:16:24 | |
---|
Illu: Kuulostais hyvälle, vanhanliiton dada... Vähän olin kuulostelevani että teikäläinenkin olis pikkusen kallellaan tänne päin. Ei kai meitä classic-rock-plösöjä täällä kukaan tapa, jos me välillä hehkutetaan dr feelgoodin rinnalla sabbathia ja ac/dc:tä? Ihan vaa siks ja siitä huolimatta ku albert collins ja wilson pickett on nii kovaa kamaa. |
Illu 14.09.2013 02:34:20 | |
---|
rheinone: Vähän olin kuulostelevani että teikäläinenkin olis pikkusen kallellaan tänne päin. Joo, pahasti rootsittunut. Ei kai meitä classic-rock-plösöjä täällä kukaan tapa, jos me välillä hehkutetaan dr feelgoodin rinnalla sabbathia ja ac/dc:tä? Ihan vaa siks ja siitä huolimatta ku albert collins ja wilson pickett on nii kovaa kamaa. Ei kai siitä suurempaa äläkkää nouse, jos vähän varovasti sivulauseessa.... |
rheinone 14.09.2013 02:40:37 (muokattu 14.09.2013 03:10:52) | |
---|
Illu: Ei kai siitä suurempaa äläkkää nouse, jos vähän varovasti sivulauseessa.... Kantsuu tietty korostaa ja pitää kaikkien mielessä ett Johnny W kuitenki heilutti pebaa (E: aikoinaan) ku faan! http://www.youtube.com/watch?v=ULB4QQ9vvko EE: Tsekatkaa vaik 20:30-25:00. Aijjaij! |