Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5275 276 277 278 279497 498 499 500 501
Hynkel
11.09.2013 18:56:48
Tänään tilattu Nashin strato Custom Soundsilta. Ensi viikolla on sitten kourassa se. Hieno kitara, Daphne Blue ja kaikkea!!!
Ukonete prosím výstup a nástup, dvere se zavírají.
Tawsky
11.09.2013 19:50:09
Hynkel: Tänään tilattu Nashin strato Custom Soundsilta. Ensi viikolla on sitten kourassa se. Hieno kitara, Daphne Blue ja kaikkea!!!

Daphne blue on bestness. Kuvaa saatana.
Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead
Hynkel
11.09.2013 19:56:33
ADEHD: Daphne blue on bestness. Kuvaa saatana.

Se on vielä Custom Soundsin sivuilla esillä...
Tawsky
11.09.2013 19:59:27
Hynkel: Se on vielä Custom Soundsin sivuilla esillä...

Jumaliste. Melkein ku meikäläisen
Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead
Shredator
11.09.2013 21:19:23

Hynkel: Tänään tilattu Nashin strato Custom Soundsilta. Ensi viikolla on sitten kourassa se. Hieno kitara, Daphne Blue ja kaikkea!!!

Taisin soitella ko. yksilöllä tuossa aiemmin. Mainio keppi, ei siinä.
Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti.
Morri
11.09.2013 21:37:02

Upea on ja vieläpä relic, onnittelut!

Itsekin olen metsästänyt moista daphne blue-stratoa, tosin isolapaista "pulliaiskitaraa", mutta jotenkin tuo nykyinen daphne blue ei ole ihan sama väri kuin herran itsensä soittimen, ainakaan minun silmiini (olen antanut itseni ymmärtää, että väri olisi DP, tiedä sitten onko) http://www.youtube.com/watch?v=Oo3QAZmdXNc Nimenomaan tuota väriä haen, nykyiset vähän "karkkimaisia".
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
Muovinen
11.09.2013 21:39:23 (muokattu 12.09.2013 09:10:41)

Dunlopin multiwaakku 535Q säätöhärpäkkeillä ja boostilla. Nyt oiskin tuo Slash-wah ylimääräisenä, wink wink. Hemmetin hyvä sekin.

edith: mallinumero korjattu
Hynkel
11.09.2013 21:42:11
Morri: Upea on ja vieläpä relic, onnittelut!

Itsekin olen metsästänyt moista daphne blue-stratoa, tosin isolapaista "pulliaiskitaraa", mutta jotenkin tuo nykyinen daphne blue ei ole ihan sama väri kuin herran itsensä soittimen, ainakaan minun silmiini (olen antanut itseni ymmärtää, että väri olisi DP, tiedä sitten onko) http://www.youtube.com/watch?v=Oo3QAZmdXNc Nimenomaan tuota väriä haen, nykyiset vähän "karkkimaisia".

Kiitos!

Teetä Finlandia Instrumentsilla, sieltä se Pulliainenkin...
Morri
11.09.2013 21:44:57
Hynkel: Kiitos!

Teetä Finlandia Instrumentsilla, sieltä se Pulliainenkin...

Ehkäpä teetänkin, tosin Auroraa ajattelin niin olisi tukevasti Janakkalan molemmista taajamista kotoisin olevat soittimet kotona ;)
Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it. André Gide
Karhukoira74
11.09.2013 21:56:32

Morri: Ehkäpä teetänkin, tosin Auroraa ajattelin niin olisi tukevasti Janakkalan molemmista taajamista kotoisin olevat soittimet kotona ;)

Aurora tulossa ;)
-So many assholes, so few bullets-
Gabe
11.09.2013 23:31:08 (muokattu 11.09.2013 23:33:50)
johanssen: Nythän sie repäsit. Alkaa se olla sullakin aikas mahtavaa settiä kasassa. Kuvia ootellessa...

Vilpur1: Mielenkiintoista! Kuvia odotellessa :)

Nyt on kitara kotiutunut, kuvia ja pohdintaa pyydettiin. Tässä paremman puutteessa vähän heikkolaatuista kännykkäkuvaa: https://www.dropbox.com/sh/qcgnskltwrk7yby/4dXVy6j68L Napsin laadukkaampia kun vain suinkin ehdin.

Keppi on siis Japanissa FujiGen Gakkin tehtailla valmistettu Lawsuit" SG 70-luvun alkupuolelta. Tehdashan on sama, joka oli hieman tunnetumpien Hoshino/Ibanez- kitaroiden valmistuksen takana. Sumbro merkillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä näiden kanssa, eikä niitä kannata sekoittaa keskenään. Sumbro ja CSL merkit kuuluivat brittiläiselle C.Summerfield Limited yhtiölle. Sumbroja ei "kierrätetty" vientifirma Hoshinon kautta, vaan Charles Summerfield hoiti valmistuttamisen ja tuonnit itse. (Kiitokset taas Foxille, olet ehtymätön tietopankki! :) )

Mikään sen kummempi keräilyharvinaisuushan tuo ei ole, siihen on tehty kaikenlaista modaustakin jälkikäteen kuten virittimien vaihto, nauhojen vaihto, satulan vaihto ja sähköjen uusinta. Mutta käyttöarvo tässä on kyllä enemmän kuin kohdillaan, ja minulle se on se merkittävin seikka kun aktiiviseen käyttöön tuo joutuu eikä seinälle. Vanhoista kitaroista ei ole niin paljon kokemusta että uskaltaisin alkaa vertaamaan niihin sen kummemmin mutta kalliimpien Tokaiden ja Gibsonin SG '61 Reissuen ja Standardin rinnalle tai jopa ohi uskaltaisin tuon nostaa helposti omien kokemusten perusteella. Käytön jälkeä löytyy jonkun verran niin kuin tämän ikäisestä työkalusta voi olettaakin löytyvän, 40 vuotta vanhat puut soi tosi kauniisti ja kitaran sointi tuntuu omassa kropassakin. Yksipalainen mahonkirunko on myös kivan näköinen. Kitara on osoittautunut paljon paremmaksi hankinnaksi kuin odotinkaan. :)
AngieRainbow
11.09.2013 23:37:00

Hitto. Äijä ampuu kovilla :)
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Laulava Kylätohtori
12.09.2013 08:42:50 (muokattu 12.09.2013 08:44:33)
Muovinen: Dunlopin multiwaakku 95Q säätöhärpäkkeillä ja boostilla. Nyt oiskin tuo Slash-wah ylimääräisenä, wink wink. Hemmetin hyvä sekin.

Tämähän on se, missä ei ole kytkintä? Mulla oli tuollainen, mutta alkoi ärsyttämään, kun olisi halunnut pitää poljinta hetken basso-asennossa, niin meni pois päältä. Toki niinhän sen kuuluukin tehdä. ;)

Muuten oli kyllä oiva peli ja tuo kytkimettömyys on sinänsä oikein kätevä. Jotkut ovat valitelleen viivettä pois kytkeytymisessä, mikä on mielestäni käsittämätöntä. Imo se poiskytkentä toimi erittäin hyvin (pl. em. ongelma)...

Tämän tilalle tuli nyt RMC4 Picture Wah (thanks, Angie). Ensimmäisen pikatestin perusteella erittäin maukas ja tasapainoinen wahi. Tuntuisi toimivan niin puhtailla kuin säröillä. Lisätestit ovat tarpeen, mutta alkufiilikset ovat todella positiiviset...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Muovinen
12.09.2013 09:13:40

Laulava Kylätohtori: Tämähän on se, missä ei ole kytkintä? Mulla oli tuollainen, mutta alkoi ärsyttämään, kun olisi halunnut pitää poljinta hetken basso-asennossa, niin meni pois päältä. Toki niinhän sen kuuluukin tehdä. ;)

Sori, tuli väärä mallinumero tohon, eli tuo on siis 535Q jossa on kyllä kytkin. Mulle ei tollanen kytkimetön kyllä sopiskaan, koska en välttämättä vatkuttele koko ajan kun sitä efektiä tarvii. Tuo Slash-malli on myös todella hyvä, mutta olen todennut että en kuitenkaan sitä lisäsäröä tarvi kuin ihan spessujuttuihin ja tuo 535Q:n boost on sen vuoksi kätevämpi. Toki tuo boostkin vähäsen säröä lisää, mutta Slashissa se on ihan erilaista.
Hynkel
12.09.2013 11:48:45
AngieRainbow: Hitto. Äijä ampuu kovilla :)

Joo, on mahtavaa settiä kyllä! Tänään lähtee kitara matkaan, hyvällä tsägällä saan sen jo viikonlopuksi kotiin.
Åboensis
12.09.2013 12:14:08

Strymon El Capistan ...apistan ...istan ...tan ...n ...
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
johanssen
12.09.2013 14:47:11

Aika paljon miehekkäämpää kuin meikän tilaus: 1 metri 3M DualLockkia ja pussi safety clipsejä. KääK.
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
Jormaz
12.09.2013 16:19:21
UPS toi Tubeworks 922 -etuasteen. http://files.effectsdatabase.com/gear/pics/tubeworks_922_001.jpg

Ensinnäkin yllätyin siitä että sen toi UPS ja toisekseen siitä ettei tarttenut tullissa käydä. Eihän tuo kyllä paljoa maksanutkaan, jotain päälle satasen ebaysta. Joku ihme lisämaksu siinä oli mutta. En mä näistä ymmärrä.

Ihan hyvältä soundaa. Perimätiedon mukaan Megadethin Countdown to Extinctionilla käyetty leadeihin.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
artal
12.09.2013 20:39:17
Enpä tainnutkaan kirjata, että Sanjuro-fuzzin vakuuttamana hankin Bobby Perun Nitro-trebleboostinkin. Vakuuttava laite tämäkin. Säröosastolle tullut kivoja lisiä kyllä nyt.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)