waukku 10.05.2004 12:06:45 | |
---|
Onkos kenelläkään m.nettiläisellä kokemuksia kielikorusta? koskeeko ottaminen paljon, onko ollu ongelmia ottamisen jälkeen, onko suuret riskit jne? Eli kaikki kokemukset ja tarinat tänne. Houkuttais kyseinen koru mennä ottamaan.. Niin ja tekeekö ne liikkeissä korviksia? Siis jotai 2mm paksusille koruille? Oon laajennellu toiseen korvaan ite silleen että 3mm menee, mut ei jaksais enää toho toisee samaa ruljanssia.. let´s do the timewarp again! |
alphamale 10.05.2004 12:47:54 (muokattu 10.05.2004 12:49:06) | |
---|
Ei koske, kieli muutaman päivän hellänä eli siis soppadieetti, turvotus laskee jääpaloja imeskelemällä. Ei siinä mitään riskejä ole paitsi jos ei hoida niin saattaa tulehtua jolloin sitten koru pois. Tuota laajennusjuttua en tajunnut, itselläni oli 2mm josta venytin venytyssarvella (sellainen pyörylä joka alkaa 2mm ja päättyy jonnekin 6mm tienoille) kuuteen milliin ja nyt on jotenkin 12mm korvissa. Lävistysliikkeistä kannattaa noita koruja kysellä jos tajusin nyt oikein että haluaisit 2mm korut korviisi. EDIT: niin ja alkuun on sitten melkoinen ässä- ja ärrävika sen kielen kanssa kun pitää vähän opetella tuota puhumista uusiksi, kieli kun on turvoksissa ja se barbellin pallo ottaa kitalakeen kiinni. Sellainen riski on alkuun että syödessä kannattaa katsoa ettei vahingospäissään puraise siihen koruun kun se titaani on aika kovaa. |
waukku 10.05.2004 14:11:25 | |
---|
hmm, voi olla että en ole täysin ymmärtänyt noita paksuus hommeleita...Valista minua miten ne menee. Eikös lävistyksen vakio ole 1.6mm? Siitä seuraava koru on 2mm? let´s do the timewarp again! |
alphamale 10.05.2004 14:13:54 | |
---|
Onhan noita neuloja ties kuinka paksuksi asti, jos haluaa suoraan raapaista esim. 8mm köntin lihaa pois ja siihen koru. Mutta jos sulla on vasemmassa korvassa esim. 2mm rengas niin kyllä siihen pitäisi jos ei muuten niin vaseliinin suosiollisella avustuksella 3mm koru mennä. Parturi ym. liikkeissä ei reikiä periaatteessa kannata ottaa, ne pitäisi aina tehdä ontolla neulalla. |
waukku 10.05.2004 15:30:02 | |
---|
Vasemmas oli iha tavallinen ammuttu reikä aika pitkään mut sit sain idean että laitan semmosen hevosenkengän kii ja kuin ihmeen kaupalla sain 1.6mm korun survottua siitä läpi ilman että korvalehti repes. Nyt oon venytelly sitä silleen että 3mm paksu sukkapuikko meneepi läpi. Nyt ois tarkotuksena ottaa oikeaankin korvaan koru mut ei jaksais tota ruljanssia uudelleen aloittaa, sillä se että se hevonsenkenkä meni ylipäätään läpi oli kait jo jonkin sortin ihme,niin aattellin ottaa sit suoraan jonkun 2mm korun,siitä on varmaan vähä helpompi lähtee laajentamaan siihen 3mm,right? let´s do the timewarp again! |
agentti 10.05.2004 15:51:26 | |
---|
Ei koske, kieli muutaman päivän hellänä eli siis soppadieetti, turvotus laskee jääpaloja imeskelemällä. Ei siinä mitään riskejä ole paitsi jos ei hoida niin saattaa tulehtua jolloin sitten koru pois. Kaikkea ihmiset viittivätkin jonkun killuttimen tähden, no kaippa se on niin hieno, että kannattaa. The Young Ones | Summer Holiday | Wonderful Life |
Tyttöystävän kielikoru on ihan miellyttävän tuntuinen... No joo, jätän ehkä sittenkin väliin :) "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
waukku 10.05.2004 17:54:47 | |
---|
Oon vaan kuullu aikapaljon kauhutarinoita juuri kielikorusta,esim.puhekyky mennyt kun on kieli halvaantunut jne...Ja sit se on kuulemma helvetin kipeä tosi pitkään eikä paraneminen mene ikinä niinkuin pitäisi,aina jotain säätämistä sen kanssa. Kerro alphamale miten se parani siulla? kestikö pitkään? Oliko ongelmia? let´s do the timewarp again! |
Super-Jari 10.05.2004 18:11:43 | |
---|
Mulla se oli noin pari päivää arka ja syöminen oli mielenkiintoinen kokemus, puhuminen myös. Nyt se on ollut suussa muutamia vuosia enkä edes muista sitä aina. Ei siitä mitään paskahalvauksia tai muutakaan tule. Siellä se on kuin korvakorukin paitsi että korvakorun reikä taitaa tulehtua helpommin. Ei ole heleppua kun on vaikiaa |
alphamale 10.05.2004 18:36:14 | |
---|
Ei se kieli ainakaan halvaannu :D Puhuminen voi olla tosiaan vähän vaikeaa kun kieli on turvoksissa mutta se palautuu hyvin nopeasti takaisin entiselleen. Kunnollisella suuhygienialla ei pitäisi tulehtua ja paranemisen olla nopeaa. Mulla tais parantua parissa viikossa, Corsodyl tjsp antiseptinen suuhuljutteluneste tais olla käytössä aamuin illoin muistaakseni. Yleensä oon lävistysten paranemisessa suosinut ihan vaan haaleaa vettä ja sinkkiä lisäravinteena. Näistä löytyy kyllä tietoa netti väärällään, esim http://www.bmezine.com on kätevä resurssi, sieltä löytyy FAQit ja muut. |
vaurio 10.05.2004 21:16:48 | |
---|
suosittelen. lävistykset on aina jees. lisäksi kielilävistys tuo suuseksiin ihan uusia ulottuvuuksia ;) hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
Hotakainen 10.05.2004 23:18:12 | |
---|
Kaikkea ihmiset viittivätkin jonkun killuttimen tähden, no kaippa se on niin hieno, että kannattaa. Kai sillä saa pillua. Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa. |
Super-Jari 11.05.2004 06:37:21 | |
---|
suosittelen. lävistykset on aina jees. lisäksi kielilävistys tuo suuseksiin ihan uusia ulottuvuuksia ;) Joo, varsinkin siinä alussa kun kieli on kipeä. *lips, auts, lips, auts..* youre my grind, youre my core |
vaurio 11.05.2004 10:46:08 | |
---|
sulla sitten riittää noita vasarankuvia. |
Dunga 11.05.2004 13:38:12 | |
---|
Kai sillä saa pillua. Saako siis sillä pelkällä killuttimella pillua? Olen hämmentynyt? -eksynyt partiopoika -84- It´s hard to be a tonttumies.... IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
vaurio 11.05.2004 13:40:30 (muokattu 11.05.2004 13:41:11) | |
---|
Saako siis sillä pelkällä killuttimella pillua? Olen hämmentynyt? -eksynyt partiopoika -84- kyllä läväreillä saa pillua ;) edit: testattu juttu. ainakin pari kertaa saanut, kun baarissa tulee tytöt ihastelemaan hienoja lävistyksijä :) perkele! kuka varasti allekirjoitukseni?! |
Dunga 11.05.2004 13:42:26 | |
---|
kyllä läväreillä saa pillua ;) Kiimainen partiopoika kiittää. It´s hard to be a tonttumies.... IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
vaurio 11.05.2004 13:43:20 (muokattu 11.05.2004 13:44:27) | |
---|
Kiimainen partiopoika kiittää. ei muuta kun niiitejä naamaan sit vaan. on kyllä tosi, että lävistysten kanssa pitää käyttää ns. hyvää makua. naamassa pari, kolme korua on hyvä, neljä on jo maksimi. jos niitä on enemmän näyttää tökeröltä. perkele! kuka varasti allekirjoitukseni?! |
leather rebel 11.05.2004 14:25:56 | |
---|
suosittelen. lävistykset on aina jees. lisäksi kielilävistys tuo suuseksiin ihan uusia ulottuvuuksia ;) Tätähän mä hehkutin jo tuolla aikaisemmin. Itse en kyllä mitään perkeleen reikiä oo kieleeni tökkimässä :P "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Dunga 11.05.2004 15:01:10 | |
---|
Tyttöystävällä on kielikoru, mutta harvemmin sitä pitää kun tappi on kuulemma liian pitkä...yhtenä yönä heräsin kun se nukkuessaan rapisteli sitä hampaitaan vastaan. Kaikinpuolin hieno vekotin. It´s hard to be a tonttumies.... IMIK #4 [Kyllä lähtee] |