Aihe: Silta
1 2 3 4 5 6 7 8
sticky fingers
23.07.2013 23:39:15
Sammo: Tapahtuu Turussa. Silta on Myllysilta, vaikka se on purettu. Edelman on poliisi toispuol jokkee (itä) ja vastaavasti Pääkönen on poliisi toispua jokkee (länsi). Aku Louhimies ohjaa ja käyttää maisemakvuiksi pätkiä ekasta Levottomista.

Ja Frantzen siis on tää Jokke?

Eivais, tostahan sais jonkun Ylitornio- version tehtyä sopivasti. Tai Imatra- se venäläiskaupunkisiinä -yhdistelmällä...
...
Sammo
24.07.2013 09:20:43
sticky fingers: Eivais, tostahan sais jonkun Ylitornio- version tehtyä sopivasti.

Ohjaus: Matti Ijäs
Poliisi1: Vesa Vierikko
Poliisi2: Sulevi Peltola
Ruumis: Eeva Litmanen

Alkutekstit tähän päälle:
http://www.youtube.com/watch?featur … tailpage&v=zK6C9VE9X14&t=15
"Just swimming in the sea of rubato"
Wolfgang
24.07.2013 15:37:44
Hauskoja ehdotuksia teillä. Peter Franzen. Heh. Hassu tyyppi.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Sammo
25.07.2013 09:23:03
Wolfgang: Hauskoja ehdotuksia teillä. Peter Franzen. Heh. Hassu tyyppi.

Ohjaus: Aki Kaurismäki
Silta: Pitkäsilta
Poliisi/ruumis1: Frank
Poliisi/ruumis2: Frank
Poliisi/ruumis3: Frank
Poliisi/ruumis4: Frank
Poliisi/ruumis5: Frank
Poliisi/ruumis6: Frank
Poliisi/ruumis7: Frank
Poliisi/ruumis8: Frank
Poliisi/ruumis9: Frank
Poliisi10/ruumis: Frank
Poliisi11/ruumis: Frank
Poliisi12/ruumis: Frank
Poliisi13/ruumis: Frank
Poliisi14: Frank
Poliisi15: Frank
Pekka: Markku Toikka
"Just swimming in the sea of rubato"
Kukkis 77
02.08.2013 17:51:23

Oon kyllä ehkä vähän rakastunut tohon pääosamuiaan. Ihana pöhlö :D
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Vessajono
04.08.2013 19:34:18
Kukkis 77: Oon kyllä ehkä vähän rakastunut tohon pääosamuiaan. Ihana pöhlö :D

Se on myös ihan nätti.
Lähdetkö kanssani BORNOBAARIIN?
Tellervo
06.08.2013 23:41:20
Kukkis 77: Suomalaista versiota odotellessa. Pääosissa Samuli Edelmann ja Jasper Pääkkönen. Peter Franzen esittää sitä avausjakson ruumista.

:D :D Näin meillä.
Tollo Pyllervö
Feline
12.08.2013 14:47:01
Mahtava sarja, harmittaa kun eilen en ehtinyt kattomaan telkkarista eikä kehvetti tullut areenaan ajoissa :(

Pääosamuijasta tykkään todella paljon. Elekielestä lähtien näyttelee hyvin aspergermaisesti. Yleensä nää assiroolit on vähän puutteellisia erityisesti sen suhteen. Lisäksi pystyn hyvin samaistumaan hahmoon, koska olen itse samanlainen pökkelö :/ (harkitsen vakavasti mieheniskutekniikan testaamista).
Vessajono
09.09.2013 12:48:32
Karwin: Kolmannessa jaksossa alkoi epäilyttää, että pannukakku tästä tulee. Juoni levisi toisesta jaksosta lähtien kuin varpusparvi. Loppu paljastui toiseksi viimeisessä jaksossa, ja viimeisessä kursittiin osa langoista häthätää kiinni. Mutta ei hätää. Toinen tuotantokausi häämöttää. Tuleeko tolkkua vai ei? Se selviää vain katsomalla seuraava jakso, ja sitä seuraava..

Sehän tässä oli just parasta, että se juoni levisi ja noi toisistaan täysin irralliset kuviot liittyivät lopulta kaikki jollain tavalla toisiinsa.
Lähdetkö kanssani BORNOBAARIIN?
Milkop
09.09.2013 13:08:12

Vessajono: Sehän tässä oli just parasta, että se juoni levisi ja noi toisistaan täysin irralliset kuviot liittyivät lopulta kaikki jollain tavalla toisiinsa.

Samaa mieltä, itse ainakin tykkäsin viimeisistäkin jaksoista. Enpä tiennytkään että toinenkin kausi on tulossa. Kelpaa paremmin kuin hyvin.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Ali
09.09.2013 13:26:41

Katsoin eilen kolme jakso jenkkiversiota: hyvältä vaikuttaa.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
KooAa
09.09.2013 13:29:25
Milkop: Samaa mieltä, itse ainakin tykkäsin viimeisistäkin jaksoista. Enpä tiennytkään että toinenkin kausi on tulossa. Kelpaa paremmin kuin hyvin.

Samaa mieltä minäkin, uusi kausi näytetään samaa aikaa kuin Ruotsissa.
It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. Rock'n'troll.
Karwin
10.09.2013 10:23:57 (muokattu 10.09.2013 10:52:23)

Vessajono: Sehän tässä oli just parasta, että se juoni levisi ja noi toisistaan täysin irralliset kuviot liittyivät lopulta kaikki jollain tavalla toisiinsa.

Huterasti, väkinäisesti ja leikkaus nykien, ikäänkuin olisi kiire saada homma kasaan.

Mihin August kuoli? Miksei Metten kranaatti räjähtänyt?
Elämä on nakki.
Milkop
10.09.2013 11:22:36

Karwin: Mihin August kuoli?

Happi loppui.

Miksei Metten kranaatti räjähtänyt?

Räjähtihän se.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Bongowing
10.09.2013 11:25:32
Minulle oli pienimuotoinen pettymys, että "totuusterroristin" tekojen motiiviksi osoittautui henkilökohtainen kosto ja kauna. Tuo kuvio on jo niin monesti nähty lukuisissa dekkareissa.

Karwin: Mihin August kuoli? Miksei Metten kranaatti räjähtänyt?

Hapenpuutteeseen? Räjähtihän se?
But where the heck is magenta?
Wolfgang
10.09.2013 11:48:45
Bongowing: Minulle oli pienimuotoinen pettymys, että "totuusterroristin" tekojen motiiviksi osoittautui henkilökohtainen kosto ja kauna. Tuo kuvio on jo niin monesti nähty lukuisissa dekkareissa.

"What's in the boooox!?"

Miulle ei ihan täysin auennut miten ne totuusterrorisoinnit edes siihen kostokuvioon liittyivät. Vähän turhan kompleksi suunnitelma noin muutenkin, helpommallakin olisi Jens selvinnyt.
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Vaihtovirta
10.09.2013 11:59:02
Eilen tuli katottua koko sarja kerralla ja..noh onhan tuota huonompiakin poliisisarjoja maailma täynnä..Ei nyt ehkä kaiken hehkutuksen arvoinen, mutta samaa mieltä kuin osa täällä, että kyllähän nuo asetelmat antoivat odottaa vähän erilaisempaa loppua kuin tuo puhkinäytetty kostoteema.. Pointsit kyllä siitä ettei viimeisten millisekuntien aikana jälleen kerran pelastettu sitä "viimeistä uhria" varmalta kuolemalta. Ja isoimmat pointsit kyllä siitä muijakytästä..aivan käsittämättömän hienoksi hahmoksi kirjoitettu eikä yhtään huonosti näyteltykään.

Sanotaan vaikka 3.5/5
Karwin
10.09.2013 13:53:40 (muokattu 10.09.2013 13:54:26)

Milkop: Happi loppui.

Tuo ei kyllä selvinnyt ohjelmasta. Sagan autotallista löytämässä arkussa hän ei ollut.

Räjähtihän se.

Vasta kun se oli turvallisen matkan päässä ihmisistä? Luulin Sebastianin ottaneen sokan.
Elämä on nakki.
Milkop
10.09.2013 13:56:41

Karwin: Tuo ei kyllä selvinnyt ohjelmasta. Sagan autotallista löytämässä arkussa hän ei ollut.

Eihän tämä selvinnyt oliko vai eikö.

Vasta kun se oli turvallisen matkan päässä ihmisistä? Luulin Sebastianin ottaneen sokan.

Ei kai tuollainen "kahvakranu" nyt heti räjähdäkään kun siitä päästää irti? Tai mistä minä tiedän, olenhan vain sivari.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)