Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 5109 110 111 112 113 114 115 116
novo
26.08.2013 22:37:05
http://muusikoiden.net/dyn/users/115093.jpg

Uusin meleko lailla freesinä.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Entropia666
27.08.2013 16:12:49

Hmmmm.... Kävin tuossa interraililla ja aika paljon länsieuroopassa immeiset meikäläistä mollotti. Siellä ei ihan mahottomasti tarroja näkynyt ja jos näkyi, työn jälki oli vähän hehjuum.

Sitten taasen bratislavassa ja budapestissä näkyi ihmisillä todella paljon kuvia ja laatukin oli huomattavasti parempaa. Mystistä.
"Ei se sankari jonka dada ansaitsee, vaan se jonka se tarvitsee." Täysin uudet sivut: H A J E . F I
Khassera
29.08.2013 13:37:36 (muokattu 29.08.2013 13:38:59)
Noup noup
HOLD ON A SECOND YOU BITCH IM ON THE CALCULATOR
Bluesmies
04.09.2013 21:06:21
Kertokaas tatuoinninomistajat hieman tuosta paranemisprosessista. Kauanko kesti, ettei iholta enää irronnut karstaa? Kauanko rasvailitte ja kuinka usein? Ja muutakin, mitä vain mieleen juolahtaa.
Entropia666
05.09.2013 00:09:25 (muokattu 05.09.2013 00:13:49)

Bluesmies: Kertokaas tatuoinninomistajat hieman tuosta paranemisprosessista. Kauanko kesti, ettei iholta enää irronnut karstaa? Kauanko rasvailitte ja kuinka usein? Ja muutakin, mitä vain mieleen juolahtaa.

Oma prosessi:

Tatuointi valmis, rasvat päälle, kelmu päälle.

Kotona 3-5h päästä pesu, rasvat, uusi kelmu päälle. Tällä kaavalla ekat 24h, paitsi että yöllä en herää vaihtamaan kelmua kesken unien. Kelmu jää pois tämän 24h jälkeen, suurinosa kudosnesteistä on tällöin jo vuotanut pois + rupeentuminen ei oo enää niin kriittistä.

Tämän jälkeen eka viikko 4-5x päivässä pesu + rasvaus. Ekan viikon aikana punotus ja turvotus katoaa ja viikon lopulla alkaa vanha nahka lähtemään suihkussa pois.

Toisella viikolla rasvaus+pesu 3-4x alkuviikosta ja siitä sitten vähentämään siten että viimesenä päivänä rasvaan vain kerran. Kokonaiskesto 14vrk.

Rasvana sininen helosan.
"Ei se sankari jonka dada ansaitsee, vaan se jonka se tarvitsee." Täysin uudet sivut: H A J E . F I
dinghie
05.09.2013 00:25:04 (muokattu 05.09.2013 09:50:50)
Mulla taas prosessi on paljon yksinkertasempi.

Tatuoinnin jälkeen pari tuntia kelmu päällä, sitten lopetan koko kelmun käytön, pesen ja lyön rasvat päälle. Sit iltasin ja aamusin pesu, ja rasvailen sitä mukaan kuinka nopeasti imeytyy.
Missään vaiheessa ei mitään oo tullu rupia, ja on parantunu aina kokonaan ehkä viikossa tai päivän yli.

Käytän Bepanthenia, joten kovin paksusti ei sillä tarvii lotrata.
teukka
05.09.2013 08:20:34
Mullakaan ei ole koskaan ollut kelmua kuin muutaman tunnin hakkaamisen jälkeen.
Sitten mä olen pessyt 3-4 kertaa päivässä ekan viikon suunnilleen. Sitten vähitellen tullu vähennettyä rasvailua.Varmaan 2vk tulee rasvattua säntillisesti. Ja Helosanilla koska se ei jää märän tuntuiseksi eikä haise kuten Bepanthen.
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
Jeszse
05.09.2013 09:12:48
Mä pidin viimesimmän kans kelmua kolme päivää, parani vitusti nopeemmin ku esikoinen josta otin kelmun pois tekopäivän iltana. Rupee ei tullu ollenkaan. Sinisellä helosanilla rasvasin kaks viikkoo 3-4 kertaa päivässä ja pesin haaleella vedellä ennen rasvausta, parin viikon jälkeen rasvaa kerran päivässä jos tuntu kuivalta.
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
reaper666
06.09.2013 06:35:51
kävin eilen hakee helosania apteekista. makso se pienempi purkki yli 5e. Harmittaa vaan siks et esim. agrimarketeissahan tota saa niissä isommissa tuubeissa n.2e. Mut tulee sen verran harvoin leimalla käytyä että ostaa aina ton kalliin pienen purkin mikä riittää hyvin sen pari viikkoo..
novo
07.09.2013 15:07:53
Mä käytän easyTattoo-rasvaa. Ei tartte rasvata niin useasti, ei sotke kuin Helosan ja rupeentuminen vähäisempää. On hintavaa, mutta meikä digaa. Kahessa viikossa homma paketissa. Kelmua en laita itse koskaan.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
JaaGeRMaisTeR
21.09.2013 01:28:11
novo: Mä käytän easyTattoo-rasvaa. Ei tartte rasvata niin useasti, ei sotke kuin Helosan ja rupeentuminen vähäisempää. On hintavaa, mutta meikä digaa. Kahessa viikossa homma paketissa. Kelmua en laita itse koskaan.

Maksaahan tuo netin mukaan 5€ :) Mutta pirun hyvä rasva. Ite käytän samaa tavaraa. Eikös tuossa ole samassa joku desinfioiva homma mukana. Sitä vaan on sen verran, että tarttis varmaan kysellä aikaa taas sotkettavaksi.
Theodor
22.09.2013 19:38:39
Kertokaas vähän näistä Tampereen tatskapaikoista. Sen verran oon saanu selville, että putka ja takomo ainakin on hyviä. Hervantalaiseen tatskamestaan en vie penniäkään, kun oli niin perkeleen ylimielinen tunnelma, kun kävin kyselemässä paikan päällä. Santart vaikuttaa ihan hyvältä mestalta myös.

Suosituksia/kokemuksia?
| | | | V tässä nyt sitten tämä alle kirjoitus
Jeszse
23.09.2013 07:45:43
Theodor: Hervantalaiseen tatskamestaan en vie penniäkään, kun oli niin perkeleen ylimielinen tunnelma, kun kävin kyselemässä paikan päällä.

Höhö. Sillon ku ite siellä kävin kuvaa ottamassa ni oli just lepposa meininki.

Takomoa suosittelisin sit. Sieltä ei oo omia kokemuksia, mut kerran olin hengailemassa siel ku kaveria piikitettiin, ja monet kaverit on siellä helvetin hyviä kuvia ottanu.
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
Carvel
23.09.2013 08:48:52
Theodor: Kertokaas vähän näistä Tampereen tatskapaikoista... Suosituksia/kokemuksia?

Precious tattoossa käyny ite (http://www.hexa666.com/), hyvää jälkeä, oldsköölit onnistuu, siellä on myös pari muutakin tekijää jotka ovat taitavia, kotisvuilta ei taida löytyä heidän tekemiään.

Tyttöystävä taas on käynyt Putka tattoos:issa(http://www.putkatattoos.com/), hyvää jälkeä näytti sieltä saavan, en nyt muista kuka teki hälle koska näyttää että siellä on iso lauma niitä tekemässä.

Eli molemmat on mielestäni laadukkaita ja hyviä ! Hexalle varmaan ite ku saa lähempänä rahaa.
Mirrinsane
23.09.2013 14:11:45 (muokattu 23.09.2013 14:17:20)

Takomo ja Putka on kyllä suosittelun arvoisia. Hexalle saattaa joutua jonottamaan ihan komean hetken, mutta niin melkeen kaikille semmosille, joilla kantsii käydä. Takomon Veera on vähän hidas tekemään, mutta ihan hemmetin hyvä.

e. noi liikkeet on melkeen fb:ssä enempi aktiivisia, ko omilla sivuillaan

https://www.facebook.com/Precioustattoo?rf=198343416867302
https://www.facebook.com/pages/Takomo-Custom-Tattoo/241095872611346
https://www.facebook.com/pages/Putk … o-Piercing-Official/194244243975832

preciousin fb-sivulla muidenkin ko hexan kuvia, putkan fb-sivulla ei jostain syystä oo tuomaksen tekeleitä lain. hemmetin hyvä se kyllä on.
When I have a brand new hairdo, with my eyelashes all in curls, I float as the clouds on air do.
sammyz
29.09.2013 08:07:34
Mirrinsane: Takomo ja Putka on kyllä suosittelun arvoisia. Hexalle saattaa joutua jonottamaan ihan komean hetken, mutta niin melkeen kaikille semmosille, joilla kantsii käydä.

Hexalle tällä hetkellä 1-2 viikon jonot, että ei hirveesti tarvii jonotella. Sinne vaan leimaa ottamaan!
Mirrinsane
30.09.2013 16:01:23

sammyz: Hexalle tällä hetkellä 1-2 viikon jonot, että ei hirveesti tarvii jonotella. Sinne vaan leimaa ottamaan!

oikeesti? what?
When I have a brand new hairdo, with my eyelashes all in curls, I float as the clouds on air do.
Herrasmiekkoinen
19.11.2013 10:06:44 (muokattu 19.11.2013 10:07:10)
Tänään kunniaa Iron Maidenille ja Eddien kauniit kasvot jalkaan. Nelisen tuntia vielä, meinaa alkaa jännitellä, onhan tuosta viime tatuointikerrastakin jo melko tarkasti vuosi aikaa...:D

E: 3 päivää vajaa vuosi
ahvenonkala
03.01.2014 22:55:03

Auttakaa miestä mäessä:

Tiedättekö löytyykö Suomen maasta vastaavaa taiteilijaa kuin tämä internetin ihmeellisestiä maailmasta bongaamanani Ivana: http://instagram.com/ivanatattooart ? Hällä olisi juuri sellainen tyyli jonka soisin kuvan minulle tekevän. Olisi tulossa Eurooppaan alkuvuodesta, mutta liput + majoitukset + itse kuva tulisi mahdollisesti vähän turhan kalliiksi. Olen yrittänyt etsiä suomalaisten tatuointifirmojen sivuilta taiteilijaa jolla olisi vastaava tyyli, mutta huonoin tuloksin.

Jos tiedät henkilön joka hallitsee vastaavan vesiväri/graafinen/jnejne tyylin, vinkkaathan köyhää opiskelijaa.

Kiitos.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)