Scrobble 11.08.2013 04:33:47 | |
---|
randomrokkari: sit suomalainen 90luvun rock skene tehosekotin teki kovii hittei mm kaukaisimalle rannalle ja siittä parhaan coverin mitä kukaan on vetänyt on löllylässy suklaapoika jonne aaron aka negativen poika tyttö mut nii kova veto et pakko digauttaa metrimakee :D Ehkä hienoin lause jonka olen koskaan lukenut mnetissä. There's only two things I hate in this world. People who are intolerant of other people's cultures and the Dutch.
Michael Caine |
irtakirta 24.08.2013 21:36:44 | |
---|
Placebo - Running Up That Hill
Tästä voidaan toki olla montaa mieltä, mutta kyllä Brian Molkon sovitus Kate Bushin kappaleesta iskee muhun paremmin. |
sustain65 24.08.2013 23:56:48 | |
---|
irtakirta: Placebo - Running Up That Hill
Tästä voidaan toki olla montaa mieltä, mutta kyllä Brian Molkon sovitus Kate Bushin kappaleesta iskee muhun paremmin. Meillä on sitten aika erilainen maku. Ei tuo cover nyt ihan hirveä ole, mutta yhtyeen laulaja (puhuja) ei ole häävi. |
irtakirta 25.08.2013 12:46:20 | |
---|
sustain65: Meillä on sitten aika erilainen maku. Ei tuo cover nyt ihan hirveä ole, mutta yhtyeen laulaja (puhuja) ei ole häävi. Pientä opettelua vielä tän saitin käyttö, piti lainata niin annoin plussaa kirjoituksestasi:D. Mutta joo, uskon ettei moni yhdy samaan mielipiteeseen. En itse yleisesti pidä kovin monesta naislaulajasta. |
sustain65 25.08.2013 18:19:57 | |
---|
irtakirta: Pientä opettelua vielä tän saitin käyttö, piti lainata niin annoin plussaa kirjoituksestasi:D. Mutta joo, uskon ettei moni yhdy samaan mielipiteeseen. En itse yleisesti pidä kovin monesta naislaulajasta. Kiitosta vaan plussasta. Minulle kun taas Kate on yksi musiikin jumalattarista ja muutenkin kuuntelen paljon naislaulajia. Makuasioitahan nämä, mutta nehän ovat juuri niitä asioita mistä voi kiistellä. |
Yallup 27.08.2013 10:00:09 | |
---|
Tina Turnerin Proud Mary on parempi kuin CCR:n originaali. Varsinkin se loppurevittely on rajua kamaa. "Tosta se taitaa lähteä.." |
jukkajylli 28.08.2013 13:18:41 | |
---|
Yallup: Tina Turnerin Proud Mary on parempi kuin CCR:n originaali. Varsinkin se loppurevittely on rajua kamaa. Ei minusta. Laulaakin mita sattuu "proud mary keep on burning.." BOILING.. hoyrykattilassa kiehuu.. ei se kirnu pala soihtuna keskella mississippia -kele.. joojoo on se hieno versio, mutta silti.. I'm not the one to blame |
Kiukkuli 28.08.2013 14:49:22 | |
---|
jukkajylli: Ei minusta. Laulaakin mita sattuu "proud mary keep on burning.." BOILING.. hoyrykattilassa kiehuu.. ei se kirnu pala soihtuna keskella mississippia -kele.. joojoo on se hieno versio, mutta silti.. Täh? Kaikissa lyriikkaversioissa jotka nopsaan katsoin täältä internetin ihmeellisestä maailmasta kyllä lukee burning. Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitä täällä. -Fusione- |
Numb 28.08.2013 15:14:43 | |
---|
Kiukkuli: Täh? Kaikissa lyriikkaversioissa jotka nopsaan katsoin täältä internetin ihmeellisestä maailmasta kyllä lukee burning. Fogertyn pyöreä intonaatio kuulostaa kyllä vähän "boilingilta". Ja "turning" "toilingilta": http://www.youtube.com/watch?v=kOfHOMpU4iE Mut mä luulen että JF olis korjannut maailmaa, jos se olis toiling ja boiling :) |
jukkajylli 28.08.2013 15:24:36 | |
---|
Numb: Fogertyn pyöreä intonaatio kuulostaa kyllä vähän "boilingilta". Ja "turning" "toilingilta": http://www.youtube.com/watch?v=kOfHOMpU4iE Mut mä luulen että JF olis korjannut maailmaa, jos se olis toiling ja boiling :) Joo. Han on itseasiassa maininnut asiasta. En tieda mista loytyy haastis. I'm not the one to blame |
Numb 28.08.2013 15:32:20 | |
---|
|
jukkajylli 28.08.2013 15:56:58 | |
---|
Numb: Tossa ainakin vetää itte livenä burning ja turning :) http://www.youtube.com/watch?v=xQFH0SqdKJ0 Pakko myontaa, etta kaikki info netissa viittaa asian olevan kuten sanot. Hitto, ku loytais sen haastattelun, jossa fogerty puhuu biisistaan tehdyista covereista.. I'm not the one to blame |
sustain65 28.08.2013 22:00:58 | |
---|
Yallup: Tina Turnerin Proud Mary on parempi kuin CCR:n originaali. Varsinkin se loppurevittely on rajua kamaa. Jep, ihan selkeesti. |
Funkånaut 29.08.2013 00:56:36 | |
---|
sustain65: Jep, ihan selkeesti. Siis, molemmissa on puolensa. En osaa itse sanoa, että kumpi on parempi. Turnerin versioon liittyy parempia muistoja, mutta... "What do you think the next happen now?" - Jari "Sporde" Porttila
Kuuntelen tämmöistä |
Yallup 29.08.2013 08:39:59 | |
---|
"Tosta se taitaa lähteä.." |
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Roku 08.09.2013 15:43:09 | |
---|
|
novo 13.09.2013 00:55:59 | |
---|
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
M4ss3 m/ 08.10.2013 15:56:22 | |
---|
musta ripulihevikitara |
Wradlin 08.10.2013 16:07:27 | |
---|
M4ss3 m/: http://www.youtube.com/watch?v=AAu1X6mxDsA Snarea lukuunottamatta paljon tykimmät soundit. Ei jatkoon. Hyvä esimerkki siitä miten tehdään huono cover soittamalla alkuperäisversio uudelleen munattomalla laulajalla ja nykyaikaisilla tumppusoundeilla ilman mitään omaa. Tästä puuttuu se jokin ja se tekee siitä sen. |