Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: CHARVEL MERKKISET KITARAT
1
mr.jorma
08.09.2013 11:34:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olen ajatellut http://www.thomann.de/fi/charvel_dst1_fr_sw.htm tuollaista kitaraa mutta en ole ikinä soittanut charvel merkkisellä kitaralla joten kannattaakohan tuollaista ostaa? onko hyvät soundit ja onko ylipäätään hyvä soittaa?
 
Stigmeister
08.09.2013 11:40:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mr.jorma: olen ajatellut http://www.thomann.de/fi/charvel_dst1_fr_sw.htm tuollaista kitaraa mutta en ole ikinä soittanut charvel merkkisellä kitaralla joten kannattaakohan tuollaista ostaa? onko hyvät soundit ja onko ylipäätään hyvä soittaa?
 
Itse ainakin pidän Charveleista ja kannatan moisen ostoa , tuosta mallista en osaa sanoa, U.S.A Starissa tuskin menee rahat hukkaan mutta tonnin saa laittaa lisää hintaakin. Model 3, Charvel 475, San Dimas style PRO MOD, Model 6 tullut koluttua läpi.
 
World can be a cruel place for an honest man.
JaaGeRMaisTeR
08.09.2013 11:44:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Charveleihin kannattaa rahansa laittaa :) Hyviä kitaroita ovat.
 
s8na
08.09.2013 12:10:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missäs nää desolationit on väännetty kasaan? Vanhat japsit on kyllä ollu omaan mieleen, mutta en tiiä onko näillä mitään yhteistä.
 
zedder
08.09.2013 12:13:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

s8na: Missäs nää desolationit on väännetty kasaan? Vanhat japsit on kyllä ollu omaan mieleen, mutta en tiiä onko näillä mitään yhteistä.
 
Kiinan kansantasavallassa.
 
Mitä kävi, ketä tietää.
lavaamo
08.09.2013 12:47:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytit sitten isot kirjaimet otsikossa loppuun?
 
✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «