Herra Rapu 10.05.2004 12:36:23 | |
---|
Kyllä duunarit on huomioitu. Jos arkipäivä, niin aloitus aikaisintaan klo 17. Eli helatorstain jälkeistä viikonloppua ehdotat? Juu sillon oon juuri mökillä hela veckoslutet. Mielellään kyllä haluaisin mukaan, mutta tuo on ainakin hyvä ajankohta päästä kitaristista eroon. :) |
baron 10.05.2004 12:46:49 | |
---|
Juu sillon oon juuri mökillä hela veckoslutet. Mielellään kyllä haluaisin mukaan, mutta tuo on ainakin hyvä ajankohta päästä kitaristista eroon. :) Kuule, kyllä tämäkin pienviljelijä on sinä viikonloppuna mökillä eli ei se ainakaan, varsinkin kun sain perjantain järjestettyä itselleni vapaaksi. Mulla on kaksi isoa remonttia seuraavalla viikolla eli täytyy vähän "kylmäharjoitella" sähkövasaran ja sähköhöylän kanssa. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Juu eiköhän tässä joku väli keksitä. Onko muiden aikatauluista enempää tietoa? |
BaariMikko 10.05.2004 13:16:22 | |
---|
No mulla on oikeastaan koko toukokuun viikonloput kiinni... "Only people can change the world" -Yoko Ono |
Harry Potter 10.05.2004 23:23:03 | |
---|
Mulle käy kaikki! Tosin uskon jo että vuoden päästä mulla on niin paljon konsertteja etten ehtisi! |
Fuzzy Boner 10.05.2004 23:43:36 | |
---|
Mulle käy kaikki! Tosin uskon jo että vuoden päästä mulla on niin paljon konsertteja etten ehtisi! Uskon! (Käänteismaailmassa) Pysäkki 10 ja 2/3. Sieltä löytyy sun keikat |
Eddy 17.05.2004 06:00:02 | |
---|
Uskon! (Käänteismaailmassa) Pysäkki 10 ja 2/3. Sieltä löytyy sun keikat Tosta ku ottaa vittuilut pois,ni ei paljoo jää. :-) Koskettelen soittimia... |
Herra Rapu 17.05.2004 09:58:39 | |
---|
Kuulin huhun että Fuzzy on Seppo ja Seppo on H. Potter. |
Juho L 17.05.2004 12:23:30 | |
---|
Kuulin huhun että Fuzzy on Seppo ja Seppo on H. Potter. Eli intuitiivisella päättelyllä Fuzzy = H. Potter. Kääpiöt ovat Juha Miedon pienoismalleja.
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Fuzzy Boner 17.05.2004 16:08:21 | |
---|
Eli intuitiivisella päättelyllä Fuzzy = H. Potter. ehei.. Minä en ole synavelho. Huispaajat löytyy ihan muualta |
Harry Potter 17.05.2004 16:45:57 | |
---|
Kuulin huhun että Fuzzy on Seppo ja Seppo on H. Potter. MITÄ Vitua?!? Älkää oikeesti sotkeku mua mihinkään väsyneisiin sepeihin tai Fuzzy Boneriin! Olen synavelho, ihan omat kuviot! Huispaus ja synavelhous kunniaan! Huispauksen ruhtinas! |
Fuzzy Boner 17.05.2004 16:53:01 | |
---|
MITÄ Vitua?!? Älkää oikeesti sotkeku mua mihinkään väsyneisiin sepeihin tai Fuzzy Boneriin! Olen synavelho, ihan omat kuviot! Huispaus ja synavelhous kunniaan! Onks Potteri ollu vähään aikaa Frodon ja Pippinin kans keikkoja? |
Harry Potter 17.05.2004 16:54:37 | |
---|
Onks Potteri ollu vähään aikaa Frodon ja Pippinin kans keikkoja? Meniköhän nyt sedällä sadut sekaisin? Voi teitä tavallisia kuolevaisia... Huispauksen ruhtinas! |
Herra Rapu 17.05.2004 16:59:48 | |
---|
Meniköhän nyt sedällä sadut sekaisin? Voi teitä tavallisia kuolevaisia... Mä oon nähny ekan Harry Potterin. Siinä jätkä oli aika separi. |
ville viaton 18.05.2004 09:42:23 | |
---|
Onkos siitä päivämäärästä tullut päätöstä. Määki nimittäin haluan mukaan jamittelemaan... Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen!!! |
baron 18.05.2004 09:44:15 (muokattu 18.05.2004 09:45:55) | |
---|
Onkos siitä päivämäärästä tullut päätöstä. Määki nimittäin haluan mukaan jamittelemaan... Päivämäärä vielä auki, odotellaan terassisäitä. Viikonloput diskattu, joku arki-ilta/iltapäivä kesäkuun alkupuolella. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
ville viaton 18.05.2004 09:50:04 | |
---|
Päivämäärä vielä auki, odotellaan terassisäitä. Viikonloput diskattu, joku arki-ilta/iltapäivä kesäkuun alkupuolella. Sehän sopii, jotten sanoisi, täydellisesti. En omista Motifia, mutta voin tuoda Saksasta ostamani lelusamplerin mukaan. Se toimii pattereilla. Wovon man nicht sprechen kann, darüber muss man schweigen!!! |
baron 18.05.2004 09:56:14 | |
---|
Sehän sopii, jotten sanoisi, täydellisesti. En omista Motifia, mutta voin tuoda Saksasta ostamani lelusamplerin mukaan. Se toimii pattereilla. Sähköt on kyllä luvassa firman puolesta eli ota muuntaja mukaan, patterit säästyy. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
ville viaton 25.05.2004 11:01:34 | |
---|
Sähköt on kyllä luvassa firman puolesta eli ota muuntaja mukaan, patterit säästyy. Saako kysyä mikä terassi on kyseessä? Jos ei tässä tohdi niin vaikka pikaviestillä... Taidanpa vaihtaa allekirjoitustani. |
baron 18.07.2004 00:49:30 | |
---|
Mun nimmarit voisi olla hyvä terassijamipäivä. Tilaisuus pienimuotoinen, vain puolet siitä, mitä M-net miittiin. Kohtapuoleen ilmoittautumislista palstalle, 50 viimeistä pääsee mukaan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |