The Clansman 12.11.2011 00:57:45 | |
---|
Oulu odottaa itselläni, toivottavasti ei kirjoitukset tai mitään muuta ole samalla ajankohdalla. |
UltimateGreedo 17.11.2011 23:08:51 | |
---|
The Clansman: Oulu odottaa itselläni, toivottavasti ei kirjoitukset tai mitään muuta ole samalla ajankohdalla. Ainakin kirjotukset loppuu maaliskuussa. Pakkohan ainakin yhdelle noista keikoista on mentävä. Uutta levyä ei ole vielä hallussa, mutta kohta... |
KillingMachine 18.11.2011 01:33:41 | |
---|
Hemmetin kova levy, parempi kuin Köld. Mutta miksi tupla-levy? Koko pakettihan olis mahtunu yhelle disketille kun pituutta on 77 minuuttia, vaikka tarkotus nyt varmaanki oli jakaa kahteen osaan tämä kokonaisuus. Jos muutaman täytebiisin olis tiputtanu niin tää olis kilpaillu parhaasta Solstafirin levystä Masterpiece of Bitternessin kanssa. Muuten on kyllä taas kerran saatu upotettua täyteen upeita säveliä ja trippailevaa tunnelmaa. Takuulla paikalla keikalla. |
pehko 18.11.2011 11:02:15 | |
---|
harmi vaan, että esim. viimevuonna turun klubilla oli aivan hirveen paskat soundit. mestan pa-on täysin ylimitotettu tilaan nähden. toisin kun s-osiksella vuotta aikasemmin oli niin vitun timanttiset soundit että oksat pois. |
arsu 22.11.2011 19:22:02 (muokattu 22.11.2011 19:39:23) | |
---|
pehko: kaveri väitti että pändi on kopio Sentencedin alkuajoilta... Hassu kun mä joskus aattelin tutustua bändiin, hain juutuubista ja ekana tuli Köld. Pari minuuttia kuuntelin ja aattelin et mitäs vtn Amokkia tää nyt on? Varsinkaan laulaja ei nappaa yhtään, vielä kun horisee mitä lie ni eihän tällaista jaksa. No nyt jostain huomasin että uutta levyä on pukannut, hakuun ja nyt tuli ekana biisinä eteen levyn päättävä Djákninn. Ihmettelin et onkos tää nyt sama bändi kun on jessuksen loistava biisi. Kuuntelin pari biisiä lisää, ja myös pari biisiä Köld-albumilta. Lähtihän nämä molemmat levyt heti tilaukseen, tää on tätä kun dissaa bändin muutaman minuutin pätkän perusteella. En tunnusta tätä yleensä harrastavani, mut kiva on joskus tajuta oma tyhmyytensä. Jos ylihuomenna sais fyysistä kiekkoa lautaselle, hemmetin hyvältä vaikuttaa. All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed. -Brant Bjork |
pehko 22.11.2011 21:30:17 | |
---|
arsu: Hassu kun mä joskus aattelin tutustua bändiin, hain juutuubista ja ekana tuli Köld. Pari minuuttia kuuntelin ja aattelin et mitäs vtn Amokkia tää nyt on? Varsinkaan laulaja ei nappaa yhtään, vielä kun horisee mitä lie ni eihän tällaista jaksa. No nyt jostain huomasin että uutta levyä on pukannut, hakuun ja nyt tuli ekana biisinä eteen levyn päättävä Djákninn. Ihmettelin et onkos tää nyt sama bändi kun on jessuksen loistava biisi. Kuuntelin pari biisiä lisää, ja myös pari biisiä Köld-albumilta. Lähtihän nämä molemmat levyt heti tilaukseen, tää on tätä kun dissaa bändin muutaman minuutin pätkän perusteella. En tunnusta tätä yleensä harrastavani, mut kiva on joskus tajuta oma tyhmyytensä. Jos ylihuomenna sais fyysistä kiekkoa lautaselle, hemmetin hyvältä vaikuttaa. itse joskus kuuntelin Masterpiece of Bitternesiä, en ollu siis ko. pändiltä mitään aikasemmin kuullu, niin kun heti ekassa biisissä lähtee jotain kiljuntaa alkuun ja sit perus viikinkihevi riffit, olin että mitäs vitun paskaa tämä nyt on....onneksi se loppu lyhyeen ja loppu levy(t) on silkkaa timangia! ehdottomasti yksi omia suosikki orkestereita nykyään. |
minidriver 26.11.2011 19:25:37 | |
---|
Nyt on pakko myöntää että olen täysin myyty uutukaisen edessä. Olen pihalla näistä raskaamman sarjan veivaajista niinkuin nykyään kaikesta muustakin, mutta päätin parin lukemani jutun perusteella ostaa levyn. Olen ymmälläni, paras pitkään aikaan kuulemani levy on islanniksi laulettua viikinkimetallitrippailua (tai mitä vihtua sitten onkaan)... Hä? Isi |
Herrah 26.02.2012 19:41:59 | |
---|
Muistakaa ostaa liput keikalle?! Nyt soi SHE DESTROYS AGAIN ja ihan järetön ralli + pihevi |
A.l 26.02.2012 23:04:03 | |
---|
Tästä tuli kertaheitolla sydämeni musiikkia. Harmi vaan miten Köldin vinyyli on mielestäni masteroitu ihan räkään asti, jotta ei varmasti jää epäselväksi miten kovalla kitara soi. Onko muilla tästä kokemusta? On Lukalan Joonan nimi meikäläisellä varoitusvärein korvamerkattu. |
UltimateGreedo 20.04.2012 18:57:49 | |
---|
Oli se mahtava ja tyylikäs. Kiertuepaitakin makein ikinä! Maanantaina uudestaan. |
Herrah 20.04.2012 22:02:12 | |
---|
Huomenna Team Joensuu tulee Lutakkoon aiheuttamaan pahennusta ja toivebiisejä olis Melrakkablus, Ritual of Fire ja She Destroys Again! |
Exhausted 21.04.2012 13:41:54 | |
---|
Eilinen keikka oli hyvä. Aika lailla odotukset täyttävä. Leppoisan oloisia islantilaisia cowboyita |
Mebrick 21.04.2012 13:52:17 | |
---|
Harmittaa kyllä hitosti etten päässyt näkemään.... Vaikka levyltä äänimaailmat on upeita ja fiilikset sinkoilee, livenä kylmät väreet nousisivat uusiin sfääreihin. |
kkaarre 25.04.2012 20:23:39 | |
---|
Mystisen hyvä tämä viimeisin levy. Harmittaa kun en viime perjantaina vaivautunut Tampereelle tsekkaamaan bändiä.. Mun pitäis pitää turpani kiinni. |
Terry Pantheras 27.04.2012 14:50:53 | |
---|
Mitenkäs sitä on tämmösen bändin missannut??? Svartir Sandar kuuntelussa ja helvetti, että kuulostaa hyvältä. *kvarts* |
pehko 27.04.2012 15:40:04 | |
---|
Terry Pantheras: Mitenkäs sitä on tämmösen bändin missannut??? Svartir Sandar kuuntelussa ja helvetti, että kuulostaa hyvältä. kannattaa siis kuunnella Köld ja Masterpiece of Bitterness niin sun pää luultavasti räjähtää. On meinaan hyviä. So I can sleep sleep sleep or maybe I'll just sit in the car |
lifer 03.05.2012 18:22:57 | |
---|
tampereen keikka oli kyllä. kyllä, oli. hienoa nähdä, kuinka uusi musiikki voi mennä ihon alle ja viedä mukanaan. hyvää musiikkia on sittenkin tehty vielä näinä aikoina. |
Emplate 04.09.2013 13:05:34 | |
---|
|
pehko 04.09.2013 14:11:24 | |
---|
|
Lippu Tampereen keikalle ostettu. |