IsoG 09.05.2004 18:55:56 | |
---|
Rock 'n Roll = Kallio ja pyörähdys |
Lauri666 09.05.2004 19:08:56 | |
---|
Noista ehdottomasti V-ampire. Löytyy mallinuksia, efektejä ja viritnmittari samasta paketista. Ja vielä halpa. Ei varmastikaan ole hyvä treeneissä, joissa pitää huudattaa, mutta kotona erittäin kätevä peli hinta/laatu-suhteeltaan. Mallinukset vielä ovat hyviä, vaikka kaikki eivät tietenkään vastaa alkuperiäisiä. Efektejä löytyy tarpeeksi ja säätövaraa löytyy. Osta räkistä kamaa!! (efekti, pääteaste..6U räkki) |
Numbie 09.05.2004 20:09:24 | |
---|
Spideriin kallistuisin minä, häviää V-ampirelle soundien määrässä, mutta laadussa meneekin sitten kirkkaasti ohi, kahdesta muusta ei ole kokemusta. |
JM 09.05.2004 20:50:25 | |
---|
Spideriin kallistuisin minä, häviää V-ampirelle soundien määrässä, mutta laadussa meneekin sitten kirkkaasti ohi, kahdesta muusta ei ole kokemusta. Samaa mieltä. Kokeilin joskus ihan pidemmän aikaa juuri tuota hämistä ja hyvät saundit siitä sai. Varsinkaan jos ei ole pakko-olla-marsustäkki- miehiä niin eiköhän tuolla ainakin kotioloissa pärjää. Spiderissa on tietysti ihan kelpo lähdötkin eli nauhoittelu tms. onnistuu myös ilman suurempia ongelmia. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
superfly 09.05.2004 20:53:09 | |
---|
Spideriin kallistuisin minä, häviää V-ampirelle soundien määrässä, mutta laadussa meneekin sitten kirkkaasti ohi, kahdesta muusta ei ole kokemusta. Testasin molempia tuossa taannoin, mutta mun korvaan kyllä Spideri kuulosti aika lailla huonommalta. Testaa itse kumpi sinua miellyttää, soundit on aina makuasioita. Harppu on alaston piano |
Jucciz 09.05.2004 21:10:27 | |
---|
Ilmaisena vinkkinä: Säästä pari sataa ja hommaa Tech 21 Trademark 60. Parempaa mallintavaa saa hakea. Täysin analoginen, hyvä, lämmin soundi, kevyt kantaa ja kestävä rakenne. Et tule katumaan. Digitaalihärpäkkeet on digitaalihärpäkkeitä. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Numbie 09.05.2004 21:21:53 | |
---|
Ilmaisena vinkkinä: Säästä pari sataa ja hommaa Tech 21 Trademark 60. Parempaa mallintavaa saa hakea. Täysin analoginen, hyvä, lämmin soundi, kevyt kantaa ja kestävä rakenne. Et tule katumaan. Digitaalihärpäkkeet on digitaalihärpäkkeitä. Rakastelen pilkkua hieman, analogilaitteista taidetaan käyttää termiä "emuloiva" mallintavan sijaan. |
Kapane 09.05.2004 21:30:59 | |
---|
laney tf100 mua ei huvita enää yhtään mikään.
[Kyllä Lähtee] |
vaikeamuistaa 09.05.2004 21:32:52 (muokattu 09.05.2004 21:44:43) | |
---|
Tuo Behringer GMX212 V-Tone on kopio Tech 21:n Trademark -vahvistimista. Mallinnus on toteutettu analogisesti, efektit digitaalisesti. Viritin on. Kaiuttimina kaksi 12" Jenseniä. En ole itse kokeillut, joten en voi kummemmin kommentoida. Lisätietoa: http://www.behringer.com/GMX212/index.cfm?lang=ENG |
mongoloidi 09.05.2004 21:54:36 | |
---|
Kylä mie ottasin noista neljästä ton hämähäkin. Nuista Behringereistä (lukuunottamatta v-amp kakkosta) ja Zoomeista miulla on VAAN huonoja kokemuksia. Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
BenGlenton 09.05.2004 22:25:48 | |
---|
Behringerin Trademark 10 -kopio on oivallinen peli, joten suosittelisin tsekkaamaan tuon GMX:n... http://www.supremecourtband.fi |
Mulkero 09.05.2004 23:28:17 | |
---|
Noista muista en niin tiedä, mutta itse omistan Spider II 212:n ja tuo mainitsemasi pienempi versio lienee soundeiltaan aika pitkälti samaa. Olen ollut tyytyväinen, joskin lähinnä suuremmilla voimakkuuksilla tuo kone (212) pääsee oikeuksiinsa. Oikeastaan mitään suurempaa negatiivista sanottavaa en keksi.. Ilman kunnollista säätöä särö saattaa olla paikoin hieman liian päällekäyvä, mutta tätäkään en pidä ongelmana. |
Minulta myös ääni GMX:lle (ja on kokemustakin GMX110:stä). GMX:n analoginen emulointi (joka on häpeämättömästi kopioitu Tech21:ltä) on jotain aivan muuta kuin mikään digitaalimallinnin, jota olen kokeillut. Käy testaamassa. Tai kuuntele ääninäytteet Tech21:n kotisivuilta: http://www.tech21nyc.com/Noista Sansamp GT2 ja Trademark 10 ovat soundeiltaan lähinnä vastaavat GMX:ien kanssa. Behringereihin kannattaa kuitenkin suhtautua varauksella. Niiden laatua ja luotettavuutta on parjattu paljon, varmasti pääosin aiheesta. Mutta jos budjetti on mikä on ja uskaltaa ottaa riskin, niin uskoisin, että tuohon hintaan ei parempia soundeja saa. |
mikko1 10.05.2004 09:17:36 (muokattu 10.05.2004 09:17:48) | |
---|
Sen perusteella mitä minä olen V-ampirella soittanut niin sillä voi kyllä heittää vesilintua. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Hanok 10.05.2004 10:21:48 | |
---|
Säästä pari sataa ja hommaa Tech 21 Trademark 60. Parempaa mallintavaa saa hakea. Täysin analoginen, hyvä, lämmin soundi, kevyt kantaa ja kestävä rakenne. Et tule katumaan. Digitaalihärpäkkeet on digitaalihärpäkkeitä. Kannattaa tosiaan harkita tätä. Yksi mahdollisuus olisi kyllä pitää Valvestate ja ostaa sen seuraksi vaikka Pod tai V-amp.
|