Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suhr Riot tyylistä fuzzia
1
jniska
07.01.2011 18:36:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etsiskelen vähän Suhr Riot tyylistä, mutta HALVEMPAA fuzzia tai distortionia.
Eli tähän tyyliin:
http://www.youtube.com/watch?v=V9Z1Yti-5WY
 
Vähempikin gaini riittää, mutta lämminsaundinen pitäisi olla. Hintaluokka alta 200 €.
Ehdotelkaa ja perustelkaa.
 
Laiha Lissu oli paras.
Kimmo72
29.08.2013 23:03:30 (muokattu 29.08.2013 23:07:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin minäkin. Tai mistäs näitä Suhreja saa halvalla? Kuulosti niin vietävän hyvältä
http://www.youtube.com/watch?v=Gu8gpVbSLTU
http://www.youtube.com/watch?v=Feyne-dQxjg
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Gabe
29.08.2013 23:14:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jniska: Etsiskelen vähän Suhr Riot tyylistä, mutta HALVEMPAA fuzzia tai distortionia.
Eli tähän tyyliin:
http://www.youtube.com/watch?v=V9Z1Yti-5WY
 
Vähempikin gaini riittää, mutta lämminsaundinen pitäisi olla. Hintaluokka alta 200 €.
Ehdotelkaa ja perustelkaa.

 
Jos suomalainen käsityö kelpaa niin kysäise ihmeessä Jaskalta paljonko joku tämän tyylinen maksaisi: http://www.musicgarage.fi/ veikkaukseni olisi että pysyy budjetin sisällä. Hittolainen, pitäisi joku päivä laittaa Jaskalle viestiä. Olisi pari hyvää ideaa toteutettavaksi. :)
Jucciz
30.08.2013 00:07:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen verran uskallan uumoilla, että Jaskasta todellakin kuullaan vielä - nykyistä isommassa mittakaavassa. Jos jonkun kanssa työn laatu, palvelualttius ja sujuva viestintä kohtaavat samalla kertaa, niin nimenomaan tässä tapauksessa.
 
Sanokaa mun sanoneen.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Gabe
30.08.2013 00:29:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Sen verran uskallan uumoilla, että Jaskasta todellakin kuullaan vielä - nykyistä isommassa mittakaavassa. Jos jonkun kanssa työn laatu, palvelualttius ja sujuva viestintä kohtaavat samalla kertaa, niin nimenomaan tässä tapauksessa.
 
Sanokaa mun sanoneen.

 
Voin allekirjoittaa tämän täysin. Eikä tuotteiden hintakaan ole mitenkään järkyttävä ainakaan laatuun verrattuna.
Tami
30.08.2013 08:41:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jniska: Etsiskelen vähän Suhr Riot tyylistä, mutta HALVEMPAA fuzzia tai distortionia.
Eli tähän tyyliin:
http://www.youtube.com/watch?v=V9Z1Yti-5WY
 
Vähempikin gaini riittää, mutta lämminsaundinen pitäisi olla. Hintaluokka alta 200 €.
Ehdotelkaa ja perustelkaa.

 
Vaikka edustatkin "butiikki"-kansanosaa niin parempaa odotellessa kantsii kokeilla Mooerin SOLO ja Joyon US dream. Noi on halpiksia, mutta oman rankemman särön paikan hoitaa tuo Mooeri ja joyo on jemmassa. Mulla oli tuo suhr muinoin ja nyt muistikuvien perusteella pitäisi kyllä tehdä rinta-rinnan (Boob to Boob)-testi tuon Mooerin kanssa, sillä kovin samanoloiset laitteet ovat....
 
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Myrkky Nuoli
30.08.2013 12:46:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tami: Vaikka edustatkin "butiikki"-kansanosaa niin parempaa odotellessa kantsii kokeilla Mooerin SOLO ja Joyon US dream. Noi on halpiksia, mutta oman rankemman särön paikan hoitaa tuo Mooeri ja joyo on jemmassa. Mulla oli tuo suhr muinoin ja nyt muistikuvien perusteella pitäisi kyllä tehdä rinta-rinnan (Boob to Boob)-testi tuon Mooerin kanssa, sillä kovin samanoloiset laitteet ovat....
 
Eikös tuo Mooer SOLO oo nimenomaan Suhr Riot klooni? Mooerit mitä oon kokeillut on pääasiassa ollut kyllä hyvää kamaa. OCD ja RAT kloonit oon kokeillut rinta rinnan orkkiksen kanssa ja sain kyllä tismalleen ne haluamani jutut irti molemmista.
 
Jaskan hehkutusviestejä komppaan 100% Oon käynyt paikan päällä yhden pedaalin modauttamassa, lähellä kun asuu ja mulla on myöskin hänen käsialaansa oleva Rangemaster-klooni. Eikä ulotu pelkästään pedaaleihin miehen tietämys. Tekee isompiakin remppoja ja modauksia vahvistimista ties mihin. mm. tiedän tehneen helvetillisiä konkkaremppaa paikallisen ammattilaisstudion tiskiin.
 
Vilpittömästi suosittelen ja hinnat ovat boutique-kamaksi hyvin reiluja.
 
Laulava Kylätohtori
30.08.2013 13:08:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrkky Nuoli: Jaskan hehkutusviestejä komppaan 100% ... ja mulla on myöskin hänen käsialaansa oleva Rangemaster-klooni...
 
Komppia. Mulla on myös (?) Texas Ranger, se on kyllä kerta kaikkiaan laatuvehje. Niin maukas soundi, että ei voi kuin ihmetellä... ;)
 
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Myrkky Nuoli
30.08.2013 13:14:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Komppia. Mulla on myös (?) Texas Ranger, se on kyllä kerta kaikkiaan laatuvehje. Niin maukas soundi, että ei voi kuin ihmetellä... ;)
 
Se muutes on! Itse buustaillen sillä AC30CC2 mötikkää ja ristus, että toimii.
 
McNulty
30.08.2013 14:31:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrkky Nuoli: Se muutes on! Itse buustaillen sillä AC30CC2 mötikkää ja ristus, että toimii.
 
Miulla on Jaskan tekemä Range-klooni VOX AC4:n edessä ja on se vaan niin ihanan kiva. Tosin, mä ymmärrän kyllä ettei kaikki hiffaa Rangea "efektinä" tai boosterina. Vei meinaan minultakin aikaa pureutua kyseisen purkin sielunelämään ja löytää sieltä "se juttu". Meinasin jo yhteen väliin myydä koko purnukan, mutta nyt en luopuisi kyllä suurestakaan summasta :)
 
The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men.
Myrkky Nuoli
30.08.2013 23:21:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McNulty: Miulla on Jaskan tekemä Range-klooni VOX AC4:n edessä ja on se vaan niin ihanan kiva. Tosin, mä ymmärrän kyllä ettei kaikki hiffaa Rangea "efektinä" tai boosterina. Vei meinaan minultakin aikaa pureutua kyseisen purkin sielunelämään ja löytää sieltä "se juttu". Meinasin jo yhteen väliin myydä koko purnukan, mutta nyt en luopuisi kyllä suurestakaan summasta :)
 
Se on kyllä hyvin tietynlaisena ja sillä on helppo vetää kaikki päin helvettiä, mutta meikälle osu ja uppos kyllä suoraan pakasta komiasti :)
 
Dr. Muff
01.09.2013 10:30:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jniska: Etsiskelen vähän Suhr Riot tyylistä, mutta HALVEMPAA fuzzia tai distortionia.
Eli tähän tyyliin:
http://www.youtube.com/watch?v=V9Z1Yti-5WY
 
Vähempikin gaini riittää, mutta lämminsaundinen pitäisi olla. Hintaluokka alta 200 €.
Ehdotelkaa ja perustelkaa.

 
No jos riotin haluat niin osta riot. Eiköhän parilla satkulla saa uuden, kandee ainakin kysyä Custom Soundsilta. Jos ei irtoa sieltä, tilaa ulkomailta, saa reilusti alle ton budjetin.
 
Älä osta mitään Kiinalaista kopiota. Hyi helvetti.
 
Toi Riot muistuttaa aika paljon vanhaa 80l Proco RATtia, joskin se on siistitty versio..
 
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
Myrkky Nuoli
01.09.2013 22:39:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr. Muff: Älä osta mitään Kiinalaista kopiota. Hyi helvetti.
Jep. Se on ihan kamalaa kun saa rahoille vastinetta.
 
Dr. Muff
02.09.2013 08:51:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrkky Nuoli: Jep. Se on ihan kamalaa kun saa rahoille vastinetta.
 
Ainiin, unohtukin et tää on muusi.net. The Gear Page on hyvä foorumi jossa lääkärit ja lakimiehet keskustelee toimistoon hankittavasta kakkosetupista. Muusi.net on sille hyvä vastakohta jossa etitään rahoille vastinetta. Ei siinä mitään.
 
Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas
Myrkky Nuoli
02.09.2013 11:38:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dr. Muff: Ainiin, unohtukin et tää on muusi.net. The Gear Page on hyvä foorumi jossa lääkärit ja lakimiehet keskustelee toimistoon hankittavasta kakkosetupista. Muusi.net on sille hyvä vastakohta jossa etitään rahoille vastinetta. Ei siinä mitään.
 
En jaa tätä näkemystä kummastakaan, mutta ihan miten vaan! Uppiniskasuus ja mustavalkosuus on tietysti siunauksia nekin tavallaan. Itsehän tykkään kokeilla tavaroita ennakkoluulottomasti ja soitella Gibsonilla kiinalaisen pedaalin läpi Keskitason putkivehkeeseen, mutta pidä toki toi. Helpommallahan sitä tietysti pääsee kokeilematta paskaa -linjalla. Se on ihan jepa :)
 
Vladi
10.09.2013 14:38:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mooer Solo saapui tänään ja pikaisen testauksen perusteella kuulostaa hemmetin hyvältä. En tiedä, kuulostaako tämä Suhr Riotilta, mutta hyvältä ainakin.
Kimmo72
10.09.2013 18:08:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vladi: Mooer Solo saapui tänään ja pikaisen testauksen perusteella kuulostaa hemmetin hyvältä. En tiedä, kuulostaako tämä Suhr Riotilta, mutta hyvältä ainakin.
 
Kuvaa? Ääntä?
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Vladi
11.09.2013 10:35:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimmo72: Kuvaa? Ääntä?
 
No mikä ettei jahka saan äänikorttiasiat sumplittua ja pääsen taas äänittämään.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «