Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Demostudio »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alex Nylund : Aivot Narikkaan (Rock/Pop)
1
Demostudio
27.08.2013 20:59:43
Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändin nimi: Alex Nylund
Kappaleen nimi: Aivot Narikkaan
 
Genre: Rock/Pop
 
URL: https://soundcloud.com/alex-nylund/aivot-narikkaan (Mp3)
 
Ensimmäinen nauhoittamani biisi ikinä. Käytetty Apogee One mikkiä ja iPadilla Auria-nimistä softaa. Koska on oikeasti ensimmäinen biisi niin toivoisin palautetta muunmuassa miksauksesta.
 
Jaava
29.08.2013 13:10:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle tulee sellanen fiilis, että kitara on vähän liian pinnassa ja rummut jää jotenkin taustalle, mutta läppärikaiuttimilla kuuntelen juuri nyt.
 
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
EvilE
30.08.2013 08:38:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaava: Mulle tulee sellanen fiilis, että kitara on vähän liian pinnassa ja rummut jää jotenkin taustalle, mutta läppärikaiuttimilla kuuntelen juuri nyt.
 
Hmm.. Nyt kun mainitsit niin tosiaan hieman kuulostaa että näin on. Täytyy hieman koittaa vielä säätää paremmaksi. Hermothan tuossa meni kun tuli "kuuroksi" omalle biisille miksaillessa ja loppujen lopuksi piti saada jokin versio ulos (malttamaton kun olen).
 
Kiitos palautteesta. Edellisiä biisejä täällä kun katselin niin olin aika skeptinen sen suhteen että kukaan kommentoi mitään :)
 
Vaatturi
30.08.2013 18:58:15 (muokattu 30.08.2013 18:58:43)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän oli aika hauska ralli. Vähän "Kauko röyhkä" tuli mieleeni, joka siis on vain hyvä juttu. Tosiaan itsekkin kuuntelin tuota, että se kitara on pinnassa, mutta ei se minua sen kummemmin häirinnyt. Pitääpi kuunnella toisen kerran...
 
Kuollut kissa hauku ei...
samulirask
07.09.2013 11:01:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Periaatteessa aika pirteä. Tässä oli ikäänkuin risteytettynä 80-luvun Kolmatta Naista 90-luvun grungeen. Biisi ei huononisi varmaan tiukemmasta tuotannosta (sekä soiton että soundien suhteen) ja vielä intensiivisemmästä ja aggressiivisemmasta laulusta.
EvilE
09.09.2013 12:19:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vielä palautteesta. Kyseessä ensimmäinen nauhoitus niin sen pohjalta kaipaankin palautetta. Tuotantovaiheet ei kovin tuttuja vielä ole mutta jostain on lähdettävä :)
 
Kitarat tosiaan tuntuu olevan kovemmalla kun exportasin padilta biisin soundcloudiin. Sain myös ystäviltäni kommenttia että laulu voisi olla vielä hieman agressiviisempi. Nyt muutamien muiden biisien kimpussa mutta täytyy vielä palata tähän myöhemmin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku «
Säännöt «