Laulava Kylätohtori 27.08.2013 20:54:53 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Olipa vain ilonen riffi :) just semmonen joka jää päähän soimaan vuodeksi. Tästäkö se tulee se hitti, jonka varaan olen laskenut taloudellisen tulevaisuuteni? Eihän siinä tarvita kuin yksi hitti, vain yksi vaivainen hitti... ;) Gabe: Nyt arvon tohtori luopuu (minun kannaltani) aivan vääristä purkeista! Nappaat tuon '70 Fuzzin pois torilta ja paiskaat tilalle tuon Soul-Benderin ja Texas Rangerin, kaltaiselleni persaukiselle sopivaan polkuhintaan tietysti! ;) Veli todistaa vahvasti, mutta hullujen suulla. ;) Päinvastoin. Koska minulla on ne kaikki, niin tiedän, mitkä sinun pitäisi ostaa. Voisin myydä nuokin, mutta en halua sinun tekevän virhettä, joten siksi en myy sinulle vääriä pedaaleja... ;) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
JaaGeRMaisTeR 27.08.2013 21:20:58 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tästäkö se tulee se hitti, jonka varaan olen laskenut taloudellisen tulevaisuuteni? Eihän siinä tarvita kuin yksi hitti, vain yksi vaivainen hitti... ;) Jep.. Ihan kun Tean - tytöt tykkää, mutta kitaralla. Eikä niin ärsyttävä :D |
Gabe 27.08.2013 21:56:01 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Veli todistaa vahvasti, mutta hullujen suulla. ;) Päinvastoin. Koska minulla on ne kaikki, niin tiedän, mitkä sinun pitäisi ostaa. Voisin myydä nuokin, mutta en halua sinun tekevän virhettä, joten siksi en myy sinulle vääriä pedaaleja... ;) Enpäs ollutkaan hoksannut että tässä ajateltiin minun etuani näin epäitsekkäästi! ;) No ei, tuo 70` on kyllä vähän liian kiinnostava sekin. Pohdin vähän jo että yritänkö tyrkyttää sulle tuota Fire Red Fuzzia kun nuo FF tyyliset kolahtelee hieman enemmän näköjään.. mutta ei siitäkään malta luopua. Ja Reverbiä, Vibeä, kaappia sun muuta pitäisi välttämättä saada vielä hankittua tämän vuoden puolella. |
Laulava Kylätohtori 27.08.2013 21:58:34 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Jep.. Ihan kun Tean - tytöt tykkää, mutta kitaralla. Eikä niin ärsyttävä :D Kiitos, otan tämän kohteliaisuutena... hmmm... yritän.. pinnistelen... teen kaikkeni... ei, en pysty. Tuosta kun ottaa vittuilun pois, niin ei paljon jää jäljelle... ;) Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
JaaGeRMaisTeR 27.08.2013 22:15:25 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kiitos, otan tämän kohteliaisuutena... hmmm... yritän.. pinnistelen... teen kaikkeni... ei, en pysty. Tuosta kun ottaa vittuilun pois, niin ei paljon jää jäljelle... ;) Yritit silti hyvin :D Siitä voi antaa jo ison plussan |
Laulava Kylätohtori 28.08.2013 07:04:21 | |
---|
Gabe: Enpäs ollutkaan hoksannut että tässä ajateltiin minun etuani näin epäitsekkäästi! ;) No ei, tuo 70` on kyllä vähän liian kiinnostava sekin. Pohdin vähän jo että yritänkö tyrkyttää sulle tuota Fire Red Fuzzia kun nuo FF tyyliset kolahtelee hieman enemmän näköjään.. mutta ei siitäkään malta luopua. Ja Reverbiä, Vibeä, kaappia sun muuta pitäisi välttämättä saada vielä hankittua tämän vuoden puolella. Tuo on niin tuttu tilanne. Uusia pitäisi saada yli rahavarojen, eikä vanhoista malta kuitenkaan luopua. ;) Mutta kyllä vaihto FRF:iin muuten onnistuisi... Nyt olisi vaihdossa tyrkyllä RMC3 wah. Picture Wahiin olisin vaihtanut heti, mutta tuota RMC3:sta täytyy miettiä... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
jniska 28.08.2013 08:13:35 | |
---|
Gabe: Nyt arvon tohtori luopuu (minun kannaltani) aivan vääristä purkeista! Nappaat tuon '70 Fuzzin pois torilta ja paiskaat tilalle tuon Soul-Benderin ja Texas Rangerin, kaltaiselleni persaukiselle sopivaan polkuhintaan tietysti! ;) Tohtorilla on testissä yksi särötin, joka on aik apaljon kuin Texas Ranger, kertokoon arvon Tohtori lisää. Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !! |
Laulava Kylätohtori 28.08.2013 14:06:45 | |
---|
jniska: Tohtorilla on testissä yksi särötin, joka on aik apaljon kuin Texas Ranger, kertokoon arvon Tohtori lisää. Jep. Ensin kiitos ja kumarrus jniskan suuntaan... ;) Eli kyseessä on HBE:n Dos Mos. Kaksi boosteria + bufferi samassa. Molempia boostereita voi käyttää erikseen omine ulostuloineen tai yhdessä yhdestä ulostulosta. Bufferin voi kytkeä päälle tai pois ja kanavat erikseen tai yhdessä. Ensimmäinen ajatus tästä oli, että on kyllä tervesoundinen boosteri. Ja mielleyhtymä Texas Rangeriin oli myös välitön. Toki tämä on monipuolisempi, koska kahdella erikseen kytkettävällä kanavalla saa monipuolisempia soundivaihtoehtoja. Tai toisella kanavalla voi vaikka hillitä/pienentää säröä, jos haluaa. Tosin Texas Rangerissa on mid/treble/full -asennot, jotka tuovat monipuolisuutta TR:iin. Eikä ole turhia kohinoita tai suttua soundissa, joten selvästi laatupeli kyseessä. Särö riittää tarvittaessa myös melko pitkälle. Pitää vielä testailla lisää, niin voi pistää lisää mietteitä... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 28.08.2013 21:53:32 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tuo on niin tuttu tilanne. Uusia pitäisi saada yli rahavarojen, eikä vanhoista malta kuitenkaan luopua. ;) Mutta kyllä vaihto FRF:iin muuten onnistuisi... Nyt olisi vaihdossa tyrkyllä RMC3 wah. Picture Wahiin olisin vaihtanut heti, mutta tuota RMC3:sta täytyy miettiä... Jepulis, ja aikuisella perheellisellä n valitettavasti muitakin menoja kuin kitara romppeet. :) Hittolainen, ei tuosta FRF:stä kyllä mitenkään raaski luopua. Se on kuitenkin heittämällä yksi parhaista pedaaleista joita olen kokeillut. jniska: Tohtorilla on testissä yksi särötin, joka on aik apaljon kuin Texas Ranger, kertokoon arvon Tohtori lisää. Laulava Kylätohtori: Jep. Ensin kiitos ja kumarrus jniskan suuntaan... ;) Eli kyseessä on HBE:n Dos Mos. Kaksi boosteria + bufferi samassa. Molempia boostereita voi käyttää erikseen omine ulostuloineen tai yhdessä yhdestä ulostulosta. Bufferin voi kytkeä päälle tai pois ja kanavat erikseen tai yhdessä. Ensimmäinen ajatus tästä oli, että on kyllä tervesoundinen boosteri. Ja mielleyhtymä Texas Rangeriin oli myös välitön. Toki tämä on monipuolisempi, koska kahdella erikseen kytkettävällä kanavalla saa monipuolisempia soundivaihtoehtoja. Tai toisella kanavalla voi vaikka hillitä/pienentää säröä, jos haluaa. Tosin Texas Rangerissa on mid/treble/full -asennot, jotka tuovat monipuolisuutta TR:iin. Eikä ole turhia kohinoita tai suttua soundissa, joten selvästi laatupeli kyseessä. Särö riittää tarvittaessa myös melko pitkälle. Pitää vielä testailla lisää, niin voi pistää lisää mietteitä... Kiinnostavaa! Olen silmäillyt Dos Mosia musamaailmassa useamman kerran jo. Homebrew Electronics on vain todella vieras merkki minulle, ei ole oikein mitään käsitystä heistä. Sivutkin ovat olleet jo pidemmän aikaa remontin alla. Tuo kuulostaa kuvauksesi perusteella kyllä aika täydelliseltä, tarkempaa raporttia odotellessa! Ajattelin antaa tämän tyyliselle boosterille vielä mahdollisuuden, josko toimisi paremmin tuon Mesan kanssa. C6 ei tykännyt rangemaster tyylisestä treble boosterista kyllä yhtään. |
Ziggy Bubba 29.08.2013 17:34:20 | |
---|
Noniin, napakat pikatestit otettu Joyon US Dreamistä, Suhr Riot kloonista. Soundi tuntuu olevan hyvin pitkälti hyvälaatuisen vahvarisärön sukuista, jonkin sortin tanakka Marsu-murahdus tuosta ekana mieleen tulee. Tässä vajaan minuutin pikatöötit Suhr Badgerin läpi LP Studiolla (ei muita efektejä, pohjasoundin kuulee alussa): https://dl.dropboxusercontent.com/u … %20narutukset/Joyo%20US%20Dream.m4a Vielä pitää testailla miten tarttuu narulle kun laittaa TS-purkin eteen, tuntui lähtevän erittäin tiukka demppi-meno ainakin. Kovaa vastinetta koko 35 eurolle tuntuisi irtoavan. Mutta pitää katella rauhassa, sen kuuluisan honey-moonin ohi :) Mitä ootte mieltä halpiksen törinästä? |
JaaGeRMaisTeR 29.08.2013 18:27:58 | |
---|
Ziggy Bubba: Noniin, napakat pikatestit otettu Joyon US Dreamistä, Suhr Riot kloonista. Soundi tuntuu olevan hyvin pitkälti hyvälaatuisen vahvarisärön sukuista, jonkin sortin tanakka Marsu-murahdus tuosta ekana mieleen tulee. Tässä vajaan minuutin pikatöötit Suhr Badgerin läpi LP Studiolla (ei muita efektejä, pohjasoundin kuulee alussa): https://dl.dropboxusercontent.com/u … %20narutukset/Joyo%20US%20Dream.m4a Vielä pitää testailla miten tarttuu narulle kun laittaa TS-purkin eteen, tuntui lähtevän erittäin tiukka demppi-meno ainakin. Kovaa vastinetta koko 35 eurolle tuntuisi irtoavan. Mutta pitää katella rauhassa, sen kuuluisan honey-moonin ohi :) Mitä ootte mieltä halpiksen törinästä? Kyllä tykkään enemmän ultimate drivestä. Mutta hyvin törisee kyllä. |
Ziggy Bubba 29.08.2013 18:34:46 (muokattu 29.08.2013 18:35:27) | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Kyllä tykkään enemmän ultimate drivestä. Mutta hyvin törisee kyllä. Olikos se tämä OCD-kopio? Ootko muuten testannu molemmat? Ton vois laittaa seuraavaks ostoslistalle jos noin on. E: Itellä oli just se Suhr Riot hakusessa, siitä tähän US Dreamiin törmäsin. |
Ziggy Bubba 29.08.2013 19:12:59 | |
---|
|
petrip 29.08.2013 20:12:46 (muokattu 29.08.2013 20:13:00) | |
---|
|
JaaGeRMaisTeR 29.08.2013 21:28:08 | |
---|
Ziggy Bubba: Olikos se tämä OCD-kopio? Ootko muuten testannu molemmat? Ton vois laittaa seuraavaks ostoslistalle jos noin on. E: Itellä oli just se Suhr Riot hakusessa, siitä tähän US Dreamiin törmäsin. Suosittelen. Ei kyllä niin ultimaattinen. En kyllä tiedä mistä on kopio. Tuo low ja high kytkin on kiva. Saa pientä ja isoa rutinaa. Ja torilla 23€ nuita oli vielä. |
Shredator 29.08.2013 21:48:04 | |
---|
Ziggy Bubba: Noniin, napakat pikatestit otettu Joyon US Dreamistä, Suhr Riot kloonista. Soundi tuntuu olevan hyvin pitkälti hyvälaatuisen vahvarisärön sukuista, jonkin sortin tanakka Marsu-murahdus tuosta ekana mieleen tulee. Mitä ootte mieltä halpiksen törinästä? Ite kanssa tuossa jokin aika ostin moisen testattavaksi. Hintaisekseen mainio peli, mutta luulen että se kytkin ei kovin kauaa kestä? Verattuna aitoon tuossa oli treblekkäämpi soundi, eikä niin paljon alamiddleä. Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti. |
JaaGeRMaisTeR 29.08.2013 22:31:30 | |
---|
Shredator: Ite kanssa tuossa jokin aika ostin moisen testattavaksi. Hintaisekseen mainio peli, mutta luulen että se kytkin ei kovin kauaa kestä? Verattuna aitoon tuossa oli treblekkäämpi soundi, eikä niin paljon alamiddleä. Mistä moinen epäilys, että kytkin menee? Kyllähän se naksuu komiasti kyllä. Jekyll & hyde lähti modattavaksi. Joskos siitä saisi hiukan miellyttävämmän laitteen. |
Shredator 29.08.2013 23:05:13 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Mistä moinen epäilys, että kytkin menee? Kyllähän se naksuu komiasti kyllä. Jekyll & hyde lähti modattavaksi. Joskos siitä saisi hiukan miellyttävämmän laitteen. Kurkkaus sisälle riittää; halpaa komponenttia suoraan piirilevyllä ja halpiskytkin. Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti. |
Shredator: Kurkkaus sisälle riittää; halpaa komponenttia suoraan piirilevyllä ja halpiskytkin. Toisaalta tuohon pariin kymppiin voi enempää olettaa :) |
Tami 30.08.2013 08:47:27 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Toisaalta tuohon pariin kymppiin voi enempää olettaa :) Joo, ja toisaalta jos/kun vekotin on tuommoinen halpis, niin ehkäpä sitä voi sitten käsitellä hiukan aikuisotteella.... Eikä se rakenne nyt oikeasti ihan niin hempula ole. Tuohon hintaan noita voi ostaa kaksi tai kolme normaalin särön hinnalla joten säröä piisaa muutamaksi vuodeksi ;-) Mun makuun tuo US dream on hyvä ellei jopa tosi hyvä hintaisekseen ja tuo olikin pitkään käytössä rankimman särön tuottajana. Nyt sen paikan on ottanut Mooerin Solo joka on pienempi ja parempi mun setupissa. Molempien edessä mie olen käyttänyt boosteria ( tällä hetkellä Mooerin pure boost) ja noiden yhdistelmällä saapi mukavan monipuolisen paletin aikaiseksi. En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |