kid ego 22.12.2012 16:53:17 | |
---|
zeus_II: Päättelin, koska en tosiaan keikkakalenteria ole nähnyt :D Siksi siinä on kysymysmerkkikin, kun en tiedä... Helvetin hyvin päätelty. Kun ei olla keikalla, ollaan siis studiossa. "Oon Jari, kun se on Atte." - Linda |
zeus_II 22.12.2012 17:09:08 (muokattu 22.12.2012 17:14:17) | |
---|
Kiitos tästä varsin mukavasta vastaanotosta muuten. On todella kivaa ymmärtää tahalleen toisen tekstejä väärin ja haukkua tietämätöntä. Urpot. |
Jeszse 22.12.2012 18:03:38 (muokattu 22.12.2012 18:04:27) | |
---|
zeus_II: Kiitos tästä varsin mukavasta vastaanotosta muuten. On todella kivaa ymmärtää tahalleen toisen tekstejä väärin ja haukkua tietämätöntä. Urpot. :-------------------D Kiitos, ja tervetuloa muusikoiden.netiin. Eihän täällä edes kukaan ole ketään haukkunut. Kokeilepa Metallica-ketjua. :) RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm. |
janezki_ 22.12.2012 20:32:16 | |
---|
zeus_II: Kiitos tästä varsin mukavasta vastaanotosta muuten. On todella kivaa ymmärtää tahalleen toisen tekstejä väärin ja haukkua tietämätöntä. Urpot. Se hyvä vaan oppia heti talon tavoille :) Mie oon vaan basisti... |
zeus_II 23.12.2012 13:45:04 | |
---|
Jeszse: :-------------------D Kiitos, ja tervetuloa muusikoiden.netiin. Eihän täällä edes kukaan ole ketään haukkunut. Kokeilepa Metallica-ketjua. :) Ei kiitos :) Tutkailin muuten Kiuaksen sivustoa, ja kuten oletinkin, löysin päivityksen, joka oli otsikoitu näin: 29.12.2011 - (Probably) last gig before going into total songwriting mode on 28th Jan! On siis syytä olettaa, että biisejä siellä ainakin kirjoitellaan. |
Jeszse 23.12.2012 13:54:58 (muokattu 23.12.2012 13:55:34) | |
---|
zeus_II: Ei kiitos :) Tutkailin muuten Kiuaksen sivustoa, ja kuten oletinkin, löysin päivityksen, joka oli otsikoitu näin: 29.12.2011 - (Probably) last gig before going into total songwriting mode on 28th Jan! On siis syytä olettaa, että biisejä siellä ainakin kirjoitellaan. No varmasti kirjoitellaan. Kyllähän Mikko siitäkin jo ilmoitti ensimmäisien jäsenmuutoksien jälkeen että uuden albumin julkaisu sijoittuu mahdollisesti tälle vuodelle, mutta nyt ku Asim potkittiin pois, ni eiköhän homma myöhästy ihan luonnollisesti. http://www.kiuas.net/kolmas/content/theconquest1.htm A new record deal will most certainly be signed within 2011, with Spinefarm or another company. As you can surely understand, at this point it's hard to give any exact time for the next release, but the aim is to put a new record out sometime in 2012, depending on all factors such as the new record deal, songwriting and touring. Uutta materiaalia on siis varmasti tulossa, mutta itse ainakin odottelen nyt maltilla että se rokkiryhmä saadaan kasaan, ja tulee jotain informoimisen arvoista tietoa. :) RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm. |
zeus_II 23.12.2012 14:03:45 | |
---|
Jeszse: No varmasti kirjoitellaan. Kyllähän Mikko siitäkin jo ilmoitti ensimmäisien jäsenmuutoksien jälkeen että uuden albumin julkaisu sijoittuu mahdollisesti tälle vuodelle, mutta nyt ku Asim potkittiin pois, ni eiköhän homma myöhästy ihan luonnollisesti. http://www.kiuas.net/kolmas/content/theconquest1.htm
Uutta materiaalia on siis varmasti tulossa, mutta itse ainakin odottelen nyt maltilla että se rokkiryhmä saadaan kasaan, ja tulee jotain informoimisen arvoista tietoa. :) Kyllähän sä ihan oikeassa olet, ja ilman muuta tekis mieli vain odotella. Mutta kun kärsimätön on fanin mieli. |
Jeszse 23.12.2012 14:10:03 | |
---|
zeus_II: Kyllähän sä ihan oikeassa olet, ja ilman muuta tekis mieli vain odotella. Itehän odottelen et ne sais sen dvd-julkasun linjoille pikkuhiljaa. Siitä oli jotain mölinää sillon vajaa pari vuotta sit, ku vetivät Nosturin keikan vanhalla kokoonpanolla. Mutta kun kärsimätön on fanin mieli. Tottahan tämäkin. RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm. |
zeus_II 24.12.2012 13:10:19 (muokattu 24.12.2012 13:10:29) | |
---|
Jeszse: Siitä oli jotain mölinää sillon vajaa pari vuotta sit, ku vetivät Nosturin keikan vanhalla kokoonpanolla. Joo, olin itsekin tällä keikalla. |
Jeszse 24.12.2012 13:43:44 | |
---|
zeus_II: Joo, olin itsekin tällä keikalla. Oli muuten vitun kova keikka ;) RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm. |
zeus_II 25.12.2012 20:42:27 | |
---|
Jeszse: Oli muuten vitun kova keikka ;) Yksi parhaista, mitä olen nähnyt :) |
Jeszse 29.08.2013 11:08:02 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 246 päivää vanhaan aiheeseen! Juuh elikkäs. KIUAS IS DEAD, LONG LIVE KIUAS! After a long careful consideration and looking at all possible options, we, Kiuas, have decided it is time to put this band to its final rest. After four amazing albums, tours and festivals in Finland and around the world and amazing times togeher, we find ourselves in a situation where we cant see ourselves evolving anymore as Kiuas and thus believe it is best for all past and present members and partners in crime to lay the name Kiuas to its grave. We will not stop making music, not ever, either together or separately, but Kiuas is as of today dead and our visions and plans are to be built on new fresh soil. To make sure we go down to our everlasing sleep in honor, Kiuas will play one more show, gathering together the history of the band and all its past members, united once more, in Helsinkis Nosturi on October 18th. A funeral to remember. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Jeszse 29.08.2013 11:08:21 | |
---|
Melkosen paska juttu. Toi keikka on kyllä pakko mennä näkemään. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Kiksaus 29.08.2013 11:39:47 | |
---|
Meinaakohan tää sitä ettei dvd nää päivävaloa? Aika paska juttu, mutta toi keikka on must see. Kiuas oli mulla aina Ilja+hyvät biisit. Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.facebook.com/endallelegance |
Boltsa 29.08.2013 12:19:32 | |
---|
No hitto :( kova bändi meni. Noh, onneksi hyvät levy on ja pysyy hyllyssä. Niitä kuuntelee edelleen mielellään. Boltsa |
Olihan tuo jo odotettavissa. Mutta pitää jäädä odottamaan millaisen projektin Salovaara pistää pystyyn. Riffikynä ollut aina sen verran terävä ja melodiat kohdillaan, että mielenkiintoa riittää. Mie oon vaan basisti... |
Jeszse 30.08.2013 09:08:41 | |
---|
Liput siis nyt myynnissä, ostin kolme. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
Kiksaus 03.09.2013 23:30:54 | |
---|
Jeszse: Liput siis nyt myynnissä, ostin kolme. Itse pistin paremmaksi ja ostin neljä :-D Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.facebook.com/endallelegance |
Jeszse 04.09.2013 07:02:07 | |
---|
Kiksaus: Itse pistin paremmaksi ja ostin neljä :-D Nojoooooo jätkä näkee keikan neljä kertaa. Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats |
zeus_II 23.09.2013 00:59:27 | |
---|
Ei harmita yhtään, että lähdin juuri nyt vaihto-opiskelemaan. Saatana. |