Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bugera 333xl footswitch (fsb104)
1
Gramer
28.08.2013 23:02:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli olisi haussa otsikon mukainen jalkakytkin, mutta ei tahdo mistään löytyä. Osaisiko joku kertoa mistä tuommoisen voisi löytää, vai onko olemassa joku vastaava malli, mikä toimisi kyseisen vahvarin kanssa?
 
Tawsky
29.08.2013 09:29:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gramer: Eli olisi haussa otsikon mukainen jalkakytkin, mutta ei tahdo mistään löytyä. Osaisiko joku kertoa mistä tuommoisen voisi löytää, vai onko olemassa joku vastaava malli, mikä toimisi kyseisen vahvarin kanssa?
 
Ei taida tulla noita kuin vahvistimen mukana.
 
Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead
Tami
29.08.2013 12:41:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muiden merkkien vastaavat ei käy, siin on se liitin riittävän Bugera!
 
Vaihtoehtoja:
1) Onko vanhaa ollenkaan vai onko se rikki => korjaus
2) Ostoilmoitus torille jos joku hajonneen Bugin omistaja myy..
3) musicstore.de myy ainakin uusia. Vois tietysti kysyä saako jonkun suomalaisen kaupan kautta tilattua..?
 
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Gramer
29.08.2013 18:12:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytettynä tuon vahvarin hommasin, eli ei löydy sitä footswitchiä ollenkaan. Pistin tonne musicstoreen kyselyä, kun näyttivät loppu olevan, ei ole muistakaan kaupoista tuota löytynyt mitä olen kysellyt.
 
Mitenköhän helppo tuommoinen olisi rakennella itse, jos jostain sais kaivettua nuo kaaviot?
 
JaaGeRMaisTeR
29.08.2013 18:23:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtaako 333 olla samanlainen kun 6260 jalkakytkin? Liitin on sellanen vanhan microsoftin hiiren liitin. Ei mikään kiva kolvattava.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «