Mä vaan 13.08.2013 14:41:17 | |
---|
Oon alkanut tässä kitaraan tykästyyn entistä enemmän basson ohella. Musee tulee paljon soiteltua, joten pitäisikö uhrata rahaa Fuzz Factoryyn? Itse oon ainakin kuullu että Bellamy käyttäs sitä, pitääkö paikkansa? Vakava efektiriippuvainen ja pahemman luokan kamarunkkari. |
the-Antero 13.08.2013 15:37:40 | |
---|
Mä vaan: Oon alkanut tässä kitaraan tykästyyn entistä enemmän basson ohella. Musee tulee paljon soiteltua, joten pitäisikö uhrata rahaa Fuzz Factoryyn? Itse oon ainakin kuullu että Bellamy käyttäs sitä, pitääkö paikkansa? Fuzz Factorya voin suositella, mutta jos bassolla haluat myös jyystää niin sitten satsaa Fat Fuzz Factoryyn Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
svilo 13.08.2013 15:54:14 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Joo, kyllä. Hyvä on. Mutta eikös Standard maksa hieman vaille kolmesataa ja juniorin saa halvemmalla. Kuinkahan iso soundiero standardilla ja juniorilla on? Oletko kokeillut molempia? Tai edes FuzzTooleissa, onko niissä suuria eroja? Standardissa on se *Impedance Conversion Interface (on/off) - converting an active input signal (EMG pickups, Wireless system) and thus retaining the character of the effect* FuzzTool Std on full germ ja Junior on Hybridi, germi on pikkuisen smoothimpi, JunioBenderissä on 2xgerm ja 1xsilicon transistori, Standardissa kaikki kolme on germejä ... /s "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Laulava Kylätohtori 13.08.2013 16:15:38 | |
---|
svilo: Standardissa on se *Impedance Conversion Interface (on/off) - converting an active input signal (EMG pickups, Wireless system) and thus retaining the character of the effect* FuzzTool Std on full germ ja Junior on Hybridi, germi on pikkuisen smoothimpi, JunioBenderissä on 2xgerm ja 1xsilicon transistori, Standardissa kaikki kolme on germejä ... /s Thänks, ja soundierot pitäisi tietysti itse kuunnella. Taitaa tosin olla aika mahdoton homma ostamatta kaikkia uutena vertailuun... Liikaa hyviä vaihtoehtoja, jo yksittäisen valmistajan tiimoilta, kun olisi tuo Sam's Germanium Fuzz, BenderToolit ym... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
svilo 17.08.2013 01:40:59 | |
---|
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Laulava Kylätohtori 17.08.2013 10:25:06 | |
---|
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Terry Pantheras 19.08.2013 13:37:50 (muokattu 19.08.2013 21:52:14) | |
---|
Huhhuh että on törkeä peli tuo Bossin FZ-2! Tai lähinnä se II-asetus. Ääriasetuksilla kuulostaa kuin rämisevää peltiämpäriä hakkaisi pajavasaralla. Kuulee selkeästi, että tätä ovat niin Electric Wizard kuin High on Fire käyttäneet alkupään levyillään. Äärifuzzin ystäville. I-asetus on taas mukavan pehmeä. E: HAA! Kommentti nro 666! |
RrRailo 21.08.2013 17:54:50 (muokattu 22.08.2013 12:20:41) | |
---|
Tuota tuota... Tonebender on piirinä alkanut kiinnostaa rosoisuutensa ja läpitunkevuutensa ansiosta. Kitarassani on melko kuumat humbuckerit(Lace Finger Burners) ja soittelen raskasta rockia/metallia(en suosi moderneja tukkoon kompressoituja kitarasoundeja!) ja härskit äänet ovat sydäntä lähellä... Minkälaista Tonebenderiä suosittelisitte, mitä mallia(MKI, MKII, MKIII...) ja mitä valmistajaa, vai onko Tonebender aivan väärä vehjas minulle? Monipuolisuus tietysti plussaa. EDIT. Esim. Basic Audion Scarab Deluxe Fuzzia olen katsellut "sillä silmällä"... Kuolo korjaa.
Kuka Randalliin luottaa, se Randallin kestäköön. |
Juzo95 25.08.2013 13:21:52 | |
---|
Onko tietoa milloin nuo uudet Dunlopin Mini Fuzz Facet rantautuu Suomeen? Thomannilla on pari mallia, mutta juuri se Hendrix malli uupuu mikä itseä kiinnostaisi. Virhe! Tyhmä tai liian turha allekirjoitus. |
jumara 25.08.2013 22:45:54 | |
---|
Juzo95: Onko tietoa milloin nuo uudet Dunlopin Mini Fuzz Facet rantautuu Suomeen? Thomannilla on pari mallia, mutta juuri se Hendrix malli uupuu mikä itseä kiinnostaisi. Kyllähän niitä si/ge-versioita on jo saatavilla. Silicon-versio käväisikin jo mulla kääntymässä, en oikein innostunut niin symppis laite kuin olikin ulkoisesti. Tsekkaa kuva: http://muusikoiden.net/dyn/users/113550.jpg Taisin jonkun threadinkin aloittaa aiheesta, mutta ei saanut pahemmin vastakaikua. JH-mallin piti alun perinkin tulla hiukan myöhemmin, joskus syksyllä saatavilla? "Jengillä on käynyt joku arvostelukyvyn joukkomurha." -Steen1 |
Laulava Kylätohtori 26.08.2013 08:24:31 | |
---|
Kommentteja MJM:n London Fuzzista (3-nappinen)? Laatupeli kyseessä, eikö? Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 26.08.2013 09:59:14 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kommentteja MJM:n London Fuzzista (3-nappinen)? Laatupeli kyseessä, eikö? Vaikuttaa aika hyvältä, onko Fuzz Face alkanut kiinnostamaan? |
Tigerstedt 26.08.2013 10:05:56 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kommentteja MJM:n London Fuzzista (3-nappinen)? Laatupeli kyseessä, eikö? Ei kokemusta tosta nimenomaisesta fuzzista, mutta yleisesti ko. lafkan pedaaleista on. Dallas Boost ainakin oli laadukkaasti rakennettu ja hyväsoundinen treblebooster. Luulisin muidenkin purkkien olevan laatukamaa. The gum you like is going to come back in style. |
svilo 26.08.2013 18:03:28 | |
---|
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
artal 26.08.2013 18:11:20 | |
---|
svilo: Tämähän oli kiva yllätys, kiitos kaupoista Artal: www.youtube.com/watch?v=rlx8A7gQCUQ /s Eipä mitään, hyvä että maistui. Ihan jo siksi kannatti myydä, että saatiin sut tekemään uusi video :) |
Terry Pantheras 26.08.2013 19:17:31 | |
---|
|
svilo 26.08.2013 19:22:35 | |
---|
Terry Pantheras: Kai vetäsit ton oikeesti vasurilla? :D Loistopätkä! Eikäkö frendin kans vedettiin :) /s "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Laulava Kylätohtori 27.08.2013 09:41:11 | |
---|
Gabe: Vaikuttaa aika hyvältä, onko Fuzz Face alkanut kiinnostamaan? No joo oikeastaan. Tai ei varsinaisesti Fuzz Face vaan pitäisi löytää sellainen yleispätevä loistofuzz, joka toimii lähes kaikkeen. No, sellaista ei löytynyt od-bokseista, eikä löydy fuzzeistakaan, mutta ainahan sitä voi yrittää... ;) ps. Tää on muuten tulossa, joten kohta se nähdään, onko London Fuzzista mihinkään... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 27.08.2013 13:50:37 | |
---|
Laulava Kylätohtori: No joo oikeastaan. Tai ei varsinaisesti Fuzz Face vaan pitäisi löytää sellainen yleispätevä loistofuzz, joka toimii lähes kaikkeen. No, sellaista ei löytynyt od-bokseista, eikä löydy fuzzeistakaan, mutta ainahan sitä voi yrittää... ;) ps. Tää on muuten tulossa, joten kohta se nähdään, onko London Fuzzista mihinkään... Raporttia kehiin kun purkki saapuu! Tällaiset fuzit näyttävät olevan minun heikko kohtani. :) |
Gabe: Raporttia kehiin kun purkki saapuu! Tällaiset fuzit näyttävät olevan minun heikko kohtani. :) Eilen tuli ja pikatestin ehdein iltasella ottamaan. Onhan se laatupurkki, mutta en nyt sitten tiedä, onko tuo ge-pörinä sittenkään se mun juttu? Lunar Module kloonin pitäisi saapua tänään tai huomenna, jos sen kanssa onnistuisi paremmin... Eli London Fuzz on kyllä laatupeli ja soundi sinänsä loistava, mutta luonne on vähän erilainen kuin mitä itse olen hakemassa. Tämä on juuri sellainen "perinteinen" fuzz (kuten '70:kin), josta en koskaan ole oikein syttynyt. Liian jotain. Täytyy nyt testailla vielä ja haeskelle asetuksia, jos sieltä jotain huippua löytyisi. Btw. jostain luin, että '70 olisi "instant Hendrix Band of Gypsys"-soundi. Voin kuitenkin kertoa sitä etsiville, että ei se ole.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |