Aihe: ICP - Hocus Pocus, urkurin unelmabiisi?
1 2
Tubeman
10.05.2004 08:06:30
Hocus Pocus-livevideo on katottu joku 10000 kertaa nyt. Aina naurattaa ihan helvetisti. Muuta en ole tuolta yhtyeeltä ole kuullut. Hyvä laulaja (sen perusteella), hyvä kitaristi ja hyvä rumpali. Basisti nyt ei hirveästi ole esillä (yllätys...)

Tuon Focuksen kärkihahmon (Thijs van Leer) soololevyjä
kannattaa käydä bongaamassa,mulla taitaa olla kellarissa vinyylinä kaksi ekaa .. (onkohan niitä tullut enemmänkin sittemmin..)
Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa..
Xardan
10.05.2004 15:06:07
kuulostaa vähän Bela Fleckiltä :)

Se on kova bändi. Taidokkainta bassonsoittoa mitä olen ikinä nähnyt ja kuullut!
Music is my life, if not, then hell with me!
Rantsu
13.05.2004 09:59:12
nimiä bändistä en muista kuin basisti, Cor Dekker,kävivät Suomessakin ja urkuri jolla oli klassinen koulutus kysyi saako kokeilla Finlandia talon urkuja,vastaus oli ei,menee rikki...

Heh heh! Bändin nokkamieshän oli Rick van der Linden, täysiverinen klassinen urkuri ja pianisti, Haarlemin (siis Hollannissa) Musiikkiakatemian kasvatti, myös erittäin kova jazzpianisti. Urut menee rikki, just... :)
Suomi soittaa humppaa.
Tubeman
14.05.2004 09:10:26
Heh heh! Bändin nokkamieshän oli Rick van der Linden, täysiverinen klassinen urkuri ja pianisti, Haarlemin (siis Hollannissa) Musiikkiakatemian kasvatti, myös erittäin kova jazzpianisti. Urut menee rikki, just... :)

Niinpä olikin van der Linden,ihme ettei tuosta osaajasta ole sen isompaa möykkää pidetty,no eipä ole kyllä muistakaan
vastaavista kosketinsoittajista...

Mua hävetti Suomen puolesta silloin kun tuo Finlandia talon
juttu tapahtui,onkohan kukaan saanut soittaa niillä koskaan?
Lienevät Kangasalan urkutehtaan tekemät?
Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa..
Rantsu
14.05.2004 21:30:43
---onkohan kukaan saanut soittaa niillä koskaan?
Lienevät Kangasalan urkutehtaan tekemät?

Kangasalan, kyllä vain. Ja mä oon soittanut, aika montakin kertaa...
Suomi soittaa humppaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)