Aihe: Suuri säröpedaalikeskustelu
1 2 3 4 528 29 30 31 3279 80 81 82 83
JaaGeRMaisTeR
24.08.2013 00:50:06
Evergrey: Thomanilta Harley Benton brändättyinä.
http://www.thomann.de/fi/search.htm … f8315=&wgfid4=8316&wgf8316=

Näyttäis olevan joyot ja behringerit nykyään benttonin logolla...

Bubba laita ihmeessä mietteitä pedalista.
petrip
24.08.2013 09:23:04
Ziggy Bubba: Laitoinpa Verkkotukku.comista tulemaan (Suhr Riotin puutteessa) Joyon US Dreamin. Noin 35e tuli hinnaksi, eli sisältänee postikulut. Voin vaikka laittaa viikolla pätkää purkista jos on ketjussa kiinnostusta.

En tiedä oletko kuunnellut jo aiemmin, mutta tuossa on Gearmannduden tekemä klippi "Suhr Riot versus Joyo US Dream":
http://www.youtube.com/watch?v=_tEnAubS98c

Siitä saa aika hyvän kuvan ainakin keskinäisistä eroista. On sitten eri asia tykkääkö ja sopiiko pedaali omaan settiin. Hinta/hupi suhde on varmaankin kohdillaan.
Lilli
24.08.2013 10:30:34
Karvanaama-Zakk: Onko muuten olemassa jotain Mesa Boogie Rectifier tyyppistä säröä purkissa??Tiedän,että on noi niiden omat purkit mitkä ilmestyi vähän aikaa sitten, mutta onko jotain halvempaa vaihtoehtoa??

Taitaisi Sweet Honey ODsta sellainen asetus löytyä (tulkinta).
The same thing that makes you live can kill you in the end
mima
24.08.2013 10:34:48

Jee, sain uuden säröpedaalin vahvistinkauppojen yhteydessä! Kyseessä on IK:n Landgraff Mo'd -klooni. Vaikuttaa monipuoliselta vermeeltä. Alkaa vähän vaivata sellainen ongelma, että pedaalilautaan ei mahdu kaikki säröt jotka haluaisin. Mulla on tällä hetkellä Sparkle Drive, Les Lius, ja Weehbo Plexdrive laudassa. Ulkopuolella toistaiseksi Zvex Distortron ja tämä uusi IK. Täytyy varmaan pitää säröiltamat ja testailla, miten hyvin nämä stäkkäytyy keskenään ja päättää sitten, mitä jää lautaan ja mitä kaappiin. Tai sitten heitän volumepedaalin laudasta helvettiin ja laitan tilalle säröt!
Ei lähe.
LesPaul70
24.08.2013 14:41:34
Karvanaama-Zakk: Onko muuten olemassa jotain Mesa Boogie Rectifier tyyppistä säröä purkissa??Tiedän,että on noi niiden omat purkit mitkä ilmestyi vähän aikaa sitten, mutta onko jotain halvempaa vaihtoehtoa??

En tiedä halvemmasta, mutta Boogie Boardilla tuntuvat monet vannovan Wampler Triple Wreckin nimeen, kun kysytään jotain huokeaa "rectifier-in-a-box"-ratkaisua.

Itsellä ei kokemusta, mutta tässä vähän maistiaisia:
http://www.youtube.com/watch?v=PG2S9HUHsqM
Mikä biisi? http://muusikoiden.net/dyn/users/83923.jpg
Jos tunnistat, laita pikaviesti!
Jii-Gee
24.08.2013 16:00:12

Karvanaama-Zakk: Onko muuten olemassa jotain Mesa Boogie Rectifier tyyppistä säröä purkissa??

LesPaul70: ..jotain huokeaa "rectifier-in-a-box"-ratkaisua.

Mistä tulikin mieleen, onko kellään kokemusta siitä halpis Joyo California Sound -purkista ??

Ainakin tiedoitteen mukaan "Tämä pedaali simuloi Mesa boogie MK II -vahvistimen soundia"

http://www.verkkotukku.fi/tuotteet.html?id=18/65
elon arska
26.08.2013 10:04:52
Haa, lisää halpisspeduja Arskalle, tällä kertaa syyniin pääsi Bad Monkey. Modattavaksi tämäkin tuli, eli C5 konkan nussimista tiedossa. Stockina aika karu laatikko, mutta ainakin internetsin mukaan sitä middle honkia saa pois konkkaa vaihtamalla.

Btw, mitäs noita muita halpisosaston säröjä on, joita jokaisen runkkarin pitäisi kerran kokeilla? SD-1 ja DS-1 on läpikäyty...
Haista jätkä vittu ja mee veivaa Volgaas.
Laulava Kylätohtori
27.08.2013 09:38:44
Laulava Kylätohtori: Kertokaapas nopeasti kokemuksia Tube Worksin Tube Driverista? Olikos tämä nyt sellainen aidon putken omaava peli?

Eikö kellään ole kokemuksia Tube Worksin Tube Driverista?
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
s8na
27.08.2013 12:24:56

elon arska: Haa, lisää halpisspeduja Arskalle, tällä kertaa syyniin pääsi Bad Monkey. Modattavaksi tämäkin tuli, eli C5 konkan nussimista tiedossa. Stockina aika karu laatikko, mutta ainakin internetsin mukaan sitä middle honkia saa pois konkkaa vaihtamalla.

Btw, mitäs noita muita halpisosaston säröjä on, joita jokaisen runkkarin pitäisi kerran kokeilla? SD-1 ja DS-1 on läpikäyty...

Ibanezin Trashmetal, Dod La Metal ja digitech Grunge. :P
JaaGeRMaisTeR
27.08.2013 13:42:29
Mulla on vahva tunne, että tarvin fuzzin..
Laulava Kylätohtori
27.08.2013 13:48:19
JaaGeRMaisTeR: Mulla on vahva tunne, että tarvin fuzzin..

Mulla on vahva tunne, että ostat multa sen tarvitsemasi fuzzin... ;)
Gabe
27.08.2013 13:50:14
JaaGeRMaisTeR: Mulla on vahva tunne, että tarvin fuzzin..

Minulla on vahva tunne että tarvitsen neljännen. :D

Ostakaa joku tuo minun Mad Professorin Mighty Red Distortion pois torilta niin pääsen haalimaan taas jotain uutta..
AngieRainbow
27.08.2013 14:28:07 (muokattu 27.08.2013 14:30:04)
Laulava Kylätohtori: Mulla on vahva tunne, että ostat multa sen tarvitsemasi fuzzin... ;)

Myy mulle se Jaskan Texas Ranger treble boosteri.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Laulava Kylätohtori
27.08.2013 14:38:58
AngieRainbow: Myy mulle se Jaskan Texas Ranger treble boosteri.

Siitä en luovu. On muuten ihan viimeisiä pedaaleita, joista luovun. ;)
Kuha
27.08.2013 15:28:27

Laulava Kylätohtori: Siitä en luovu. On muuten ihan viimeisiä pedaaleita, joista luovun. ;)

TC:n Spark Booster tuntuu toimivan hopeanaama Fenkkujen kanssa paljon paremmin Kuin Texas Booster, joka varmaan toimii Marsu/Vox -osastossa hyvin.
Old Fenders never die
Laulava Kylätohtori
27.08.2013 15:37:54
Kuha: TC:n Spark Booster tuntuu toimivan hopeanaama Fenkkujen kanssa paljon paremmin Kuin Texas Booster, joka varmaan toimii Marsu/Vox -osastossa hyvin.

Tuohon on monta kertaa pitänyt tutustua, mutta aina on jäänyt. Se varmaan toimisi Fenderin '59 Bassmanin kanssa paremmin, meinaan tuo Texas Ranger ei toimi sen kanssa ollenkaan. Bluetonen särökanavan (ja myös puhtaan kanavan) päälle tuo taas toimii kuin se kuuluisa junan vessa...
Laulava Kylätohtori
27.08.2013 19:59:33
Tässäpä pieni testi: http://maihinnousu.net/s/20478

Pohjalla Dustyn omaa säröä. Ensin laitetaan päälle Texas Ranger, sitten Maxonin VOP-9 ja viimeinen on Rockettin Blue Note. Huono äänitys taas, tiedä tuleeko nuo erot nyt niin hyvin esiin tuosta mössöstä...

Olkaa hyvä, tämä tuli nyt teille pyytämättä ja yllättäen.. ;)
JaaGeRMaisTeR
27.08.2013 20:02:29 (muokattu 27.08.2013 20:03:17)
Laulava Kylätohtori: Tässäpä pieni testi: http://maihinnousu.net/s/20478

Pohjalla Dustyn omaa säröä. Ensin laitetaan päälle Texas Ranger, sitten Maxonin VOP-9 ja viimeinen on Rockettin Blue Note. Huono äänitys taas, tiedä tuleeko nuo erot nyt niin hyvin esiin tuosta mössöstä...

Olkaa hyvä, tämä tuli nyt teille pyytämättä ja yllättäen.. ;)

Olipa vain ilonen riffi :) just semmonen joka jää päähän soimaan vuodeksi.
Gabe
27.08.2013 20:31:15
Laulava Kylätohtori: Siitä en luovu. On muuten ihan viimeisiä pedaaleita, joista luovun. ;)

Nyt arvon tohtori luopuu (minun kannaltani) aivan vääristä purkeista! Nappaat tuon '70 Fuzzin pois torilta ja paiskaat tilalle tuon Soul-Benderin ja Texas Rangerin, kaltaiselleni persaukiselle sopivaan polkuhintaan tietysti! ;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)