Funkånaut 20.08.2013 20:43:26 (muokattu 20.08.2013 20:43:36) | |
---|
Täällä vaan katkerat soittimenomistajat vinkuu, ku ketään ei kiinnosta heidän omatekemä musa eikä sen kuulemisesta varsinkaan kukaan maksaisi senttiäkään. Tekis katkera M.net-jengi parempaa musaa ku Crazy Town, niin ei tarttis itkee tässä ketjussa. Mutta ei tule tapahtumaan. "Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin
Kuuntelen tämmöistä |
Stradlin 20.08.2013 21:07:51 | |
---|
Funkonaut: Täällä vaan katkerat soittimenomistajat vinkuu, ku ketään ei kiinnosta heidän omatekemä musa eikä sen kuulemisesta varsinkaan kukaan maksaisi senttiäkään. Tekis katkera M.net-jengi parempaa musaa ku Crazy Town, niin ei tarttis itkee tässä ketjussa. Mutta ei tule tapahtumaan. Tämähän on muutenkin ihan klassinen esimerkki siitä, miten todelliset taiteilijat eivät elinaikanaan saa arvostusta vain siksi ettei heidän taidettaan ymmärretä. Sadan vuoden päästä Crazy Town on jo varmasti nostettu sinne länsimaisen musiikin suuruuksien joukkoon minne se kuuluukin. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
HaloOfFlies 20.08.2013 21:14:35 (muokattu 20.08.2013 21:18:06) | |
---|
Käyttäjätunnus: Sori. Mä tein sen jo ekalla sivulla :(... Sen linkin takana oli kyllä Blink 182:n Adam's Song. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Funkånaut 20.08.2013 21:14:50 | |
---|
Stradlin: Tämähän on muutenkin ihan klassinen esimerkki siitä, miten todelliset taiteilijat eivät elinaikanaan saa arvostusta vain siksi ettei heidän taidettaan ymmärretä. Sadan vuoden päästä Crazy Town on jo varmasti nostettu sinne länsimaisen musiikin suuruuksien joukkoon minne se kuuluukin. Tosi on. Bach Beethoven Crazy Town "Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin
Kuuntelen tämmöistä |
Käyttäjätunnus 20.08.2013 21:30:11 (muokattu 20.08.2013 21:32:25) | |
---|
The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg |
jannu 20.08.2013 21:57:04 | |
---|
H8machine: http://www.youtube.com/watch?v=wq9zHmRJhYg kova live-keikka kulta-ajoilta Ei sillä, ihan peruslaadukasta ajoahan tuo oli, mutta ainakin itseä huvitti kovasti kun pystyi hyppäämään melkein mihin kohtaan videota tahansa ja olis voinut kuvitella saman biisin soivan. "You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Funkånaut 20.08.2013 22:00:45 | |
---|
jannu: Ei sillä, ihan peruslaadukasta ajoahan tuo oli, mutta ainakin itseä huvitti kovasti kun pystyi hyppäämään melkein mihin kohtaan videota tahansa ja olis voinut kuvitella saman biisin soivan. Eli vähän ku Iron Maidenillakin. "Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin
Kuuntelen tämmöistä |
Påskägg 22.08.2013 19:54:03 | |
---|
pehko: mahtaa olla nättiä soittaa pakkasessa. ja aika yllättävää, että tuo yks ei oo ilman paitaa, on sentään hihaton päällä. juma. Niin, kovin monella ei ole kanttia soittaa soittaa äärimmäisissä oloissa. Ja nyt haiskahtaa pieni naru-tarzanin kateudenpeikko, kun ei ole itse jaksettu käydä punella, toisin kuin eräät ;) INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
jmyrakka 23.08.2013 13:14:01 | |
---|
Funkonaut: Täällä vaan katkerat soittimenomistajat vinkuu, ku ketään ei kiinnosta heidän omatekemä musa eikä sen kuulemisesta varsinkaan kukaan maksaisi senttiäkään. Tekis katkera M.net-jengi parempaa musaa ku Crazy Town, niin ei tarttis itkee tässä ketjussa. Mutta ei tule tapahtumaan. totta...mutta se ei muuta sitä faktaa miksikään, että crazy town on paska bändi... olen älyttömämpi kuin miltä vaikutan |
carnation 23.08.2013 15:06:57 | |
---|
jmyrakka: totta...mutta se ei muuta sitä faktaa miksikään, että crazy town on paska bändi... Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
carnation: Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. Mutta kun tää bändi on vaan oikeasti, oikeasti tosi huono. |
jmyrakka 23.08.2013 15:46:25 | |
---|
carnation: Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. en mä niitä tekijöitä kohtaan hyökännyt. mulle se on täysin yhdentekevää millasta musaa ne tekee tai kuka niitä kuuntelee. mun mielestä ne on vaan paska bändi... olen älyttömämpi kuin miltä vaikutan |
jesteri 23.08.2013 17:41:25 | |
---|
Te sanotte että Crazy Town on paska vain siksi koska kaikki muutkin sanoo niin. Käyttäkää välillä omia aivojanne lampaat niin näette totuuden. Mää mää bää bää vaan prkl... |
jmyrakka 23.08.2013 21:27:09 | |
---|
jesteri: Te sanotte että Crazy Town on paska vain siksi koska kaikki muutkin sanoo niin. Käyttäkää välillä omia aivojanne lampaat niin näette totuuden. Mää mää bää bää vaan prkl... en mä sitä siksi sano vaan siksi koska minusta niiden musa kuulostaa minun korvaani huonolta. :| olen älyttömämpi kuin miltä vaikutan |
Terry Pantheras 23.08.2013 21:48:21 | |
---|
jesteri: Te sanotte että Crazy Town on paska vain siksi koska kaikki muutkin sanoo niin. Käyttäkää välillä omia aivojanne lampaat niin näette totuuden. Mää mää bää bää vaan prkl... Todistustaakkasi on ennätyksellinen. |
pehko 23.08.2013 22:16:57 | |
---|
Crazympaa kun Crazy Town on se kuinka paljon tämä orkesteri näemmä oikeasti nostaa tunteita pintaan. En edes muistanu koko pumppua ennen tätä keskustelua ja en uskonu että kukaan muukaan muistais. Näemmä vaan comback kiinostaa, vaikkakin negatiiviselal tavalla, mutta silti. |
-Spade- 24.08.2013 09:42:48 | |
---|
Uuh, 2000-luvun alku. Hyviä aikoja huonolla musiikilla höystettynä. Nuori Spade aloitteli työuraansa ja Radio NRJ:llä soi Crazy Townin lisäksi ainakin: RHCP - Californication Bloodhound Gang - The Bad touch Titiyo - Come along Anssi Kela - Mikan faijan BMW Limp Bizkit - Take a look around Eminem - Stan Vähän myöhemmin tuli Kiss FM, joka soitti täysin samaa paskaa, mutta aamujuontajilla oli muistaakseni paremmat pilapuhelut. Ohan se varma. |
jmyrakka 24.08.2013 11:09:58 | |
---|
pehko: Crazympaa kun Crazy Town on se kuinka paljon tämä orkesteri näemmä oikeasti nostaa tunteita pintaan. En edes muistanu koko pumppua ennen tätä keskustelua ja en uskonu että kukaan muukaan muistais. Näemmä vaan comback kiinostaa, vaikkakin negatiiviselal tavalla, mutta silti. tää bändi on kontroversiaalimpi ku teemu "kissantappaja" mäki. kiasmaan keikalle? olen älyttömämpi kuin miltä vaikutan |
JIRPPI 24.08.2013 11:16:51 | |
---|
-Spade-: Uuh, 2000-luvun alku. Hyviä aikoja huonolla musiikilla höystettynä. Nuori Spade aloitteli työuraansa ja Radio NRJ:llä soi Crazy Townin lisäksi ainakin: RHCP - Californication Bloodhound Gang - The Bad touch Titiyo - Come along Anssi Kela - Mikan faijan BMW Limp Bizkit - Take a look around Eminem - Stan Vähän myöhemmin tuli Kiss FM, joka soitti täysin samaa paskaa, mutta aamujuontajilla oli muistaakseni paremmat pilapuhelut. En tiedä oliko tarkoituksesi edes listata mielestäsi huonoja biisejä, mutta ainakin Stan on kiistatta yksi parhaista hip-hop-biiseistä ikinä. |
-Spade- 24.08.2013 11:24:09 | |
---|
JIRPPI: En tiedä oliko tarkoituksesi edes listata mielestäsi huonoja biisejä, mutta ainakin Stan on kiistatta yksi parhaista hip-hop-biiseistä ikinä. Kyseessä oli ajankuvaus, ei listaus hyvistä tai huonoista biiseistä. Ja Stan on minunkin mielestäni hyvä biisi. Ohan se varma. |