RainingRedPaint 21.08.2013 22:07:23 | |
---|
Luetaanko se tapaamiseksi jos söin samassa ravintolassa samaan aikaan kun Stam1nan Pexi. Ja sitten viereisessä ravintolassa toisena päivänä samaan aikaan kun Cheekki. "Be Vigilant" |
jesteri 21.08.2013 22:25:51 | |
---|
Miten cheek on aina jossain syömässä? |
Wradlin 22.08.2013 00:01:22 | |
---|
Olen nähnyt Cheekin baarissa, eli sanotaan nyt että anniskeluravintolassa niin liittyy edellisiin viesteihin. Ei siis esiintymässä vaan muuten vaan. |
M4ss3 m/ 22.08.2013 00:04:57 (muokattu 22.08.2013 00:05:06) | |
---|
Oon ihan varma, että Arttu Wiskari ajoi kerran skootterilla ohi, kun istuin bussissa. Ihan varma. musta ripulihevikitara |
Vaihtovirta 22.08.2013 09:19:07 | |
---|
Juonut sufeeta samassa pöydässä Pauli Hanhiniemen kanssa. Eikä hävettänyt yhtään vaikka ainut mitä sain suusta ulostettua oli "Onks paljo keikkaa pukannu??".. |
Wradlin: Olen nähnyt Cheekin baarissa, eli sanotaan nyt että anniskeluravintolassa niin liittyy edellisiin viesteihin. Ei siis esiintymässä vaan muuten vaan. Tsiigasitko voittajaa vai käänsitkö pään pois päin? |
Wradlin 22.08.2013 15:58:02 | |
---|
sub zero: Tsiigasitko voittajaa vai käänsitkö pään pois päin? Tsiigasin painostavasti. |
Epämuusikko 22.08.2013 18:38:44 | |
---|
Joka kerta kun näen nimimerkki Bald Anuksen, siristän silmiäni ja kuvittelen katselevani Cheekiä. Close enough. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Tawsky 22.08.2013 21:44:31 | |
---|
Epämuusikko: Joka kerta kun näen nimimerkki Bald Anuksen, siristän silmiäni ja kuvittelen katselevani Juha Veijosta. Close enough. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
artope 23.08.2013 08:25:10 | |
---|
jesteri: Miten cheek on aina jossain syömässä? Sil on nälkä. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
jesteri 23.08.2013 09:13:45 | |
---|
artope: Sil on nälkä. Eikä oo. vuvin |
Veksi 23.08.2013 19:43:37 | |
---|
Olen tavannut kaksi : Yhden ja Toisen? |
rakula 23.08.2013 21:07:27 | |
---|
Olin Hectorin kanssa samassa porealtaassa Vuokatin kylpylässä, rentouduin. Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa. |
jukkajylli 25.08.2013 17:47:20 | |
---|
Petri Malmi sano et mua pitais vetaa turpaan. Kahekskyt luvulla. I'm not the one to blame |
Vessajono 25.08.2013 21:33:14 | |
---|
Mika Luttinen sanoi mua omituiseksi. Lähdetkö kanssani BORNOBAARIIN? |
Tawsky 25.08.2013 21:44:39 | |
---|
Rushin keikalla olimme bussiseurueemme kanssa ennen keikkaa olusella Hartwall-areenan "baarissa". Näimme kun Tommi Läntinen oli menossa invavessaan. Fiksuin seurueestamme tajusi huutaa kovaan ääneen "Kattokaa, Ilkka Alanko!" niin että äijä itsekin mulkoili pahasti. Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead |
Janus 26.08.2013 00:02:59 | |
---|
jukkajylli: Petri Malmi Vaiko Mika-Petteri? |
Yallup 26.08.2013 09:54:09 | |
---|
22 pistepirkon Haverinen oli rinnakkaisluokalla yläasteella ja oltiin yhteisillä liikuntatunneilla. Samoin alivaltiosihteerin Jyrki Liikka. Pate Mustajärven kanssa syötiin ja juteltiin Rotuaari Piknicillä samassa pöydässä. Se kirjoitti nimmarin vaimon pikkusiskon antamaan mainoslippikseen. Yllättävän pienikokoinen jehu. Lyly Rajala tuli yökerhossa kysymään, mistä saisi naisia. Toisella kerralla yksissä jameissa se tuli pummaamaan tupakkaa. Onhan sekin muusikko, rumpali ihan Dannyn bändissä. Armeija-aikana istahdin Einiä vastapäätä junassa ja ajeltiin Tampereelta Ouluun saakka. Muutama sana siinä vaihdettiin. Jotenkin ujostutti nuorta miestä? Alkuun en edes tajunnut sen olevan Eini, ihmettelin vain että onpa kovasti meikannut tyttö. Oltiin menossa bussireissulla Riikaan kun kuski piti tauon Heinolassa. Viereisessä ravintelissa oli Kirka ollut esiintymässä, oli jo aamuyö. Käväisin viereisessä puskassa "asialla" ja siellähän se Kirka oli samalla asialla lenkkikamppeet päällä. Se mainitsi jotakin hienosta auringonnoususta. Eino Grön istahti lentokentällä viereen, kertoi olevansa menossa kotiinsa Floridaan. Leppoisa ukko, hirmusti matkatavaraa, joita auttelin siirtelyssä. Yhdessä hotellissa istuttiin Pelle Miljoonan kanssa kahdestaan saunassa. Tajusin sen vasta suihkusta lähtiessä, kun se tuli sieltä pois vaikka jotakin pientä jutusteltiikin lauteilla. Se asui samassa kerroksessa ja aamulla ajeltiin samalla hissillä aamupalalle. Sano se huomenet. Aikka Hakala Teddy and Tigersistä tuli kysymään keikkatauolla, haluanko osallistua mr. rasvis-kisaan, joka pidettiin siinä samalla. Repi ihan kädestä, vaikka selvästi kieltäydyin. Armeijassa oltiin Puntti Valtosen ja Pertti Koivulan kanssa samassa komppaniassa. Pertin kanssa jopa pelattiin shakkiakin ja vedettiin kenttäkaukokaapelia metsissä. Jouduttiin rangaistuksena tekemään pikkuruinen aita nurmikon ympärille, kun mokattiin niiden kaapelikelojen kanssa. Sen veljen Ilkan kanssa juteltiin Pertistä baaritiskillä sen käytyä lähibaarissa keikalla The Practice-bändissä. Niillä oli kova meininki! Puntti puolestaan oli ihan älytön pelle ja naurattaja. Halvatun Pappojen kanssa ajeltiin pappatuntureilla, saunottiin ja syötiin illemmalla. Sain hakata yhden biisin niiden "pappatunturirummuilla" illan yksityisessä musiikkisessiossa. Kiva päivä ja ilta, Jamppa Kääriäinen antoi minulle niiden levyn lahjaksi. "Tosta se taitaa lähteä.." |
Loijaa 26.08.2013 16:14:53 | |
---|
Yallup: 22 pistepirkon Haverinen oli rinnakkaisluokalla yläasteella ja oltiin yhteisillä liikuntatunneilla. Samoin alivaltiosihteerin Jyrki Liikka. Pate Mustajärven kanssa syötiin ja juteltiin Rotuaari Piknicillä samassa pöydässä. Se kirjoitti nimmarin vaimon pikkusiskon antamaan mainoslippikseen. Yllättävän pienikokoinen jehu. Lyly Rajala tuli yökerhossa kysymään, mistä saisi naisia. Toisella kerralla yksissä jameissa se tuli pummaamaan tupakkaa. Onhan sekin muusikko, rumpali ihan Dannyn bändissä. Armeija-aikana istahdin Einiä vastapäätä junassa ja ajeltiin Tampereelta Ouluun saakka. Muutama sana siinä vaihdettiin. Jotenkin ujostutti nuorta miestä? Alkuun en edes tajunnut sen olevan Eini, ihmettelin vain että onpa kovasti meikannut tyttö. Oltiin menossa bussireissulla Riikaan kun kuski piti tauon Heinolassa. Viereisessä ravintelissa oli Kirka ollut esiintymässä, oli jo aamuyö. Käväisin viereisessä puskassa "asialla" ja siellähän se Kirka oli samalla asialla lenkkikamppeet päällä. Se mainitsi jotakin hienosta auringonnoususta. Eino Grön istahti lentokentällä viereen, kertoi olevansa menossa kotiinsa Floridaan. Leppoisa ukko, hirmusti matkatavaraa, joita auttelin siirtelyssä. Yhdessä hotellissa istuttiin Pelle Miljoonan kanssa kahdestaan saunassa. Tajusin sen vasta suihkusta lähtiessä, kun se tuli sieltä pois vaikka jotakin pientä jutusteltiikin lauteilla. Se asui samassa kerroksessa ja aamulla ajeltiin samalla hissillä aamupalalle. Sano se huomenet. Aikka Hakala Teddy and Tigersistä tuli kysymään keikkatauolla, haluanko osallistua mr. rasvis-kisaan, joka pidettiin siinä samalla. Repi ihan kädestä, vaikka selvästi kieltäydyin. Armeijassa oltiin Puntti Valtosen ja Pertti Koivulan kanssa samassa komppaniassa. Pertin kanssa jopa pelattiin shakkiakin ja vedettiin kenttäkaukokaapelia metsissä. Jouduttiin rangaistuksena tekemään pikkuruinen aita nurmikon ympärille, kun mokattiin niiden kaapelikelojen kanssa. Sen veljen Ilkan kanssa juteltiin Pertistä baaritiskillä sen käytyä lähibaarissa keikalla The Practice-bändissä. Niillä oli kova meininki! Puntti puolestaan oli ihan älytön pelle ja naurattaja. Halvatun Pappojen kanssa ajeltiin pappatuntureilla, saunottiin ja syötiin illemmalla. Sain hakata yhden biisin niiden "pappatunturirummuilla" illan yksityisessä musiikkisessiossa. Kiva päivä ja ilta, Jamppa Kääriäinen antoi minulle niiden levyn lahjaksi. Hienoja kohtaamisia. Plussan annoin. we want the world and we want it now |
Wolfgang 26.08.2013 19:01:30 | |
---|
Maki Kolehmainen tuli toistamiseen vastaan kauppareissulla. Pieni ja pullea mies, jolla kuitenkin molemmilla kerroilla ollut mukana sellainen pitkähkö sedula-hyvännäköinen nainen. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |