Aihe: Miksaajan valtaistuin
1 2 3
L.Ruoska
13.08.2013 18:58:55

saastara: Tulee melko kalliiksi jos tarvii tuolin lisäksi hommata ydinvoimala.

Hahaaa annoin plussan vaikka olitkin erheessä :) Tuolihan ei tarvitse voimalaitosta vaan Kodinykkösen 40" Samsung.

Hyvä recommend käyttäjä -Q- tuo Martelan Outlet. Siinä on F-Musiikkikin vieressä johon mulla on asiaa jahka saavat tavaraa hyllyyn. Ja vanhasta tuolista sais nyt 50€ hyvitystä. Täytyy varmaan viedä joku laho puutarhatuoli sinne ja myydä tämä nykyinen netissä tuoton maksimoimiseksi :P
There was a hole here. It's gone now.
darkus
13.08.2013 19:03:15
saastara: Tulee melko kalliiksi jos tarvii tuolin lisäksi hommata ydinvoimala.

Jeps hahha
Attack Attack, Were back again baby!
ejhfi
13.08.2013 20:11:53

Ostin joskus 5-6 vuotta sitten Jyskin alemyynnistä työtuolin. Muistuttaa nykyistä mallistossa olevaa THEOa. Hienosti on kestänyt keikkumista ja pyörimistä nämä vuodet, vaikka allekirjoittaneellakin massaa on jonkin verran. Hyvin siinä jaksaa myös pitkänkin rupeaman istua ilman, että alkaa paikat uupumaan.
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
lasal
14.08.2013 11:20:23
kuinkahan 13.8.2013 kodinykkösen tarjouslehtisen satulatuoli, neljäkymmentäviisi €
darkus
14.08.2013 13:07:10 (muokattu 14.08.2013 13:07:35)
lasal: kuinkahan 13.8.2013 kodinykkösen tarjouslehtisen satulatuoli, neljäkymmentäviisi €

Kävin just koeistunnolla. Ihan hyvältä tuntuu, ei ollut mikään hirveä rimpula.
Selkänojaton muuten,.
Attack Attack, Were back again baby!
L.Ruoska
14.08.2013 21:17:34

Satulatuolissa olis ihan pakko olla nyt ainakin selkänoja. Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja tuntuu ihan ok nopeasti kokeiltuna, vaikka epäilen että arse onkin hiukka arka ensimmäisten pitkien sessioiden jäljiltä. Hmm...edellinen lause kuulostaa enemmän joltain anaaliseksipohdinnalta.

Anyhow, "oikeat" satulatuolit maksaa 500€+ eli onko kyseessä vain tuotekehittelystä syntyneiden kustannusten hävittäminen vai maksaako nimi ja status? Eli voiko halpaa satluatuolia edes vakavasti harkita?
zak69
14.08.2013 22:18:30
Siis hetkinen nyt :) Satulatuolihan on nimenomaan semmoinen missä selkänojaa ei ole eikä tule. Istuma-asento suunniteltu sellaiseksi että ei pääse lysähtämään, eli se ryhti täytyy pitää hyvänä. Ei tämä nyt mikään uusi juttu kai ole :D
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
L.Ruoska
15.08.2013 21:37:52

zak69: Siis hetkinen nyt :) Satulatuolihan on nimenomaan semmoinen missä selkänojaa ei ole eikä tule. Istuma-asento suunniteltu sellaiseksi että ei pääse lysähtämään, eli se ryhti täytyy pitää hyvänä. Ei tämä nyt mikään uusi juttu kai ole :D

On niitä selkänojallisiakin, testasin sellaista myös tuolla Tavarakellarilla. Huijaamista? Maybe :)
L-studio
15.08.2013 22:11:07
Itse tykkään heittää aina välillä rennoksi ja se ei saddarilla onnistu. Olen käyttänyt ja en tykännyt. Kokoajan skarppaaminen ei ole hyväksi keholle ja ei todellakaan mielelle.
Elämässä ei ole muuta pakkoa kuin kissat.
Danko
16.08.2013 12:30:24

Leo Lindgren: Eli voiko halpaa satluatuolia edes vakavasti harkita?

Mul on nyt muutaman viikon ollut Keskisen Vesan 39.90 kiinamalli, diggaan kyllä ainakin toistaiseksi enemmän kuin vanhasta Martelasta. Omaa persettään kannattaa toki kuunnella päätöksenteossa.

L-studio: Kokoajan skarppaaminen ei ole hyväksi keholle ja ei todellakaan mielelle.

Tauolla kuuluukin lähteä tarkkaamosta ulos, tai tota heittäytymistä varten on toki sohva.
"No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974
Jaava
17.08.2013 01:15:32
Mä olen tehnyt jonkun verran satulatuolin kanssa. Selkä tykkää ehkä pikkasen enemmän, mutta jostain syystä perse ei tykkää. Kokoajan tekee mieli vaihtaa asentoa. Mä luulen, että jos sellaseen supermukavaan säädettävään pyörillä liikkuvaan nojatuoliin ei ole mahdollisuutta, jonkinlainen baarijakkaratyyppinen satulatuolin ja perinteisen risteytys toimii aika hyvin.
Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
mattim
17.08.2013 12:28:22 (muokattu 17.08.2013 12:30:27)

zak69: Siis hetkinen nyt :) Satulatuolihan on nimenomaan semmoinen missä selkänojaa ei ole eikä tule. Istuma-asento suunniteltu sellaiseksi että ei pääse lysähtämään, eli se ryhti täytyy pitää hyvänä. Ei tämä nyt mikään uusi juttu kai ole :D

Samoilla linjoilla. Satulatuolin ideana on se, että koko vartalo on hieman varuillaan koko ajan. Tällä vältetään tavallisten tuolien pitkäaikaiskäytön normaalit ongelmat eli selkävaivat ja alavartalon laskimotukokset. Yllättäen tuoli, missä ei voi istua paikoillaan on pitkässä juoksussa hyva.
.
Niq
19.08.2013 13:46:18

.... ideana on se, että muusikot ovat hieman varuillaan koko ajan.

http://collider.com/wp-content/uplo … s/Iron-Throne-Game-of-Thrones-1.jpg
saastara
13.09.2013 12:46:43 (muokattu 13.09.2013 12:51:48)
Aihetta sivuten:

Eikö maailmassa ole enää jumaliste yksinkertaisia, pieniä tietokonepöytiä!?

Leveyttä metri, syvyyttä 30-40cm ja pienelle näytölle oma syvennys keskellä, perällä.. Kouluissa ja vastaavissa oli 10v sitten tämmöisiä riesaksi asti.. Olivat tehty jostain pahvista / lastulevystä ja maksoivat varmaan joku neljä markkaa. Ei tunnu millään tommoisia löytyvän.

Ehkä en vaan osaa.. Olisko idiksiä? Google varmaan pari tuntia huutanut eioota.
"I've suffered for my music. Now it's your turn"
pimp
13.09.2013 13:20:05
saastara: Aihetta sivuten:

Leveyttä metri, syvyyttä 30-40cm ja pienelle näytölle oma syvennys keskellä, perällä.. Kouluissa ja vastaavissa oli 10v sitten tämmöisiä riesaksi asti.. Olivat tehty jostain pahvista / lastulevystä ja maksoivat varmaan joku neljä markkaa. Ei tunnu millään tommoisia löytyvän.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80221352/

Ei noissa enää kai mitään syvennyksiä näytöille oo, korokkeita pikemminkin löytyy, johtuuko litteistä näytöistä sitten.
Words can hurt, you know
Slemmu
13.09.2013 13:42:00

saastara: Aihetta sivuten:

Oletko käynyt katsomassa kierrätyskeskuksista? Ainakin tuolla oli muutama kuukausi sitten vastaavanlaisia muistaakseni parikin kappaletta http://www.kierratys.net/kierratystavaratalo/
Luulis jostain tollaisesta mestasta löytyvän.
Ite ku tekee, ni tulee parempi!
saastara
13.09.2013 14:46:19
pimp: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80221352/

Ei noissa enää kai mitään syvennyksiä näytöille oo, korokkeita pikemminkin löytyy, johtuuko litteistä näytöistä sitten.

Mjuu, se syvennys olisi tavallaan juuri ikäänkuin se juttu. Täytynee kierrätyskeskuksesta tarkistaa.
Esp
14.09.2013 13:45:15

saastara: Mjuu, se syvennys olisi tavallaan juuri ikäänkuin se juttu. Täytynee kierrätyskeskuksesta tarkistaa.

Mä juuri taannoin päätin tehdä itse ko. laisen pöydän kun ei noita syvennyksellä varustettuja oikein löydy.
Täh?!?
saastara
14.09.2013 14:28:43 (muokattu 14.09.2013 14:29:49)
Esp: Mä juuri taannoin päätin tehdä itse ko. laisen pöydän kun ei noita syvennyksellä varustettuja oikein löydy.

Vanne- tai pistosaha kun jostain löytys 30 sek niin eihän toi olis homma eikä mikään. Pitää jatkaa etsintöjä.. Ite kun tekee duunia täysin ITB ja on monitorit vapaakenttänä ,eikä pöydällä, niin ei vaan jaksaisi semmoista isoa muovista läpyskää suoraan naaman (ja korvien) eteen ottaa.. Tuskinpa levymyyntiin vaikuttaa, mutta ei siitä ainakaan hyötyä kuuntelulle ole.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)