Aihe: The Expendables (III) - upeimmat Gibsonin hauikset ikinä
1 2 3 4 566 67 68 69 7074 75 76 77 78
Lennu
21.08.2013 22:56:55

haunted: En ymmärrä mitä selitätte.

No oliko siinä romantiikkaa? Oliko Adam Sandler? Vieläkö perusteluja?
no is any good musics maked anymore...
haunted
21.08.2013 23:00:12
Lennu: No oliko siinä romantiikkaa? Oliko Adam Sandler? Vieläkö perusteluja?

Aivan. Toivottavasti nyt on. Edes vinonenä wilssoni.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
arppah8
21.08.2013 23:10:35

Oon mä joskus kantani perustellut pidemmästikin tässä ketjussa mutta sanotaan nyt vielä että kakkososassa ei ees yritetty, luotettiin vaan siihen että pelkät nimet tekee leffan. Ei tehneet. Ihan helvetisti hukattua potentiaalia. Tekisivät sitten, saatana, kunnon toimintapätkän eikä tommoista siitämistäaitaonmatalintaisitäeioleollenkaan-tuubaa. Ni!
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
aivokuolio
21.08.2013 23:34:45
arppah8: Oon mä joskus kantani perustellut pidemmästikin tässä ketjussa mutta sanotaan nyt vielä että kakkososassa ei ees yritetty, luotettiin vaan siihen että pelkät nimet tekee leffan. Ei tehneet. Ihan helvetisti hukattua potentiaalia. Tekisivät sitten, saatana, kunnon toimintapätkän eikä tommoista siitämistäaitaonmatalintaisitäeioleollenkaan-tuubaa. Ni!

Mun mielestä ykkösosan kohdalla tehtiikin juuri tämä virhe ja varmasti iso osa jengistä (kuten minäkin) odotti että leffa on automaattisesti kova tuolla porukalla. No, eihän se eka mikään loistosuoritus ollu mutta tokan kohdalla homma oli pistetty tappiin heti alusta asti ja vedetty sopivalla tavalla överiksi, ihan pahista myöten. Tottakai näiden leffojen pitää olla äijämäisiä, typeriä, rasvaisia, homoeroottisia, pullistelevia, korneja, hauskoja jne mutta sekin on taitolaji että homman saa tuossa/noissa kategorioissa toimimaan. Mielestäni EX2 oli aivan hyvä perkeleen hyvä paketti enkä odota kolmososalta yhtään vähempää. Toivottavasti kehityskaari jatkuu nousujohteisena.
Loijaa
21.08.2013 23:53:20

arppah8: Oon mä joskus kantani perustellut pidemmästikin tässä ketjussa mutta sanotaan nyt vielä että kakkososassa ei ees yritetty, luotettiin vaan siihen että pelkät nimet tekee leffan. Ei tehneet. Ihan helvetisti hukattua potentiaalia. Tekisivät sitten, saatana, kunnon toimintapätkän eikä tommoista siitämistäaitaonmatalintaisitäeioleollenkaan-tuubaa. Ni!

Kyllä leffana ensimmäinen Expendables oli selvästi parempi. Toisessa heittäydyttiin liiaksi actiontähtien övereiden onelinereiden maailmaan jo valmiiksi heikohkon tarinan kustannuksella. Toki hienoja kohtauksia, ja ajoittaisia onnistumisia leffassa nähtiin, mutta kuten arppah sanoikin, paljon hukattua potentiaalia. Vaikka tässä nyt onkin kasa parhaat päivänsä nähneitä toimintaheeroksia, niin elokuva sen silti pitää olla, eikä mikään vanhoihin leffoihin jatkuvasti viittaileva actionparodia.
we want the world and we want it now
arppah8
22.08.2013 08:32:09

Loijaa: Kyllä leffana ensimmäinen Expendables oli selvästi parempi. Toisessa heittäydyttiin liiaksi actiontähtien övereiden onelinereiden maailmaan jo valmiiksi heikohkon tarinan kustannuksella. Toki hienoja kohtauksia, ja ajoittaisia onnistumisia leffassa nähtiin, mutta kuten arppah sanoikin, paljon hukattua potentiaalia. Vaikka tässä nyt onkin kasa parhaat päivänsä nähneitä toimintaheeroksia, niin elokuva sen silti pitää olla, eikä mikään vanhoihin leffoihin jatkuvasti viittaileva actionparodia.

Tässähän tämä tuli hienosti kiteytettyä.
Roadkill
22.08.2013 09:49:33

Secreterial: Koko sali hiljeni ja alkoi kuulua kuiskauksia "Se on pakko olla Chuck Norris".

Mikään ei ole niin paskaa kuin tuon jeesusteluapinan ihmeellinen palvonta, paskoja leffoja tehnyt paska äijä. Olisivat vaan ampuneet sen sillä tankilla esim paskaksi.
We all like metal and Whiskey! Livin' Hard and chasin' down Hell.
Secreterial
22.08.2013 09:59:35
Roadkill: Mikään ei ole niin paskaa kuin tuon jeesusteluapinan ihmeellinen palvonta, paskoja leffoja tehnyt paska äijä. Olisivat vaan ampuneet sen sillä tankilla esim paskaksi.

Walker, Texas Ranger on varsin hieno sarja.
"I never bluff" - Cordell Walker
Rhapa
22.08.2013 10:04:23
Roadkill: Mikään ei ole niin paskaa kuin tuon jeesusteluapinan ihmeellinen palvonta, paskoja leffoja tehnyt paska äijä. Olisivat vaan ampuneet sen sillä tankilla esim paskaksi.

Hyvin tiivistetty. Kyllä se näin on.
Roadkill
22.08.2013 10:06:00

Secreterial: Walker, Texas Ranger on varsin hieno sarja.

Tämä on parasta mitä se on tehnyt:
http://www.youtube.com/watch?v=1pnFg0Sp2Xw
Secreterial
22.08.2013 10:15:40
Roadkill: Tämä on parasta mitä se on tehnyt:
http://www.youtube.com/watch?v=1pnFg0Sp2Xw

Se on hyvä, että tykkäät kuitenkin jostain hänen työstään. En mää tosin tiedä, miten kenenkään uskonto vaikuttaa niihin aikaisempiin näyttelijäsuorituksiin mitenkään. Vaikka tuo raamatun koulukirjaksi haluaminen nyt melko turhaa imo onkin, niin ei siitä raamatun lukemisesta tosin kyllä haittaakaan ole. Siellä on ihan jänniä juttuja, vaikka ei uskonnollinen olisikaan ja ei raamattuun uskoisikaan. Onhan Norris tehny melko paljon hyvääkin eri järjestöjen kautta.
Roadkill
22.08.2013 10:18:37

No joo. Ehkä tämä tästä aiheesta.

Eilen kävin leffassa ja tuli uuden Arska & Stallone leffan traileri, joka vaikutti kunnon meinigiltä. Sitä katsoessa tuli vaan mieleen että on sääli, ettei tälläisiä leffoja tehty 80-luvulla, kun lajityypin ja kärki saavutettiin.

Joku Rambo vs. Commando olisi ollut ihan vitun kova.
arppah8
22.08.2013 10:59:51 (muokattu 22.08.2013 11:00:45)

Secreterial: The Expendables 2 - vuoden kovin komedialeffa. Parin kaverin kanssa käytiin katsomassa tää leffassa silloin ja olihan se alusta asti huikeata tykistystä. Ei voinut kuin nauraa.

Mua ei kyllä naurattanut muistaakseni kertaakaan. Ei mennyt tarpeeksi huonoksi edes siihen. Pelkkiä tosi noloja onelinereitä jonossa vailla juonen häivää.

Leffat toimii porukassa paljon paremmin, sillä varsin hieno oli tilanne, kun Norris tuli mukaan elokuvaan. Koko sali hiljeni ja alkoi kuulua kuiskauksia "Se on pakko olla Chuck Norris".

Tää oli meikälle koko leffan antikliimaksi. Norris ampuu piilosta kaikki, käväisee ruudulla kertomassa helvetin huonon Norris-vitsin ja lähtee helevettiin. Eisss.
Secreterial
22.08.2013 11:09:20
arppah8: Mua ei kyllä naurattanut muistaakseni kertaakaan. Ei mennyt tarpeeksi huonoksi edes siihen. Pelkkiä tosi noloja onelinereitä jonossa vailla juonen häivää.

En mää kyllä lähtenyt tätä katsomaan juonen takia. Itse ainakin osasin odottaa, että porukkaa nakkelee one-linereita ja rämistelee menemään. Ei tullut yllätyksenä, että elokuvassa ei nähty nerokasta juonta...
arppah8
22.08.2013 11:50:33 (muokattu 22.08.2013 11:54:57)

Secreterial: En mää kyllä lähtenyt tätä katsomaan juonen takia. Itse ainakin osasin odottaa, että porukkaa nakkelee one-linereita ja rämistelee menemään. Ei tullut yllätyksenä, että elokuvassa ei nähty nerokasta juonta...

Ei sen ois tarvinnut nerokas olla mutta kun sitä ei ollut käytännössä ollenkaan :D Ja ne onelinerit olivat vain huonoja. Mutta tää on vain mun subjektiivinen mielipide. Tämän genren leffoja on vain tullut katseltua ihan hitosti ja tässä ei onnistunut minusta juuri mikään.

Vielä kyllä odotan että kolmannella kerralla osuttais jackpotiin ja tähän asti enemmän tai vähemmän hukattu potentiaali otettais käyttöön. Konseptissa kun olisi ainekset törkykovaan pläjäykseen mutta joku Commando pieksee etenkin tuon kakkososan ihan 6-0.
Milkop
22.08.2013 12:59:50

arppah8: Konseptissa kun olisi ainekset törkykovaan pläjäykseen mutta joku Commando pieksee etenkin tuon kakkososan ihan 6-0.

Paha noita klassikkoja on ylittää. Kakkonen oli tosiaan vähän heikko, vaikka potentiaalia olisi ollut. Ne typerät irtovitsit nyt vituttivat ainakin.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Antti1
22.08.2013 13:01:25
Ykkönen on viihdyttävä, kakkonen on viihdyttävä, Commando on viihdyttävä. Mikä on ongelmana?
"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
Milkop
22.08.2013 13:06:39

Antti1: Ykkönen on viihdyttävä, kakkonen on viihdyttävä, Commando on viihdyttävä. Mikä on ongelmana?

Viihdyttävyys ei tarkoita suoraan hyvää leffaa, jollainen Exp2 ei ole.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Antti1
22.08.2013 13:09:09
Milkop: Viihdyttävyys ei tarkoita suoraan hyvää leffaa, jollainen Exp2 ei ole.

20 näyttelijää pienempi tähtivyöry voisi edes mahdollistaa hyvän leffan puolentoista tunnin pätkän ajaksi. Turhaa itkeä moisesta, kun ei se tolla porukalla onnistu mitenkään. Jokaiselle jää se 5 minuuttia, ei siitä oikein mihinkään pääse.
"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)