Aihe: Dark Angel
1 2
Ben_D
01.11.2006 10:11:18

Nostetaanpa tämäkin ketju nyt, kun itsekin kyseiseen orkesteriin olen tutustunut. Helvetin tykkiä meininkiä, sanon!

Mulla on Combat Tour video, jossa esiintyy mm. Dark Angel. Meno on kun moukarihäkissä.
http://www.fiercemetal.org
saha
01.11.2006 11:37:00
Darkness Descendsin raivo poraa kalloa ne ensimmäiset kaksi minuuttia, mutta kun jätkillä selvästikin dynaamikantajun on korvannut vauhtisokeus, niin eipä jaksa suurina annoksina kuunnella keskittyneesti. Turtuminen iskee väkisin. Muista levyistä en ole kuullut kuin nuo sivuilla olevat näytteet ja eniten kiinnostaisikin juuri se eka ja viimeinen levy.

Tottahan tuo, vähän meinaa olla monotonista tykitystä. Mutta eipä tuo minua haittaa, pistää vain hymyilyttämään kun äijät ovat saaneet ladattua sellaisen energiamäärän biiseihin kuin Darkness Descends:llä on... ei ehkä svengaa kuin hirvi mutta tykittää kuin kymmenen kirahvia!
Aegis
01.11.2006 22:39:35
Tottahan tuo, vähän meinaa olla monotonista tykitystä. Mutta eipä tuo minua haittaa, pistää vain hymyilyttämään kun äijät ovat saaneet ladattua sellaisen energiamäärän biiseihin kuin Darkness Descends:llä on... ei ehkä svengaa kuin hirvi mutta tykittää kuin kymmenen kirahvia!

On muuten näköjään vanha ketju, Darkness Descends on nimittäin sitten ekan kirjoitukseni käynyt maistumaan toden teolla. Kun lakkasi odottamasta samoja asioita kuin joiltain muilta thrash julkaisuilta, löysi ne itse biisit sieltä nopeuden seasta. Periaattessahan esim. riffit eivät levyllä mitään jumaluuden ilmentymiä ole, mutta jollain ihmeen keinolla ne vaan onnistuvat koukuttamaan. Tänään juuri töissäkin soi kaikki mahdolliset Burning of Sodomit ja Death is certainit päässä jatkuvalla syötöllä.
Joka virtsaa säästää se lastaan vihaa.
sandiego
02.11.2006 01:39:00 (muokattu 02.11.2006 01:42:47)
No thrash helmiähän We have arrived ja darkness descends ovat ehdottomasti! Nuo 2 tekelettä on selkeesti parhaat DA:lta. Leave scars kehno ja TDNH kelpo thrashia, vaikkaki turhan pitkiä biisejä liikaa. Don Doty pieksää vokaaleillaan rinehartin patologille vietävään kuntoon.

Pakko leuhottaa että hyllystä löytyy alkuperänen, eli eka julkastu versio Darkness Descendistä, eli se Combatin julkasema eikä music for nationsin versio, jota euroopassa jaeltiin. BTW, tossa levyssä on todella onnistuneet kannet, 80-lukua parhaimillaan.

Tolla combat videolla on tosiaanki thrashmeininki, samalla videolla mm. Forbidden ja Death. Fiilis on käsittämätön noilla keikoilla, ainakin kun vertaan nykypäivän meininkiin.
Executioner
02.11.2006 16:01:47

Aikaa on kulunut tuosta ensimmäisestä kirjoituksestani ja olen saanut kahmittua lisää Dark Angeleitä. Nyt löytyy Darkness Descendsin lisäksi We Have Arrived LP, Leave Scars & Time does not Heal CD:eet sekä Live Scars LP. Eniten tykkään vieläkin kyllä Darknessista, debyytti on kovana kakkosena. Ei nuo loputkaan studiolevyt huonoja ole, en vaan tykkää Rinehartista hirveästi. Doty taas on yksi parhampia thrash-laulajia IMO.
Marttyyrioperaatio: Teloittaja saapuu -demo kuunneltavissa!
Witchhammer-Jak
02.11.2006 17:50:43
Meikällä Darkness Descends & Live Scars LPt. Tappaa. Ollaan Deathraiserin kanssa kiskottu Merciless Deathia reeneissä aina välillä. Ihan helvetin kovaa kamaa ja Hoglan on hullu.
samuxul
02.11.2006 20:19:16

Jos ette ole kuulleet uutta matskua niin pistän linkin: http://www.spiral-3.com/story/mp3/dfaloop1.mp3
mikseristä: Infernal Suicide
Sahtimies666
08.11.2006 17:24:32 (muokattu 08.11.2006 17:25:49)
Jepjep kovaa paskaa. En oo muita levyjä kuullu ku Darkness descendsiä ja tuollahan tuo hyllyssä on. Kunnon tykitystä alusta loppuun ja vokaalit on parhaasta päästä. Pitänee laittaa darkness soimaan.

edit: http://www.spiral-3.com/story/mp3/dfaloop1.mp3

Mikä pätkä toi nyt on olevinaan?
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)